Ja ik heb sowieso geen energiequote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef Rifoki het volgende:
De vaart is er wel een beetje uit hier vergeleken met vanmorgen / vroege middag.
Zal ik uiteindelijk ook wel heen gaan zoiets. Paar jaar nu al wel dagelijks geblowt, en begon al een beetje te gaan vervelen. Nu ik weer relaxed stoned wordt en ik dus ook echt knetter kan worden als ik daar zin in heb, vind ik het wel weer leuker. Maar zal denk ik niet echt veel meer gaan blowen. Met lachgas is het iig erg vet. Maar dat zijn alle psychedelische middelen wel ism met lachgas.quote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik blow nu nog hooguit 1 keer per maand maar merk dat het effect er dan ook naar is.
quote:
Herkenbaar +1quote:Op zondag 21 november 2010 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso geen energie
quote:Op zondag 21 november 2010 14:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zal ik uiteindelijk ook wel heen gaan zoiets. Paar jaar nu al wel dagelijks geblowt, en begon al een beetje te gaan vervelen. Nu ik weer relaxed stoned wordt en ik dus ook echt knetter kan worden als ik daar zin in heb, vind ik het wel weer leuker. Maar zal denk ik niet echt veel meer gaan blowen. Met lachgas is het iig erg vet. Maar dat zijn alle psychedelische middelen wel ism met lachgas.
Ja maar jij wordt nu ook ziek natuurlijk, mark my words, volgende week rochel je fijn met me mee!quote:
Hey, ik heb een rol beschuit van je maar die is net iets te hoog. Hij past niet in de bus. Kan je daar niet eens wat aan doen?quote:
quote:
Mijn energie vloei ook steeds meer weg. Twijfel of ik tot vanavond gewoonw akker blijf of toch nog wat pep bij pak. Is iets van 12 a 13 uur geleden dat ik een bommetje op had en een klein lijntje, dus begin best wel in te kakken nu...quote:Op zondag 21 november 2010 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso geen energie
quote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hey, ik heb een rol beschuit van je maar die is net iets te hoog. Hij past niet in de bus. Kan je daar niet eens wat aan doen?
Misschien eerst beschuitjes etenquote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hey, ik heb een rol beschuit van je maar die is net iets te hoog. Hij past niet in de bus. Kan je daar niet eens wat aan doen?
ik krijg het mijn neus niet eens in als ik zou willen nuquote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mijn energie vloei ook steeds meer weg. Twijfel of ik tot vanavond gewoonw akker blijf of toch nog wat pep bij pak. Is iets van 12 a 13 uur geleden dat ik een bommetje op had en een klein lijntje, dus begin best wel in te kakken nu...
Maar eerst ff blowen en lachgas, lekker brak blowen en dan kijk ik wel weer of ik nog zin heb in pep.
Maar verder ben je heel selectief in het kiezen van het juiste moment voor drugs.quote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mijn energie vloei ook steeds meer weg. Twijfel of ik tot vanavond gewoonw akker blijf of toch nog wat pep bij pak. Is iets van 12 a 13 uur geleden dat ik een bommetje op had en een klein lijntje, dus begin best wel in te kakken nu...
Maar eerst ff blowen en lachgas, lekker brak blowen en dan kijk ik wel weer of ik nog zin heb in pep.
T is zondagmiddag!!quote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kan ik er nu veilig vandoor gaan. De kroeg roept.
Ik weet het al.quote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef justmattie het volgende:
Huppelmutsje, wil je weten hoeveel de Kakkerlakjes achterstaan ?
Ik ben nog nooit out gegaan van lachgas. Dubbele, drie dubbele. Ga gewoon steeds wat harder en het verlengt de piek.quote:Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niets leuker dan kijken naar mensen die aan een ballonnetje lurken. Bam, en neer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |