Ik zag laatst een kippenschuur op TV, waar kippen voor de slacht zaten. Ik eet sindsdien geen kip meer, ze zagen eruit alsof ze een chemokuur hebben gehadquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scharrel niet veel beter is dan legbatterij
Ik was een muisjequote:
Maar met meer liefde gelegdquote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Idd. Daar gaat het ook om. Niet alsof ze betere/lekkerdere eieren leggen..
3fm.nl ? Of wil je downloaden?quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik. moet. muziek. hebben. Iemand een linkje?
Waarr hou je van?quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik. moet. muziek. hebben. Iemand een linkje?
Wel een beetje, maar lang niet optimaal.quote:
Okee, op die manierquote:Op zondag 21 november 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scharrel niet veel beter is dan legbatterij
Jij in een strakke legging en een ballenknijperquote:
Is het niet prachtig, die bio-industrie?quote:Op zondag 21 november 2010 18:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een kippenschuur op TV, waar kippen voor de slacht zaten. Ik eet sindsdien geen kip meer, ze zagen eruit alsof ze een chemokuur hebben gehad
Waar op je lichaam, (tenzij te intiem)?quote:Op zondag 21 november 2010 18:36 schreef Bolletje... het volgende:
Ik hoop dat ik snel mijn centjes krijg, ik wil zoooo graag mijn tattoo laten zetten
quote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij in een strakke legging en een ballenknijper
en dan kijken naar je video reccomendations?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |