Ja, zeker. Wat wedstrijden rust (schorsing) zou hem goed kunnen doen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat snuifgebaar naar Reis dan. Die gozer heeft echt issue's.
Ja, nou heb ik het sowieso al niet op Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 13:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zeker. Wat wedstrijden rust (schorsing) zou hem goed kunnen doen.
Aaaw.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... Ik luister Led Zeppelin en nu mis ik m'n vriend
`Vriend, geen vriend.. date.. ik snap hem niet meerquote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... Ik luister Led Zeppelin en nu mis ik m'n vriend
Ik ben het ook ff kwijt nu ja.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
`Vriend, geen vriend.. date.. ik snap hem niet meer
Ja, idd. In het vorige topic had ze geen vriend.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gefeliquote:
Ze vergat het woordje ex, denk ik.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oh... Sorry. Paar jaar terug heeft een van m'n beste vrienden onverwacht zelfmoord gepleegd. Op zijn begrafenis is o.a Stairway to heaven gedraaid. En er zijn momenten dat ik instort en hem gigantisch mis. Vandaar.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee. Kan je tegenwoordig geen vrienden meer zijn met jongens?quote:Op zondag 21 november 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze vergat het woordje ex, denk ik.
Aaaah zo. ja dat is wel kutquote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
Oh... Sorry. Paar jaar terug heeft een van m'n beste vrienden onverwacht zelfmoord gepleegd. Op zijn begrafenis is o.a Stairway to heaven gedraaid. En er zijn momenten dat ik instort en hem gigantisch mis. Vandaar.
Jup. Je bent weer up to datequote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aaaah zo. ja dat is wel kut
en verder is het dus uit met Krea en heb je vanavond een date?
(om het weer even te volgen)
Oh.quote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Sorry. Paar jaar terug heeft een van m'n beste vrienden onverwacht zelfmoord gepleegd. Op zijn begrafenis is o.a Stairway to heaven gedraaid. En er zijn momenten dat ik instort en hem gigantisch mis. Vandaar.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik schoot wat tekort in het beschrijven, mijn foutquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
mmm ik ruik heerlijk en ben weer lekker zacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |