Aww.. das wel naar.. Sterkte meisquote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. maar boeit nu niet..
Lurch is net overleden
Jawel! Vertelquote:Op zondag 21 november 2010 17:59 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Op het moment geen. Mijn tweede piercing was een microdermal. De eerste verdient geen eervolle vermelding.
Gaat over wat anders, mijn mobiel ligt altijd in een kluisje met het sporten, ben daar om te sporten, niet om kudo's uit te delen terwijl ik bezig ben.quote:
Donaties zijn welkomquote:
Hehe, ja, i know. Refereerde naar mijn pannekoeken van vanochtend/middagquote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar ze nuttigt nu pannekoeken
Nee, sorry, het risico op imagoschade is me te groot.quote:
oh okquote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gaat over wat anders, mijn mobiel ligt altijd in een kluisje met het sporten, ben daar om te sporten, niet om kudo's uit te delen terwijl ik bezig ben.
Pannenkoeken in de ochtendquote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, ja, i know. Refereerde naar mijn pannekoeken van vanochtend/middag
quote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik was zo blij heWel jammer voor jullie
Maar wel weer positief voor AZ
welk imago, en waarom mag deze geen schade oplopen?quote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nee, sorry, het risico op imagoschade is me te groot.
*geeft Flippiee High Five*quote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik was zo blij heWel jammer voor jullie
Maar wel weer positief voor AZ
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgenavond kijken of ik er 1 of 2 kan laten zettenquote:
hahaquote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en klotefeyenoord, verliezen van die kutboeren uit Grün, 16e plek gvd
Haha, dat kan ookquote:
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat dan?quote:Op zondag 21 november 2010 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond kijken of ik er 1 of 2 kan laten zetten
Weet je hoe erg het nu met Rotterdam gaat, Sparta is al gedegradeert, Feyenoord volgt en Excelsior is ook nog maar de vraag...quote:
quote:
Dat wist ik nog niet, daar ik zo de samenvattingen wilde kijken. Lekker dan.quote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en klotefeyenoord, verliezen van die kutboeren uit Grün, 16e plek gvd
moet ik spoileren?quote:Op zondag 21 november 2010 18:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, daar ik zo de samenvattingen wilde kijken. Lekker dan.![]()
Doet zelfs mij pijn om te zien, dat Feyenoord..
Denk wel dat het bij haar past. Al ken ik d'r niet echt natuurlijk.quote:
Ah, toe danquote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nee, sorry, het risico op imagoschade is me te groot.
quote:Op zondag 21 november 2010 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
* dawgie gooit 2 euro richting missbehave
quote:Op zondag 21 november 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, toe danZo erg kan het niet zijn! Dan vertel ik jou waar de mijne zit
Als het de bal heeft, spelen ze wel mooi aanvallend, beter dan ajax in ieder geval...quote:Op zondag 21 november 2010 18:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, daar ik zo de samenvattingen wilde kijken. Lekker dan.![]()
Doet zelfs mij pijn om te zien, dat Feyenoord..
dat olifantje bedoel je?quote:Op zondag 21 november 2010 18:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Denk wel dat het bij haar past. Al ken ik d'r niet echt natuurlijk.
Sowieso eentje ter nagedachtenis aan m'n opa en oma, en dan nog eentje voor mezelf, maar dan moet het wel even kunnen ivm 't geld dat ik ervoor opzij heb gelegd..quote:
quote:
Excelsior speelt niet veel beter.. Gewoon opdoeken..quote:Op zondag 21 november 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het nu met Rotterdam gaat, Sparta is al gedegradeert, Feyenoord volgt en Excelsior is ook nog maar de vraag...
quote:Op zondag 21 november 2010 18:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Denk wel dat het bij haar past. Al ken ik d'r niet echt natuurlijk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |