quote:
Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven gevochten, maar daardoor kan ik nog wel een verandering in mijn gedrag bemerken. Wat je nu doet is jezelf verontschuldigen terwijl je diep van binnen weet dat je grenzen beginnen te vervagen.
Het is beter om dat in de gaten te houden, neem dat van mij aan.

Ja dat doe ik sowieso ook. Ik wil niet (negatief) veranderen door drugs. Als ik door pep iemand zou slaan oid in een situatie waar ik dat nooit zou doen zou ik er ook mee stoppen.Drugs mag en kan geen excuus zijn voor geweld. Heb zelf wel soms dat ik als ik brak ben wat gevoeliger ben en wat sneller reageer maar echt boos wordt ik niet en al zeker niet gewelddadig.
Verder zoek ik nooit een excuus voor m'n gebruik, ik verantwoord het alleen wel graag omdat ik niet gezien wil worden als iemand die helemaal niet nadenkt over z'n drugsgebruik.Of als een verslaafde. Ik heb me goed ingelezen en denk veel aan hoe veel en vaak ik gebruik en las soms een wat langere pauze in voor 1 of meer type drugs die ik ff niet meer wil gebruiken. Meestal is dat niet echt nodig maar alleen als ik bv mdma 2 weekjes achter elkaar gebruik heb ik er liever weer een maand of zo tussen. Met pep zal ik ook wel weer terug gaan naar voor feestjes binnen 1 a 2 weken mss eerder als ik er geen zin meer in heb. En anders stop ik wel ff voor een maand je of zo, wil gebruiken wanneer ik wil maar wil een patroon ook wel doorbreken. Drugs moet geen gewoonte worden of een verplichting maar ik moet er zin in hebben en het moet vooral leuk blijven.
En nu genoeg gepraat over drugs, tijd om te blowen m'n blow ligt hier al fucking lang en heb maar 2 haaltjes op