Je bent gewoon een beetje traag vandaagquote:
Ja ik ook normaal gesproken. Eigenlijk alleen op feesten/afters maar soms heb ik zoiets van heb er nu wel zin in en kan best gezellig zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet vies van een pilletje, maar ik ben wat selectiever in de gelegenheden die ik daarvoor uitkies.
Jouw schuldquote:Op zondag 21 november 2010 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje traag vandaag
Zoveel had ik niet opquote:
Die gast moeten ze op de bank zettenquote:Op zondag 21 november 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[Upd] Suárez: "Geen spijt van bijtactie"
Echt.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw schuld![]()
[..]
Zoveel had ik niet op
Ja, samen met zijn ego. Een beetje kinderachtig doen omdat je een frusti bent omdat je een paar wedstrijden niet gescoord hebt.quote:Op zondag 21 november 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast moeten ze op de bank zetten
Inderdaadquote:Op zondag 21 november 2010 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, samen met zijn ego. Een beetje kinderachtig doen omdat je een frusti bent omdat je een paar wedstrijden niet gescoord hebt.
De prutser. Had wedstrijd niet gezien, wel de scene her en der hoe erg kan je vast zitten met jezelf om tot zoiets te komen. Paar wedstrijden rust (schorsing) zou hem goed kunnen doen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[Upd] Suárez: "Geen spijt van bijtactie"
Echt.
Hij vond het nodig Bakkal te bijten. Ik zag het gister bij Studio Sport. Kneus.quote:Op zondag 21 november 2010 13:31 schreef Solique het volgende:
[..]
De prutser. Had wedstrijd niet gezien, wel de scene her en der hoe erg kan je vast zitten met jezelf om tot zoiets te komen. Paar wedstrijden rust (schorsing) zou hem goed kunnen doen.
Goedemiddag btw
Nog wat gemist de laatste topics?
Zag het net in filmpje wat op fok fp was gepost.quote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij vond het nodig Bakkal te bijten. Ik zag het gister bij Studio Sport. Kneus.
En dat snuifgebaar naar Reis dan. Die gozer heeft echt issue's.quote:Op zondag 21 november 2010 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Zag het net in filmpje wat op fok fp was gepost.
Ja, zeker. Wat wedstrijden rust (schorsing) zou hem goed kunnen doen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat snuifgebaar naar Reis dan. Die gozer heeft echt issue's.
Ja, nou heb ik het sowieso al niet op Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 13:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zeker. Wat wedstrijden rust (schorsing) zou hem goed kunnen doen.
Aaaw.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... Ik luister Led Zeppelin en nu mis ik m'n vriend
`Vriend, geen vriend.. date.. ik snap hem niet meerquote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... Ik luister Led Zeppelin en nu mis ik m'n vriend
Ik ben het ook ff kwijt nu ja.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
`Vriend, geen vriend.. date.. ik snap hem niet meer
Ja, idd. In het vorige topic had ze geen vriend.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gefeliquote:
Ze vergat het woordje ex, denk ik.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oh... Sorry. Paar jaar terug heeft een van m'n beste vrienden onverwacht zelfmoord gepleegd. Op zijn begrafenis is o.a Stairway to heaven gedraaid. En er zijn momenten dat ik instort en hem gigantisch mis. Vandaar.quote:Op zondag 21 november 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee. Kan je tegenwoordig geen vrienden meer zijn met jongens?quote:Op zondag 21 november 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze vergat het woordje ex, denk ik.
Aaaah zo. ja dat is wel kutquote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
Oh... Sorry. Paar jaar terug heeft een van m'n beste vrienden onverwacht zelfmoord gepleegd. Op zijn begrafenis is o.a Stairway to heaven gedraaid. En er zijn momenten dat ik instort en hem gigantisch mis. Vandaar.
Jup. Je bent weer up to datequote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aaaah zo. ja dat is wel kut
en verder is het dus uit met Krea en heb je vanavond een date?
(om het weer even te volgen)
Oh.quote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Sorry. Paar jaar terug heeft een van m'n beste vrienden onverwacht zelfmoord gepleegd. Op zijn begrafenis is o.a Stairway to heaven gedraaid. En er zijn momenten dat ik instort en hem gigantisch mis. Vandaar.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik schoot wat tekort in het beschrijven, mijn foutquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
mmm ik ruik heerlijk en ben weer lekker zacht
Mja... En ik vind het zo'n mooi nummerquote:Op zondag 21 november 2010 13:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh.. Mooi nummer voor een begrafenis.
.
Gewoon eerst een keer sex hebben en daarna kan je de beste vrienden zijnquote:Op zondag 21 november 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:
Ja kan wel vrienden zijn met mannen, mits iedereen maar oprecht in zijn omgang is.
Dus niet pogen in de friendzone te komen in de hoop dat je er misschien toch een keer overheen mag.
Uit bedoel je?quote:Op zondag 21 november 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:
Ja kan wel vrienden zijn met mannen, mits iedereen maar oprecht in zijn omgang is.
Dus niet pogen in de friendzone te komen in de hoop dat je er misschien toch een keer overheen mag.
Tegen wie heb je het nu?quote:Op zondag 21 november 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:
Dat m'n vriend was verwarrend.quote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Kan je tegenwoordig geen vrienden meer zijn met jongens?
Dat kan daarvoor ook gewoonquote:Op zondag 21 november 2010 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon eerst een keer sex hebben en daarna kan je de beste vrienden zijn
Geeft niet.quote:Op zondag 21 november 2010 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik schoot wat tekort in het beschrijven, mijn fout
Breaking the habit is van Linkin' Parkquote:Op zondag 21 november 2010 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... En ik vind het zo'n mooi nummerIedere keer als ik het hoor moet ik aan hem denken... Net als bij Breaking the habit. Maar gelukkig ben ik geen fan van Limp Bizkit, dus die hoor ik niet zo vaak.
Ik welquote:Op zondag 21 november 2010 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, kan ook. Tot nu toe alleen zelf weinig ervaring mee.
Ja, dat is ook zoquote:Op zondag 21 november 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Breaking the habit is van Linkin' Park
Ja dat ookquote:Op zondag 21 november 2010 13:48 schreef Samzz het volgende:
Ik welMet m'n beste maatje o.a. En zowaar is onze band nog sterker geworden nadat we een keer samen in bed zijn beland
Ik was m'n beste vriend juist bijna kwijt toen we intiem dreigden te worden. Gelukkig stopten we op tijdquote:Op zondag 21 november 2010 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welMet m'n beste maatje o.a. En zowaar is onze band nog sterker geworden nadat we een keer samen in bed zijn beland
Ach, ik probeer sowieso vrienden te zijn met een meisje als ik haar leer kennen in eerste instantie. Kan daarna altijd nog kijken. Ik wil ook een vriendin waar ik vrienden mee ben, omdat ik haar gewoon tof en chill vind. Een vriend die heel goed bij je past en je meer mee wilt dan alleen een vriendschap.quote:Op zondag 21 november 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:
Zo kan het ook gaan idd... Ik had na de tijd ook wel zoiets van FUCK straks wordt het iets en dan gaat het uit en dan ben ik weer een goede vriend kwijt. Maar dat is gelukkig niet gebeurdquote:Op zondag 21 november 2010 13:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was m'n beste vriend juist bijna kwijt toen we intiem dreigden te worden. Gelukkig stopten we op tijd
Ik vind het zo raar als er geen ruzie is geweest en het uit is gegaan om dan ineens geen vrienden te kunnen zijn. Ik bedoel je hebt toch met iemand omdat je diegene mag? Dat veranderd niet door een label als een relatie?quote:Op zondag 21 november 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kan het ook gaan idd... Ik had na de tijd ook wel zoiets van FUCK straks wordt het iets en dan gaat het uit en dan ben ik weer een goede vriend kwijt. Maar dat is gelukkig niet gebeurd
Ik heb nooit wat met de jongen in kwestie gehadquote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar als er geen ruzie is geweest en het uit is gegaan om dan ineens geen vrienden te kunnen zijn. Ik bedoel je hebt toch met iemand omdat je diegene mag? Dat veranderd niet door een label als een relatie?
Ik bedoelde meer omdat je zei dat je bang was dat de vriendschap verloren zou gaan als er een relatie zou komen. Dus alsof het vanzelfsprekend is dat je elkaar niet meer mag na een relatie. Dat vond ik een beetje raar.quote:Op zondag 21 november 2010 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat met de jongen in kwestie gehadHij is m'n beste vriend en er zijn van mijn kant nooit relatie gevoelens geweest, van zijn kant, voor zover ik weet, ook niet
Er zijn een aantal exen waar ik best vrienden mee zou kunnen zijn, maar dat moeten zij ook willen
Vriendschap is iets heel anders dan een relatie. Je gaat anders met elkaar om. Die omschakeling kan best moeilijk zijn, omdat je ineens minder "mag" doen met de ander. En het kan ook best moeilijk zijn om geconfronteerd te worden met dates en nieuwe relaties van je ex.quote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar als er geen ruzie is geweest en het uit is gegaan om dan ineens geen vrienden te kunnen zijn. Ik bedoel je hebt toch met iemand omdat je diegene mag? Dat veranderd niet door een label als een relatie?
Oh, zo. Nou ja, je weet maar nooit hoe de ander er in staat hequote:Op zondag 21 november 2010 14:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer omdat je zei dat je bang was dat de vriendschap verloren zou gaan als er een relatie zou komen. Dus alsof het vanzelfsprekend is dat je elkaar niet meer mag na een relatie. Dat vond ik een beetje raar.
Wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 21 november 2010 14:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb net een Naanbrood gebakken die oprees als een souflézag er tof uit
Ja dat begrijp ik ergens wel. Had met m'n ex ook ff int begin dat het vaag was om d'r te zien maar toch niet echt moeite mee gehad. Wel met dat het uit was even maar kon haar gewoon zien en met een ander ook geen probleem. Ik vind het altijd leuk voor een vriendin als ze iemand vind, ook voor een ex. Ben zelf sowieso geen jaloers type en vind een open relatie eigenlijk het meest logische zolang de ander het ook wilt en je die dus geen pijn doet. Want vreemdgaan vind ik dan weer wel not done.quote:Op zondag 21 november 2010 14:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vriendschap is iets heel anders dan een relatie. Je gaat anders met elkaar om. Die omschakeling kan best moeilijk zijn, omdat je ineens minder "mag" doen met de ander. En het kan ook best moeilijk zijn om geconfronteerd te worden met dates en nieuwe relaties van je ex.
Wat let je?quote:Op zondag 21 november 2010 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Indiaas etennu wil ik vanavond uit eten
Qua naam ben je er niet op vooruitgegaanquote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat let je?
Jou heb ik toch btw ook eens op een ONZmeet gezien? Ik heette eerst pc-fr34k op Fok.
Je kan het toch ook zelf maken????quote:Op zondag 21 november 2010 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Indiaas etennu wil ik vanavond uit eten
ah kan best jaquote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat let je?
Jou heb ik toch btw ook eens op een ONZmeet gezien? Ik heette eerst pc-fr34k op Fok.
gedoe voor in mn eentjequote:Op zondag 21 november 2010 14:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kan het toch ook zelf maken????
Naja mits je wat spullen in huis heeft
Bij mij verschilt het per ex hoe we verder gegaan zijn na de breakup.quote:Op zondag 21 november 2010 14:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ergens wel. Had met m'n ex ook ff int begin dat het vaag was om d'r te zien maar toch niet echt moeite mee gehad. Wel met dat het uit was even maar kon haar gewoon zien en met een ander ook geen probleem. Ik vind het altijd leuk voor een vriendin als ze iemand vind, ook voor een ex. Ben zelf sowieso geen jaloers type en vind een open relatie eigenlijk het meest logische zolang de ander het ook wilt en je die dus geen pijn doet. Want vreemdgaan vind ik dan weer wel not done.
Meh, past meer bij mij van de laatste jaren. Ben nog steeds wel een pc liefhebber maar de drugs zijn meer kenmerkendquote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua naam ben je er niet op vooruitgegaan
quote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua naam ben je er niet op vooruitgegaan
Yukjequote:
Daarna komen de echte gemerceriseerde katoenen zakdoeken?quote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef missbehavin het volgende:
ik ben aan mijn laatste pakje zakdoekjes bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |