denk dat iedereen dat gevoel van 'de eerste' wel kent.quote:Op zondag 21 november 2010 17:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niks speciaals,maar voor mij was het "de eerste stap". Moeilijk uit te leggen,maar ik was en ben er blij mee
Ja, maar ik ken mezelf genoeg om beter te weten.quote:
Ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat iedereen dat gevoel van 'de eerste' wel kent.
je hebt het er anders al lang over.quote:Op zondag 21 november 2010 17:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken mezelf genoeg om beter te weten.
Dat is zekerquote:Op zondag 21 november 2010 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar toch. Tattoo's ontwerpen is imo een kunst an sich
Ik wil een tattoo die vanaf mijn onderrug doorloopt naar mijn nek/schouders, in indiase stijl, met bloemen en ms zo'n olifantje ofzo, ik wilde eerst japanse, maar ik vind dat indiase ook wel heel erg mooiquote:
Ja. En het begint steeds meer vorm te krijgen. Maar het ene moment wil ik het nu! En het andere moment ooit. En ik weet nog niet precies hoe en wat. En zo verzin ik telkens wel 100 smoesjes.quote:
Als je al denkt dat je mss gaat twijfelen is het niet handig het wel doen lijkt mij dan. Anders ga waarschijnlijk achteraf nog steeds twijfelen van ben ik er wel blij mee en zo. Het moet wel iets zijn waar je achter staat.quote:Op zondag 21 november 2010 17:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken mezelf genoeg om beter te weten.
Oh, het is al jaren ongeveer hetzelfde idee, maar ik durf het gewoon niet aan.quote:Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je al denkt dat je mss gaat twijfelen is het niet handig het wel doen lijkt mij dan. Anders ga waarschijnlijk achteraf nog steeds twijfelen van ben ik er wel blij mee en zo. Het moet wel iets zijn waar je achter staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |