Ik zag laatst een kippenschuur op TV, waar kippen voor de slacht zaten. Ik eet sindsdien geen kip meer, ze zagen eruit alsof ze een chemokuur hebben gehadquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scharrel niet veel beter is dan legbatterij
Ik was een muisjequote:
Maar met meer liefde gelegdquote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Idd. Daar gaat het ook om. Niet alsof ze betere/lekkerdere eieren leggen..
3fm.nl ? Of wil je downloaden?quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik. moet. muziek. hebben. Iemand een linkje?
Waarr hou je van?quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik. moet. muziek. hebben. Iemand een linkje?
Wel een beetje, maar lang niet optimaal.quote:
Okee, op die manierquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scharrel niet veel beter is dan legbatterij
Jij in een strakke legging en een ballenknijperquote:
Is het niet prachtig, die bio-industrie?quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een kippenschuur op TV, waar kippen voor de slacht zaten. Ik eet sindsdien geen kip meer, ze zagen eruit alsof ze een chemokuur hebben gehad
Waar op je lichaam, (tenzij te intiem)?quote:Op zondag 21 november 2010 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Ik hoop dat ik snel mijn centjes krijg, ik wil zoooo graag mijn tattoo laten zetten
quote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij in een strakke legging en een ballenknijper
en dan kijken naar je video reccomendations?quote:
Optimaal zal het sowieso nooit worden,ben ik bang.quote:Op zondag 21 november 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar lang niet optimaal.
Neee nog niet, morgen!!quote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar op je lichaam, (tenzij te intiem)?
Heb je al Kanelly;s en CHonelly's gehaald bij de Aldi, btw?
shop waar ik heen ga is heel goed. en vrij bekend ook in tattoonederland.quote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Bolletje... het volgende:
Weet iemand een goede tattoo artiest in old school style??
Chris Garver...quote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Bolletje... het volgende:
Weet iemand een goede tattoo artiest in old school style??
Wie, wat waar??quote:Op zondag 21 november 2010 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
shop waar ik heen ga is heel goed. en vrij bekend ook in tattoonederland.
Er valt alleen vrij weinig aan te doenquote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet prachtig, die bio-industrie?
Dat is niet oudquote:Op zondag 21 november 2010 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
12 jaar ouder dan jij. Dus je had wel gelijk gehad
Wel, tegenlicht moet je echt eens kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 18:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er valt alleen vrij weinig aan te doen
Dubbel respect voor papsquote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Respect,voor als het hem gelukt isVoor eraan beginnen zelfs al
Ja. Tis idd wel een aparte naam. Moet je wel oppassen dat je niet naar je eigen naam luistert. Ik heb me gisteren ook alleen als Minnie voorgesteldquote:
Ohquote:
http://tegenlicht.vpro.nl(...)l-de-verkenners.htmlquote:Op zondag 21 november 2010 18:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er valt alleen vrij weinig aan te doen
Het betekent niet voor niets roodborstje.quote:Op zondag 21 november 2010 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
robin is het halfzachte hulpje van batman he.
Leukquote:Op zondag 21 november 2010 18:38 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Neee nog niet, morgen!!
Op mijn arm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |