over 20 jaar zie je er toch niet meer uit zoals nu. misschien loop je volgend jaar onder een bus. lig je wel in je kistje met een prachtige tattoo.quote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, voor het zetten ben ik niet bang, ik kan wel wat hebben, maak ik me totaal niet druk over.
Maar ik denk dan: Ja, als ik naar het strand ga, ziet iedereen het, en dat is niet erg, maar het feit dat dat over 20 jaar nog zo is vind ik dan jammer.
Klinkt wel mooi... Heb je een voorbeeldje?quote:Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil een tattoo die vanaf mijn onderrug doorloopt naar mijn nek/schouders, in indiase stijl, met bloemen en ms zo'n olifantje ofzo, ik wilde eerst japanse, maar ik vind dat indiase ook wel heel erg mooi
Ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
over 20 jaar zie je er toch niet meer uit zoals nu. misschien loop je volgend jaar onder een bus. lig je wel in je kistje met een prachtige tattoo.
Mwah je zal hem toch nog wel leuk vinden over 20 jaar, en wat maakt het uit wat anderen er van vinden?quote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, voor het zetten ben ik niet bang, ik kan wel wat hebben, maak ik me totaal niet druk over.
Maar ik denk dan: Ja, als ik naar het strand ga, ziet iedereen het, en dat is niet erg, maar het feit dat dat over 20 jaar nog zo is vind ik dan jammer.
Zullen we dat volgende keer samen doen?quote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was aan het meezingen met smartlappen.
uurtarief.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel mooi... Heb je een voorbeeldje?
Zal wel duur zijn zeker
Nee joh.quote:Op zondag 21 november 2010 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
yvonne ish een beetje boos op jou
Tof.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zullen we dat volgende keer samen doen?
Preserveren, verpatsen en er je uitvaart mee betalenquote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
over 20 jaar zie je er toch niet meer uit zoals nu. misschien loop je volgend jaar onder een bus. lig je wel in je kistje met een prachtige tattoo.
Ik niet vijf jaar, maar zoiets jaquote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. 5 jaar tegenaan gehikt en het deed totaal geen pijn.
Ik schaam me diep, dat wij nu pas van die zelfscan dingen bij de AH krijgen, terwijl jullie dat al 4 jaar hebbenquote:
En daarom vind ik je een boer.quote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, dat wij nu pas van die zelfscan dingen bij de AH krijgen, terwijl jullie dat al 4 jaar hebben
Ik vind dat dus echt kut.quote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, dat wij nu pas van die zelfscan dingen bij de AH krijgen, terwijl jullie dat al 4 jaar hebben
Dat is de lekkerste bolognese chipsquote:Op zondag 21 november 2010 17:50 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga gezond doen, ik heb een salade
Maar wel al een hele zak croky bolognese op.
nu heb ik trekquote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik eet straks pannekoeken, met verse koeienmelk
eruit snijden en in laten lijsten.quote:Op zondag 21 november 2010 17:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Preserveren, verpatsen en er je uitvaart mee betalen
Hej, je PI is veranderdquote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarom vind ik je een boer.
LET OP DE PI DIE IS VERANDERD LET OP
Het is wel grappig. Maar het gaat om het ideequote:
Absoluut!!!quote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is de lekkerste bolognese chips
En wat is het uurtarief?quote:
Jij komt uit de Beemster. Dat zijn ook boerenquote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarom vind ik je een boer.
LET OP DE PI DIE IS VERANDERD LET OP
maar JM, sowieso technologische vooruitgangquote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is wel grappig. Maar het gaat om het idee
Mooi zoquote:
quote:
Ohja! hoe was dat?quote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren ook al hele avond gedaan, ben er nog schor van.
Ik hou er vanquote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren ook al hele avond gedaan, ben er nog schor van.
IK KOM NIET UIT DE BEEMSTERquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij komt uit de Beemster. Dat zijn ook boeren
Ga jij mijn honger stillen?quote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
[..]
Ohja! hoe was dat?
bij mijn shop 150. er zijn ook wel shops die op 100 of 125 zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is het uurtarief?
@Rifoki, jij hebt een wenkbrauwpiercing toch? Of nog meer?
quote:Op zondag 21 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik eet straks pannekoeken, met verse moedermelk
Sommige autisten mensen in Friesland kunnen daar niet zo goed tegen zekerquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar JM, sowieso technologische vooruitgang
Wel, in jullie achtertuin grazen koeien.quote:
Damnquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
bij mijn shop 150. er zijn ook wel shops die op 100 of 125 zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |