Same here. Als ik mocht kiezen ging ik voor Dansen though. Met een Mooi meisje.quote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef Yuki het volgende:
Ik krijg wel echt hele fijne MI's van die TT![]()
Mijn MI's draaien ook voornamelijk om dansenquote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Same here. Als ik mocht kiezen ging ik voor Dansen though. Met een Mooi meisje.
Ik heb al zo lang niet gedanstquote:Op zondag 21 november 2010 15:32 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Same here. Als ik mocht kiezen ging ik voor Dansen though. Met een Mooi meisje.
10 dec. Jouw woonkamer toch?quote:Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang niet gedanst
quote:
Que? Mon?quote:Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm ik heb ook n break up gemist geloof ik?
Die heb je dan inderdaad gemist, het is hier ook niet van de daken geschreeuwd - maar wel voorbij.quote:
jammer voor julliequote:Op zondag 21 november 2010 15:39 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Die heb je dan inderdaad gemist, het is hier ook niet van de daken geschreeuwd - maar wel voorbij.
Ik las mannen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
Sinds wanneer hebben paarden manen op hun hoofd...
Waar het hart vol van is.quote:Op zondag 21 november 2010 15:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook ... maar ik weet wel waar ik een gebrek aan heb
quote:
Doner met veel knoflooksausquote:
Succes en have funquote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef Yuki het volgende:
Tijd om te douchen. En misschien krijg ik in de tussentijd wel het smsje waar ik op wacht
Checkquote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef Yuki het volgende:
Tijd om te douchen. En misschien krijg ik in de tussentijd wel het smsje waar ik op wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |