Vriendschap is iets heel anders dan een relatie. Je gaat anders met elkaar om. Die omschakeling kan best moeilijk zijn, omdat je ineens minder "mag" doen met de ander. En het kan ook best moeilijk zijn om geconfronteerd te worden met dates en nieuwe relaties van je ex.quote:Op zondag 21 november 2010 13:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar als er geen ruzie is geweest en het uit is gegaan om dan ineens geen vrienden te kunnen zijn. Ik bedoel je hebt toch met iemand omdat je diegene mag? Dat veranderd niet door een label als een relatie?
Oh, zo. Nou ja, je weet maar nooit hoe de ander er in staat hequote:Op zondag 21 november 2010 14:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer omdat je zei dat je bang was dat de vriendschap verloren zou gaan als er een relatie zou komen. Dus alsof het vanzelfsprekend is dat je elkaar niet meer mag na een relatie. Dat vond ik een beetje raar.
Wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 21 november 2010 14:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb net een Naanbrood gebakken die oprees als een souflézag er tof uit
Ja dat begrijp ik ergens wel. Had met m'n ex ook ff int begin dat het vaag was om d'r te zien maar toch niet echt moeite mee gehad. Wel met dat het uit was even maar kon haar gewoon zien en met een ander ook geen probleem. Ik vind het altijd leuk voor een vriendin als ze iemand vind, ook voor een ex. Ben zelf sowieso geen jaloers type en vind een open relatie eigenlijk het meest logische zolang de ander het ook wilt en je die dus geen pijn doet. Want vreemdgaan vind ik dan weer wel not done.quote:Op zondag 21 november 2010 14:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vriendschap is iets heel anders dan een relatie. Je gaat anders met elkaar om. Die omschakeling kan best moeilijk zijn, omdat je ineens minder "mag" doen met de ander. En het kan ook best moeilijk zijn om geconfronteerd te worden met dates en nieuwe relaties van je ex.
Wat let je?quote:Op zondag 21 november 2010 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Indiaas etennu wil ik vanavond uit eten
Qua naam ben je er niet op vooruitgegaanquote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat let je?
Jou heb ik toch btw ook eens op een ONZmeet gezien? Ik heette eerst pc-fr34k op Fok.
Je kan het toch ook zelf maken????quote:Op zondag 21 november 2010 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Indiaas etennu wil ik vanavond uit eten
ah kan best jaquote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat let je?
Jou heb ik toch btw ook eens op een ONZmeet gezien? Ik heette eerst pc-fr34k op Fok.
gedoe voor in mn eentjequote:Op zondag 21 november 2010 14:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kan het toch ook zelf maken????
Naja mits je wat spullen in huis heeft
Bij mij verschilt het per ex hoe we verder gegaan zijn na de breakup.quote:Op zondag 21 november 2010 14:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ergens wel. Had met m'n ex ook ff int begin dat het vaag was om d'r te zien maar toch niet echt moeite mee gehad. Wel met dat het uit was even maar kon haar gewoon zien en met een ander ook geen probleem. Ik vind het altijd leuk voor een vriendin als ze iemand vind, ook voor een ex. Ben zelf sowieso geen jaloers type en vind een open relatie eigenlijk het meest logische zolang de ander het ook wilt en je die dus geen pijn doet. Want vreemdgaan vind ik dan weer wel not done.
Meh, past meer bij mij van de laatste jaren. Ben nog steeds wel een pc liefhebber maar de drugs zijn meer kenmerkendquote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua naam ben je er niet op vooruitgegaan
quote:Op zondag 21 november 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua naam ben je er niet op vooruitgegaan
Yukjequote:
Daarna komen de echte gemerceriseerde katoenen zakdoeken?quote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef missbehavin het volgende:
ik ben aan mijn laatste pakje zakdoekjes bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |