Mijn eerste broodje frikandel met mayoquote:Op zondag 21 november 2010 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat iedereen dat gevoel van 'de eerste' wel kent.
Dat is een kwestie van smaak.quote:Op zondag 21 november 2010 17:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat is zekerIk zie schilderijen voor miljoenen verkocht worden,die wat mij betreft minder mooi zijn dan menig tattoo.
Ik krijg er honger van.quote:Op zondag 21 november 2010 17:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn eerste broodje frikandel met mayo
Ik vind dat dus bij sommige graffiti. Ook kunst.quote:
bang voor het zetten of omdat je er spijt van gaat krijgen? of allebei?quote:Op zondag 21 november 2010 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het is al jaren ongeveer hetzelfde idee, maar ik durf het gewoon niet aan.
Ok, dan zou ik het gewoon doen als je je er prettig bij voelt. Als je al wel zeker bent over wat je wilt komt er wel een moment dat je het gewoon doet.quote:Op zondag 21 november 2010 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het is al jaren ongeveer hetzelfde idee, maar ik durf het gewoon niet aan.
Maakt niet uit hoeveelste ze blijven lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 17:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn eerste broodje frikandel met mayo
ah, gelukkigquote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
nee weet niks anders te zeggen
kutweer ookquote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben officieel snipverkouden.
En nog steeds nicotineloos.
Het worden zware dagen.
Respect,voor als het hem gelukt isquote:Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef Yuki het volgende:
ff kijken of pa de 7heuvelenloop overleefd heeft
Ik heb dat met m'n piercing. Ik was als een kind zo blij dat ik het toch gedaan hadquote:Op zondag 21 november 2010 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat iedereen dat gevoel van 'de eerste' wel kent.
Oh, voor het zetten ben ik niet bang, ik kan wel wat hebben, maak ik me totaal niet druk over.quote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
bang voor het zetten of omdat je er spijt van gaat krijgen? of allebei?
Ik ook. 5 jaar tegenaan gehikt en het deed totaal geen pijn.quote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat met m'n piercing. Ik was als een kind zo blij dat ik het toch gedaan had
Ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef dawg het volgende:
oh, ook boeren in de tt zie ik. dan voelt sammiegirl zich tenminste ook thuis.
quote:
I rest my casequote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoeveelste ze blijven lekker
Ook dat nog. Ellende alom.quote:
Van mijn eerste piercing kan ik nu nog steeds niet geloven dat ik dat ooit gedaan heb.quote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat met m'n piercing. Ik was als een kind zo blij dat ik het toch gedaan had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |