quote:Op zondag 21 november 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Grunneger FC
![]()
Vertelquote:Op zondag 21 november 2010 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar: leuker onderwerp: t was wel een leuk feestje gisteren
Ja dat ben ik wel met je eens jaquote:Op zondag 21 november 2010 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
vind t wel een mooie stijl in elk geval. maar denk wel dat zoiets beter staat bij een vrouw.
Kloon was Shrek, knuffelmeisje catwoman en ik Evil Minie..quote:
Fangs?quote:Op zondag 21 november 2010 18:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon was Shrek, knuffelmeisje catwoman en ik Evil Minie..
Alleen mn fangs wilden niet plakken, wat erg jammer was
Vampierentandjesquote:
Eens. Ook al kijk ik al een hele tijd zelden naar voetbal. Komt ook meer omdat ik toch weinig de tv aan heb en vooral internet en poker.quote:Op zondag 21 november 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, als het wint van ajax, maar niet als het wint van feyenoord, excelsior, sparta of az
Ook.quote:Op zondag 21 november 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, als het wint van ajax, maar niet als het wint van feyenoord, excelsior, sparta of az
Ja, maar deze waren langerquote:
Ja, we hebben het enorm gezellig gehadquote:Op zondag 21 november 2010 18:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
WheheheheMaar was een gezellige boel dus ?
Kan 't niet fixenquote:
ik ben een teletekstsupporterquote:Op zondag 21 november 2010 18:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Eens. Ook al kijk ik al een hele tijd zelden naar voetbal. Komt ook meer omdat ik toch weinig de tv aan heb en vooral internet en poker.
waar was je geweest?quote:Op zondag 21 november 2010 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar: leuker onderwerp: t was wel een leuk feestje gisteren
verkleedfeestje via kloonquote:
Utrecht.quote:Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verkleedfeestje via kloonin Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |