Oh ohquote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef missbehavin het volgende:ik ben aan mijn laatste pakje zakdoekjes bezig
quote:Op zondag 21 november 2010 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarna komen de echte gemerceriseerde katoenen zakdoeken?
Ja het is niet leuk meer gewoonquote:
Hmm, ik bedenk me nou dat ik de laatste 15 jaar niet kan herinneren griep te hebben gehad. Ben ik een ubermensch?quote:Op zondag 21 november 2010 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk meer gewoonben het zo zat, kutgriep
Nou moet je hierheen komen, dit virus is niet normaal meer, ws steek ik zelfs jou aan.quote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hmm, ik bedenk me nou dat ik de laatste 15 jaar niet kan herinneren griep te hebben gehad. Ben ik een ubermensch?
Aha, een mooie kans om mijn weerstand eens te testen.. als ik niet zo lui was.quote:Op zondag 21 november 2010 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou moet je hierheen komen, dit virus is niet normaal meer, ws steek ik zelfs jou aan.
Oh even naar geluisterd. Zit wel een relaxte beat in en de nopbouw van het nummer vind ik ook wel vet. Ik zou alleen nog geen idee hebben hoe ik hierop "moet" dansen. Ik dans sowieso altijd wel eigenwijs maar neem wel per stijl een beetje het/de dansje(s) over en improviseer daar bij. Ziet er alsnog niet uit maar maakt me niks uit zolang ik maar in de muziek op kan gaan en lekker los gaquote:
Mijn duddy gisteren zei: "Dansen is gewoon positieve energie in je ledematen laten stromen, daar moet je niet te veel bij nadenken."quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh even naar geluisterd. Zit wel een relaxte beat in en de nopbouw van het nummer vind ik ook wel vet. Ik zou alleen nog geen idee hebben hoe ik hierop "moet" dansen. Ik dans sowieso altijd wel eigenwijs maar neem wel per stijl een beetje het/de dansje(s) over en improviseer daar bij. Ziet er alsnog niet uit maar maakt me niks uit zolang ik maar in de muziek op kan gaan en lekker los ga!
Tuurlijk, voor jou altijd. Doe ik er meteen zo'n gele klodder bij ok?quote:Op zondag 21 november 2010 14:34 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Aha, een mooie kans om mijn weerstand eens te testen.. als ik niet zo lui was.
Kun je anders even in een envelop rochelen en die opsturen?
Goed man. Sterkte. Zelf eigenlijk jaren alleen geblowt en niet apart gerookt. Laatste jaar wel maar dan meer af en toe ene peuk. 1-4 op een dag of zo of een hele tijd niet. Vind het niet zo boeind maar op zich wel lekker.quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef Rifoki het volgende:
Ik onderneem wederom een poging te stoppen met roken. Was ik voorheen al niet gezellig, komende tijd ben ik wellicht echt niet meer te genieten. Just so you know.
Good for you!!quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef Rifoki het volgende:
Ik onderneem wederom een poging te stoppen met roken. Was ik voorheen al niet gezellig, komende tijd ben ik wellicht echt niet meer te genieten. Just so you know.
En anders gaan we gewoon wijzen en lachenquote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh even naar geluisterd. Zit wel een relaxte beat in en de nopbouw van het nummer vind ik ook wel vet. Ik zou alleen nog geen idee hebben hoe ik hierop "moet" dansen. Ik dans sowieso altijd wel eigenwijs maar neem wel per stijl een beetje het/de dansje(s) over en improviseer daar bij. Ziet er alsnog niet uit maar maakt me niks uit zolang ik maar in de muziek op kan gaan en lekker los ga!
Ik kan het "beste" dansen als ik het minste kan nadenken.quote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Mijn duddy gisteren zei: "Dansen is gewoon positieve energie in je ledematen laten stromen, daar moet je niet te veel bij nadenken."
Ik heb tot mijn 20e alleen geblowd, ben daarna pas gaan roken, for some reason de laatste 2 weken meer dan ooit, 1,5+ pakje per dag. Dat is (ook financieel) gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 21 november 2010 14:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Goed man. Sterkte. Zelf eigenlijk jaren alleen geblowt en niet apart gerookt. Laatste jaar wel maar dan meer af en toe ene peuk. 1-4 op een dag of zo of een hele tijd niet. Vind het niet zo boeind maar op zich wel lekker.
Gelukkig geen tabakverslaving. Maar merk wel dat als ik vaker rook ik sneller de neiging heb om te roken.. Spul lijkt me bij een echte verslaving best moeilijk om vanaf te blijven.
Same here! Ik heb daarom ook een hekel aan mensen die tegen me praten als ik ben aan 't dansen, dat gaat niet goed samen. Als ik dans gaat de rest van de wereld even op nul.quote:Op zondag 21 november 2010 14:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kan het "beste" dansen als ik het minste kan nadenken.!
Mijn vader zweert dan altijd bij zoethoutquote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef Rifoki het volgende:
Sterkte! Met mijn stress blijf ik nog maar even doorrokenquote:Op zondag 21 november 2010 14:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 20e alleen geblowd, ben daarna pas gaan roken, for some reason de laatste 2 weken meer dan ooit, 1,5+ pakje per dag. Dat is (ook financieel) gewoon niet leuk meer.
Dus nu ben ik sinds 04:00 AM nicotineloos.
Wat een baas! Daar was ik vroegah helemaal gek op. Morgen even langs de Jamin, thanks for the tip!quote:Op zondag 21 november 2010 14:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn vader zweert dan altijd bij zoethout
Ik heb ook steeds wel shit going on OF juist een heel gezellig weekend voor de boeg (zoals komend weekend pour moiquote:Op zondag 21 november 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sterkte! Met mijn stress blijf ik nog maar even doorroken
Ik ben 2 weken echt gestopt en paar weekjes ervoor stevig geminderd met blowen. Mijn tolerantie was niet leuk meer; 30 euro haze per dag en nog maar een klein beetje stoned worden. Nu kan ik weer lekker stoned worden van een halve jointquote:Op zondag 21 november 2010 14:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 20e alleen geblowd, ben daarna pas gaan roken, for some reason de laatste 2 weken meer dan ooit, 1,5+ pakje per dag. Dat is (ook financieel) gewoon niet leuk meer.
Dus nu ben ik sinds 04:00 AM nicotineloos.
check mijn pa is de beste..... maar dat had ik volgens mij al een keer gezegdquote:Op zondag 21 november 2010 14:42 schreef Rifoki het volgende:
Wat een baas! Daar was ik vroegah helemaal gek op. Morgen even langs de Jamin, thanks for the tip!
Ik blow nu nog hooguit 1 keer per maand maar merk dat het effect er dan ook naar is.quote:Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken echt gestopt en paar weekjes ervoor stevig geminderd met blowen. Mijn tolerantie was niet leuk meer; 30 euro haze per dag en nog maar een klein beetje stoned worden. Nu kan ik weer lekker stoned worden van een halve jointToen lachgas aantal patronen en besefte ik weer hoe psychedelisch wiet eigenlijk is. Hehe gewoon zitten tripdromen op wiet en lachgas. Beelden, kleuren, vervormingen. De laatste was gewoon een heel verhaaltje dat voor m'n ogen afspeelde en ik kon sturen door aan dingen te denken.
!
En, lijk jij op je pa?quote:Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
check mijn pa is de beste..... maar dat had ik volgens mij al een keer gezegd![]()
![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor jou altijd. Doe ik er meteen zo'n gele klodder bij ok?
Ja ik heb sowieso geen energiequote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef Rifoki het volgende:
De vaart is er wel een beetje uit hier vergeleken met vanmorgen / vroege middag.
Zal ik uiteindelijk ook wel heen gaan zoiets. Paar jaar nu al wel dagelijks geblowt, en begon al een beetje te gaan vervelen. Nu ik weer relaxed stoned wordt en ik dus ook echt knetter kan worden als ik daar zin in heb, vind ik het wel weer leuker. Maar zal denk ik niet echt veel meer gaan blowen. Met lachgas is het iig erg vet. Maar dat zijn alle psychedelische middelen wel ism met lachgas.quote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik blow nu nog hooguit 1 keer per maand maar merk dat het effect er dan ook naar is.
quote:
Herkenbaar +1quote:Op zondag 21 november 2010 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso geen energie
quote:Op zondag 21 november 2010 14:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zal ik uiteindelijk ook wel heen gaan zoiets. Paar jaar nu al wel dagelijks geblowt, en begon al een beetje te gaan vervelen. Nu ik weer relaxed stoned wordt en ik dus ook echt knetter kan worden als ik daar zin in heb, vind ik het wel weer leuker. Maar zal denk ik niet echt veel meer gaan blowen. Met lachgas is het iig erg vet. Maar dat zijn alle psychedelische middelen wel ism met lachgas.
Ja maar jij wordt nu ook ziek natuurlijk, mark my words, volgende week rochel je fijn met me mee!quote:
Hey, ik heb een rol beschuit van je maar die is net iets te hoog. Hij past niet in de bus. Kan je daar niet eens wat aan doen?quote:
quote:
Mijn energie vloei ook steeds meer weg. Twijfel of ik tot vanavond gewoonw akker blijf of toch nog wat pep bij pak. Is iets van 12 a 13 uur geleden dat ik een bommetje op had en een klein lijntje, dus begin best wel in te kakken nu...quote:Op zondag 21 november 2010 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso geen energie
quote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hey, ik heb een rol beschuit van je maar die is net iets te hoog. Hij past niet in de bus. Kan je daar niet eens wat aan doen?
Misschien eerst beschuitjes etenquote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hey, ik heb een rol beschuit van je maar die is net iets te hoog. Hij past niet in de bus. Kan je daar niet eens wat aan doen?
ik krijg het mijn neus niet eens in als ik zou willen nuquote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mijn energie vloei ook steeds meer weg. Twijfel of ik tot vanavond gewoonw akker blijf of toch nog wat pep bij pak. Is iets van 12 a 13 uur geleden dat ik een bommetje op had en een klein lijntje, dus begin best wel in te kakken nu...
Maar eerst ff blowen en lachgas, lekker brak blowen en dan kijk ik wel weer of ik nog zin heb in pep.
Maar verder ben je heel selectief in het kiezen van het juiste moment voor drugs.quote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mijn energie vloei ook steeds meer weg. Twijfel of ik tot vanavond gewoonw akker blijf of toch nog wat pep bij pak. Is iets van 12 a 13 uur geleden dat ik een bommetje op had en een klein lijntje, dus begin best wel in te kakken nu...
Maar eerst ff blowen en lachgas, lekker brak blowen en dan kijk ik wel weer of ik nog zin heb in pep.
T is zondagmiddag!!quote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kan ik er nu veilig vandoor gaan. De kroeg roept.
Ik weet het al.quote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef justmattie het volgende:
Huppelmutsje, wil je weten hoeveel de Kakkerlakjes achterstaan ?
Ik ben nog nooit out gegaan van lachgas. Dubbele, drie dubbele. Ga gewoon steeds wat harder en het verlengt de piek.quote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niets leuker dan kijken naar mensen die aan een ballonnetje lurken. Bam, en neer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |