doen, ze zijn echt geweldig!quote:Op zondag 21 november 2010 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco: wat naar. Sterkte
Ben weer terug in Gouda en heb de site met de laarzen nu alweer 10x opgezocht... zal ik.......
Indien de bedoeling:quote:Op zondag 21 november 2010 14:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben trouwens afgevallen, ondanks die zakken chips die ik de laatste tijd af en toe regelmatig eet.
Ja doen! Ik vind ze heel mooi. Zit er ook aan te denken.quote:Op zondag 21 november 2010 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco: wat naar. Sterkte
Ben weer terug in Gouda en heb de site met de laarzen nu alweer 10x opgezocht... zal ik.......
Ach, er komt volgende maand wel weer nieuw geldquote:
Ja, en volgende maand is er wel weer een nieuw leuk jurkje of nieuwe laarzen of nieuwe weet ik veel watquote:Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, er komt volgende maand wel weer nieuw geld.
Nouquote:Op zondag 21 november 2010 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Tink! Linzengroentenstoof? Qu'est-ce que c'est?
Als die laarzen koop en ik het de rest vd maand rustig aan doe, kan ik nog 400 euro sparen zo'n beetje. Bovenop de 250 euro die ik vlak voor het salaris werd gestort, al had overgeboekt naar mn spaarrekening.quote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en volgende maand is er wel weer een nieuw leuk jurkje of nieuwe laarzen of nieuwe weet ik veel wat.
Toch zou ik het ook lekker doen. Fuck sparen.
Dan zou ik het doen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als die laarzen koop en ik het de rest vd maand rustig aan doe, kan ik nog 400 euro sparen zo'n beetje. Bovenop de 250 euro die ik vlak voor het salaris werd gestort, al had overgeboekt naar mn spaarrekening.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begrijp niet waarom je nog twijfelt, XM.
Heel klein beetje, we hebben niet in de zon gelegen of zo, maar natuurlijk wel veel buiten geweest, dus gezonde wangen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef sigme het volgende:
Conleche! Welkom terug. Lekker kleurtje gekregen?
Cocotrimonium, wat naar. Sterkte.
Ik heb hier vanochtend met flink moeite een varkje in de kar gedaan en daarna naar de slager gebracht. Vanavond naar een vriendin, eten & spelletje. Weekend vliegt om zo!
Ik vond dat mantelpakje toch maar zozo.quote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat ik vorige maand >2000 euro heb uitgegeven aan een halve auto. En ik eigenlijk dat bedrag ook wel weer wil aanvullen op m'n spaarrekening. Verder heb ik ze natuurlijk niet écht nodig (hoewel ik geen laarzen heb in die kleur
) en heb ik al best wel veel gekocht lately. Ik denk dat áls ik ze koop, ik wel kritisch naar dat mantelpakjurkje ga kijken als ie binnenkomt.
Het stond erg leukquote:Op zondag 21 november 2010 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond dat mantelpakje toch maar zozo.Jurkje wel mooi, maar jasje erover minder en zonder jasje, te koud in de winter.
Met je muis wat in de rechterbovenhoek van de post hooveren, dan komen de icoontjes vrij.quote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef conleche het volgende:
Ik kan niet meer edittenik weet heus wel dat het kolonisten is.
Ja dat weet ik wel, maar in safari komt m'n editscherm dan onderin zodat ik alleen de bovenkant zie en scrollen helpt niet. In Firefox doettie het wel, maar heb geen zin om die op te starten.quote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Met je muis wat in de rechterbovenhoek van de post hooveren, dan komen de icoontjes vrij.
Deze moet je hebben: [ afbeelding ]
En in je instellingen kan je 'm "vast" zetten zodat die (en quote) altijd getoond wordt.
Ow fuck. Het kan dus erger.quote:Op zondag 21 november 2010 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar 't was nog niet dit idee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naar van dat varkentje zeg.. lijkt me heel moeilijk..quote:Op zondag 21 november 2010 14:44 schreef sigme het volgende:
Het was het enige varketje dat echt een eigen naam had.
Ja, het is wel moeilijk. Maar als het erop aankomt doe ik het wel. Inclusief hard vechten om het beest de kar in te krijgen.
Catan in kaartvorm heb ik ook wel. Er zijn natuurlijk ook weer uitbreidingen.. We spelen het nooit meer, mijn liefste vind spelletjes eigenlijk net niet leuk genoeg.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:01 schreef conleche het volgende:
Hij stond voor het raam naar buiten te kijken, daar waar de deur gesloten was. Heb hem gezegd dat die deur dicht was en dat hij beter nu de andere deur kon nemen.
Naamplaat!!
Oeh stoer! Misschien moet ik een busje pepperspray op de kop zien te tikken. Dat is wat minder harmful dan de schaar waar ik nu mee in mijn handen stond te knippen.quote:
In je eigen handen knippen is niet echt effectief, neequote:Op zondag 21 november 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh stoer! Misschien moet ik een busje pepperspray op de kop zien te tikken. Dat is wat minder harmful dan de schaar waar ik nu mee in mijn handen stond te knippen.
quote:Wij danken u voor uw bestelling, en zullen deze met zorg afhandelen.
Stout, stout, stout!quote:
In Frankrijk verkopen ze uhm.. sterker spul. Dat deden ze in ieder geval vroeger.quote:Op zondag 21 november 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
Misschien moet ik een busje pepperspray op de kop zien te tikken. Dat is wat minder harmful dan de schaar waar ik nu mee in mijn handen stond te knippen.
Oh?quote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gaat Nachtwacht brownies maken
Nou toen ik aan het studeren was, dacht ik niet dat ik zoiets zou gaan doen. Maar het lijkt me heel leuk. Het is wel iets anders dan werken bij een supportafdeling van een internetprovider bijv. Je praat meer met applicatiebeheerders/systeembeheerders e.d. Wel lui die weten waar ze over praten dus. En daarom moet ik in het begin ook vooral heel erg veel leren (leren=leukquote:Op zondag 21 november 2010 11:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Leuk! Is dat een beetje wat je zocht?
quote:Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In je eigen handen knippen is niet echt effectief, nee![]()
Lekkere vakantie gehad, beeb?
Whehehhe.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net een pak spinazie gegeten. Om te compenseren voor mijn gebrek aan groen afgelopen week. Nu voelen mijn tanden ruw en heb ik geen zin om de rest van de maaltijd nog te koken. Ook omdat ik daarvoor de afwas moet doen.
Ik heb vanmorgen al bestek en schaaltjes schoongemaakt zodat ik kan ontbijtenquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net een pak spinazie gegeten. Om te compenseren voor mijn gebrek aan groen afgelopen week. Nu voelen mijn tanden ruw en heb ik geen zin om de rest van de maaltijd nog te koken. Ook omdat ik daarvoor de afwas moet doen.
Ik heb het laatste stukje meegepikt, maar vond zelfs de 'kunstenares' nog wel meevallen. Misschien heb ik de echt ranzige scenes gemist.quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah ik heb net metropolis gezien over menstruatie! *zoekt kotssmilie*
Nou ja dit vond ikik ongeveer net zo vies als pseudomonaslucht...quote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het laatste stukje meegepikt, maar vond zelfs de 'kunstenares' nog wel meevallen. Misschien heb ik de echt ranzige scenes gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, heb je een afwasmachine?quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah ik heb net metropolis gezien over menstruatie! *zoekt kotssmilie*
[..]
Herkenbaar
Maar met mn nieuwe keukentje moet dat goedkomen!
Weebee Co!
Helaas niet.quote:
Don't mess with the Gok!quote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk nog elke keer dat het een aftands Chinees restaurant is.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het grofvuil is al gedaan, met hulp van vriendlief en grote broer
Mn bankje heeft het helaas niet in zn geheel overleefd, maar ach, bij het grofvuil blijft ie ook niet heel...
Nu als ik er nog puff voor heb de boekenkast inruimen, dat is een leuk klusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 21 november 2010 23:36 schreef Merel het volgende:
Pas op, verschrikkelijke egopost over onderwerp dat jullie allang zat zijn!Misschien kun je op die manier de periode McSex wel afsluiten? Door het huis achter te laten, dat je hem ook makkelijker kunt achterlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga slapen, wat een luxe:morgen op een andere locatie werken en pas om 09.00 de trein ipv 07.00
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zondag 21 november 2010 23:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk schoeisel Perruche! Ben ook erg benieuwd naar je jurkje, volgens mij heb je een leuke smaak![]()
*is meteen naar hush puppies website gezeild*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik wil niet het topic kapen dus laat verder maar.Are you pondering what I'm pondering?
Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.quote:
Euh, en hoe denkt hij daarover?quote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.
Ah wat rotquote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.
quote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor hem is het de afgelopen maanden ook goed geweest om alleen te zijn maar hij wil afwachten tot we weer bij elkaar zijn om te kijken of het anders is dan voor ik wegging. Ik ben het hem verplicht om daar inderdaad op te wachten, maar ik kan er gewoon niet meer tegen dat het steeds maar een kwestie van tijd is tot er weer iets gebeurt waardoor ik weg wil, en tenzij er iets heel drastisch veranderd blijkt te zijn als ik terugkom geloof ik niet meer dat dat ooit overgaat.quote:Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh, en hoe denkt hij daarover?
Wat rot zeg
Maar je denkt toch dat het weleens de laatste keer geweest zou kunnen zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 00:40 schreef Merel het volgende:
McSex had iemand met wie hij wilde kijken hoe het ging lopen. Ik dacht dat dat goed zat dus dat ze dan nu wel z'n vriendinnetje zou zijn, maar blijkbaar zijn mijn bedkwaliteiten toch onweerstaanbaar
Maar je gaat dus wel afwachten tot je terugbent in NL Mini? Want het maakt natuurlijk heel wat uit of je de rest van de tijd in Amerika rondloopt met een single mindset of niet..
Alhoewel, 2 wel, maar 1 niet en die zou dan misschien wat vreemd opkijkenquote:Op maandag 22 november 2010 07:56 schreef Merel het volgende:
Oh en Nachtwacht succes vandaag! Ik zou zeggen "doe ze de groeten van me", maar ze weten daar natuurlijk niet wie "Merel" is
quote:Op maandag 22 november 2010 08:01 schreef motorbloempje het volgende:
ah, het gezin Viking wordt dus via FOK! van huizen en banen voorzien
Ik durf te wedden dat Baardmans je wel bijstaatquote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik baal er ook wel een beetje van. Zie al helemaal voor me hoe iedereen lekker aan het feesten is terwijl ik beroerd van de narcose in m'n eentje in bed lig..
Mjah, dat wil ik helemaal niet. Hij moet gewoon lekker gaan feesten met vrienden of zo, aan mij heeft 'ie toch niets.quote:Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Baardmans je wel bijstaat. Maar, 't is wel een rotdatum ja
.
quote:Op maandag 22 november 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)tijd-verdubbeld.html
Als het een droom was waar je ex in voorkwam, niks van aantrekkenquote:Op maandag 22 november 2010 11:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bijgelezen, iedereen sterkte toegewenst die het kan gebruiken. Merel en puff veel geluk in de nieuwe huisjes.
Date gehad, zelfs een vervolg date. Nu heb ik vannacht weer eens raar gedroomd en ben ik in de war.
ik droomde dat ik samen met m'n moeder wiet dealde...quote:Op maandag 22 november 2010 11:06 schreef Perruche het volgende:
Hoe was je date pief?
Ik heb ook raar gedroomd, dat ik een pony had en op vakantie was en over een berg moest enzo
quote:Op maandag 22 november 2010 11:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik droomde dat ik samen met m'n moeder wiet dealde...
nee, te veel the wire, denk ik. Was echt heel gek.quote:Op maandag 22 november 2010 11:10 schreef Blurred86 het volgende:
haha Nynke, heb je te veel Weeds gekeken?
ik heb gisteren iets té ambitieus hardgelopen, nu doet mijn enkel pijn
Leuk !!quote:Op maandag 22 november 2010 11:06 schreef Perruche het volgende:
Hoe was je date pief?
Ik heb ook raar gedroomd, dat ik een pony had en op vakantie was en over een berg moest enzo
Natuurlijk wel. Of wil je maar meteen een MeneerPief?quote:Op maandag 22 november 2010 11:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alleen moet ik mij nu niet te veel gaan hechten/valse hoop krijgen want ik wou nooooooit meer een vriendje. Dus.
ik snap echt niet dat dit te weinig is... 300gram groenten als lunch is echt niet weinig en de avocado zit vol gezonde vetten en eiwitten... normaal doe ik vaak 200/250 gram groenten en dan 100 gram vlees, maar ik had niks meer in huis...quote:Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat een flink D neemt dan progje, want je menu overdag is echt te weinig.
ga ontbijten met eierenquote:Op maandag 22 november 2010 10:56 schreef AKnynke het volgende:
ik heb honger! Het hangt echt af van de soort muesli die ik eet hoe laat ik honger krijg..
Deze soort is niet goed, ik had om 10 uur al honger, en heb geen tussendoortjes bij me...
bah klinkt echt super vervelend... hou jezelf maar goed in de gaten...quote:Op maandag 22 november 2010 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij ben ik niet helemaal fit. Zit hier te rillen en te hoesten. En vannacht wakker geworden met een compleet doorweekt t-shirt. Schoon shirt aangedaan en verder geslapen en het oude shirt was vanochtend nog steeds nat. Heb ik al vaker gehad de afgelopen tijd. Al eerder eens een periode, toen bloed laten checken bij de huisarts, maar dat was allemaal prima. Vreemd.
Naja. Zal wel wat onder de leden hebben.
Nee juist niet, maar in dit tempo.. Het klikt wel heel goedquote:Op maandag 22 november 2010 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Of wil je maar meteen een MeneerPief?
Misschien dat ik het morgen maar eens probeer! Eet je dan echt alleen maar 2 roereieren?quote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef progje het volgende:
[..]
ga ontbijten met eieren
Echt zo idioot hoe vol je daar van zit..
Mijn moeder zei dat laatst ook al toen we een dag samen weg waren..
Hadden we ontbeten met roerei en we konden door het verloop van de dag pas om 14:00 lunchen en toen zei ze "Gek ik heb eigenlijk helemaal nog geen honger..."
Gewoon dat er niets mis is met vriendjesgedoe! Niet teveel over nadenkenquote:Op maandag 22 november 2010 11:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee juist niet, maar in dit tempo.. Het klikt wel heel goed![]()
En weet ik het, ik date nooit..
Oooo bedoel je meteen trouwen? Of snap ik het nu niet
Overdag vind ik hem een prima gast en ben ik wel klaar met hem. Maar 's avonds als ik alleen slaap dan wil hij in mijn droom opeens ergens dan en dan afspreken. Dan laat ie niets horen en bel/sms ik de hele tijd en dan uiteindelijk spreek ik hem en dan zegt hij iets van jaa dat was alleen maar om aardig te doen etc. en dan zeg ik weer kap daar dan eens mee. En dan veel treuriger en met meer afwijzingen en zo. En vannacht zag hij er uit als mijn date &was ik zelf maar opeens in Amerika en werd het weer zo een treurig verhaal.quote:Op maandag 22 november 2010 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
2 eieren zorgt bij mij echt niet voor hongervrij tot 2 uur!
[..]
Gewoon dat er niets mis is met vriendjesgedoe! Niet teveel over nadenken.
Of zit san dinges nog in je hoofd?
yep... maar wel 2 eieren formaat L dus dat is best watquote:Op maandag 22 november 2010 11:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien dat ik het morgen maar eens probeer! Eet je dan echt alleen maar 2 roereieren?
het zal ook wel niet voor iedereen geldenquote:Op maandag 22 november 2010 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
2 eieren zorgt bij mij echt niet voor hongervrij tot 2 uur!
[..]
ik ga het morgenochtend proberen!quote:Op maandag 22 november 2010 12:01 schreef progje het volgende:
[..]
het zal ook wel niet voor iedereen gelden
maar bij mij vult het wel enorm goed.. maar vaak eet ik gewoon braaf om half 11 (als ik rond 8 uur ontbijt) nog een lading kwark weg. Maar vaak heb ik dan nog geen trek.
Hmmm... Ja maar ik slaap liever niet alleen daardoor.. Want ik ben er nu nog helemaal down van. Ik heb in 5 jaar 1x een vrolijke droom gehad. Ze zijn altijd zo en nu alleen wat erger.quote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef loveli het volgende:
Dromen is ook een manier van verwerken.
Wat grappig, kan me er op zich iets bij voorstellen, maar dan weer wat minder bij een b vitamine overschot.quote:Op maandag 22 november 2010 12:06 schreef loveli het volgende:
Hm.. Te veel vitamine B6?
http://www.mannen-gezondheid.com/vitamine-B6.html
tja, maar dat is sowieso al een probleem als je low carb eet... dat je dus veel groenten eet..quote:Op maandag 22 november 2010 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Progje, 1 kg groente a 20 kcal is nog maar 200 kcal. Dat schiet niet op.
Gevaarlijk!quote:Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef loveli het volgende:
Oi. Ben erachter dat mijn fao schoenenmerk in 1 winkel in NL verkocht wordt en dat ik vanmiddag daar in de buurt moet zijn.
Ik ga een paar modellen passen en wachten tot ok ze op eBay voor een leukre prijs tegenkom. Hoop ik.quote:
De overeenkomst: in beide kun je jezelf vervoeren. In schoenen wat makkelijker langs winkels en in een auto wat sneller.quote:
En schoenen kosten ook nog eens veel minder!quote:
Welke maat heb je? Misschien heb ik nog wat nauwelijks gedragen tweedehandsjes liggenquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, dan zijn ze in ieder geval niet te klein.
maat 40.5
Kan niet meer in de nieuwe layout (zie topic in Feedback).quote:Op maandag 22 november 2010 13:15 schreef Chicolate het volgende:
Weet iemand hoe ik weer in kan stellen dat de OP niet als post geteld wordt? Ik kan het niet vinden bij instellingen veranderen en vind het storend dat het aantal in de topiclijst niet overeenkomt met het aantal in het topic.
Dat is stom. Ik denk steeds dat er een nieuwe pagina moet komen terwijl dat een post later pas is. Ik wen aan deze layout, maar een aantal dingen vind ik nog steeds bizar stom. Zoals dat ik geen aparte vensters voor quotes kan openen, dus de megabijleesreactie is bijna onmogelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 13:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kan niet meer in de nieuwe layout (zie topic in Feedback).
Kan wel, elke keer als je iets quote komt het onder je vorige quote te staan. Weet alleen niet hoe het werkt als het topic gesloten is.quote:Op maandag 22 november 2010 13:23 schreef Chicolate het volgende:
Dat is stom. Ik denk steeds dat er een nieuwe pagina moet komen terwijl dat een post later pas is. Ik wen aan deze layout, maar een aantal dingen vind ik nog steeds bizar stom. Zoals dat ik geen aparte vensters voor quotes kan openen, dus de megabijleesreactie is bijna onmogelijk.
Ik zit in Text Only want ik vind het maar nietsquote:Op maandag 22 november 2010 13:25 schreef Swietje het volgende:
Deze lay-out is super onhandigMaar het went vanzelf....
Geez. Wat zoek je? Ik heb nog een paar laarzen met wedge zolen van Rebeca Sanver die me te groot zijn gloedjenieuw, gehakte sandalen die toch net te wijd waren voor m'n smalle voeten, paarse suede peeptoes die toch net te krap bleken... And then somequote:
Nee ik bedoel die je wil kopen, van je favo merkquote:Op maandag 22 november 2010 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Geez. Wat zoek je? Ik heb nog een paar laarzen met wedge zolen van Rebeca Sanver die me te groot zijn gloedjenieuw, gehakte sandalen die toch net te wijd waren voor m'n smalle voeten, paarse suede peeptoes die toch net te krap bleken... And then some
Als ik tijd heb snor ik wat foto's op.
Dan komt er een popup scherm en kan je ook niet meer verder lezen enzo. Erg handig.quote:Op maandag 22 november 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan wel, elke keer als je iets quote komt het onder je vorige quote te staan. Weet alleen niet hoe het werkt als het topic gesloten is.
Charles Jourdan. Ze zijn ooit failliet geweest en hebben een doorstart gemaakt. De oude leest zat me als gegoten, ik wil testen of het nu nog steeds zo geweldig past.quote:Op maandag 22 november 2010 13:31 schreef Perruche het volgende:
Nee ik bedoel die je wil kopen, van je favo merkIk heb 39... helaas!
Ik wil geen abbo, ik ga wel text onlyquote:Op maandag 22 november 2010 13:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan komt er een popup scherm en kan je ook niet meer verder lezen enzo. Erg handig.
Perruche, als je abbo neemt, kan je bagger instellen met custom CSS. Maar daarmee zullen de functionaliteiten niet mee terug komen.
Swietje, ik wilde meteen al tong roepen. Misschien iets van een conch/tragus? Daar kan je je haar nog voor doen.
ghehe zo zat ik laatst ook te denken...quote:Op maandag 22 november 2010 13:31 schreef Swietje het volgende:
Dames... ik wil zo graag een nieuwe piercing.. maar ik weet niet waar..Hij mag niet direct zichtbaar zijn en ook niet down under a.u.b... suggesties?
Tongpiercing kan niet want m'n tongriempje zit in de weg.
![]()
Kun je dan wel spoilers openen enzo?quote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zit in Text Only want ik vind het maar nietste veel wit en te weinig text, je moet zoveel scrollen! En raar dat je de nieuwe layout Moet gebruiken, en dat je Bagger niet eens meer mag... buh.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kun je dan wel spoilers openen enzo?
Huuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 22 november 2010 13:37 schreef loveli het volgende:
Ken iemand met een piercing op d'r venusheuvel.
Een industrial is ook wel stoerquote:Op maandag 22 november 2010 13:40 schreef Swietje het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuu![]()
Ik heb een tepelpiercing en een lippiercing (van m'n mond he..) maar ik wil nog meerrrr
Die heb ik gehadquote:Op maandag 22 november 2010 13:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een industrial is ook wel stoermaar vrij opvallend.
En een microdermal? Die kan je bijna overal verstoppen (maar wel weer groot uitgroeirisico).quote:Op maandag 22 november 2010 13:42 schreef Swietje het volgende:
[..]
Die heb ik gehadMaar m'n oor vond het niet fijn.. dus ik durf ook niet zo goed meer in m'n oor.. en daar zitten ook al stretchers in... dat valt ook al genoeg op
Waar zou jij die dan doen..? Ik denk niet dat ik daar een plek voor kan kiezenquote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En een microdermal? Die kan je bijna overal verstoppen (maar wel weer groot uitgroeirisico).
Pols of sleutelbeenquote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef Swietje het volgende:
[..]
Waar zou jij die dan doen..? Ik denk niet dat ik daar een plek voor kan kiezen
quote:Op maandag 22 november 2010 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat is een industrial en een tongweb?
Nu voel ik me oud en/of wereldvreemd...
Ooit wilde ik een tongpiercing, maar dat helpt niet bij het articulerenen ook niet bij een baan vaak, dus nooit gedaan en daar nooit spijt van gehad.
Dat had ik niet achter jou gezocht, miss braafquote:Op maandag 22 november 2010 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat is een industrial en een tongweb?
Nu voel ik me oud en/of wereldvreemd...
Ooit wilde ik een tongpiercing, maar dat helpt niet bij het articulerenen ook niet bij een baan vaak, dus nooit gedaan en daar nooit spijt van gehad.
Als je naar een goede shop gaat is de kans klein dat het gaat ontsteken hoor, als je het ook goed verzorgd uiteraard. Tongweb is leuk hequote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef Chicolate het volgende:
Waarom kunnen piercings nou gaan onsteken.Anders was ik zo naar een shop gerend voor een tongweb (die kende ik nog niet en vind ik leuk + is niet meteen zichtbaar)
Bij mij raken alle soorten wondjes ontstoken, dus ik vrees dat voor een piercing hetzelfde geldt.quote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef Swietje het volgende:
[..]
Als je naar een goede shop gaat is de kans klein dat het gaat ontsteken hoor, als je het ook goed verzorgd uiteraard. Tongweb is leuk he
Same here. Hoewel dat op zich niet zou moeten als je gezond bent en fatsoenlijk eet. Visolie is bv ontstekingsremmend, omega-3's FTW!quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef Chicolate het volgende:
Bij mij raken alle soorten wondjes ontstoken, dus ik vrees dat voor een piercing hetzelfde geldt.
Mja, fail op beide puntenquote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Same here. Hoewel dat op zich niet zou moeten als je gezond bent en fatsoenlijk eet. Visolie is bv ontstekingsremmend, omega-3's FTW!
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had altijd een beetje een buikje (nja bij 72 kg ook wel logisch) toen ging ik sporten en gezonder eten en na dit resultaat nam ik eindelijk een navelpiercing
Dus nu moet ik ook wel dunnig blijven al is mijn buik niet meer zo strak als daar
Ik wou er altijd eentje toen ik 15 was.. Heb hem nu uiteindelijk 3 jaar pas!!
[..]
Ik heb uhh... flink gepuberd! Dus dat is nu allemaal op enzo en streef ik na om wat meer zen te zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter jou gezocht, miss braaf
nou koop dan sowieso een pot omega-3 visolie tablettenquote:Op maandag 22 november 2010 14:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja, fail op beide punten.
@Swietje: als ik op mn wang bijt heb ik een week ofzo zo'n witte plek die dik wordt en waar je steeds weer op bijt omdat het opgezet is. Maar als mond sneller heelt is het een optie ...
Ik wilde er ook 1 in mijn onderlip, in het midden. Nu vind ik het een beetje te altoquote:Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Gadver, piercings. Ik wilde er vroeger ook één, onder m'n onderlip, maar als ik een piercing neem kom ik er niet meer in bij mijn oudrs
. En nu vind ik ze niet meer interessant.
Ik heb mijn voorbereidingswerk voor morgen al af.
Ik wil(de) hem juist uit het middenquote:Op maandag 22 november 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wilde er ook 1 in mijn onderlip, in het midden. Nu vind ik het een beetje te alto
Same herequote:Op maandag 22 november 2010 14:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil(de) hem juist uit het midden. Maar ik was ook wel een beetje alto.
Soms twijfel ik of ik mijn wijde skatebroeken zal verkopen. Mijn gele en blauwequote:
Ik was altijd zwart + felgekleurd. Dus gekleurde broek, zwart shirt of andersom. En altijd teksten/plaatjes op de shirts. Plaatjes op shirt heb ik nog steedsquote:Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef -marz- het volgende:
O zo'n kleurige alto was ik niet.Ik was altijd in het zwart. Niet op een gothic manier tho.
Blauw haar incl. grijze uitgroei?quote:Op maandag 22 november 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
De eerste jaren van de middelbare school droeg ik altijd een traingsbroek en sportschoenen, in de bovenbouw ging ik naar een andere school en toen droeg ik meisjeskleding en van mijn 17e tot mijn 20e ongeveer had ik mijn depressieve periode en droeg ik kisten, zwarte kleren en verfde ik m'n haar donkerblauw. Jaja, een mens maakt wat mee
Weet ik niet meer, zal bestquote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef Swietje het volgende:
[..]
Blauw haar incl. grijze uitgroei?
ik heb ook paars haar gehad!quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef -marz- het volgende:
Ik heb ook op een dag mijn lange blonde haar kortgeknipt en paars geverfd.
Gelukkig was dat in de puberteit, want anders
Paars, roze, zwart, blauw, wit, oranje, rood, geel... ok, dat laatste was m'n dieptepunt..quote:
Spijkerbroek, pantalons, blouses, jurkjes / rokjes, laarzen en nette, zwarte schoenenquote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef Swietje het volgende:
Wat is vrij normaal volgens jou dan Vik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin trouwens steeds slechter op koffie te reageren!? Half uur geleden m'n tweede kop van vandaag gehad, maag begint te rommelen, wazig gevoel in lichaam... Nu het effect aan het tegengaan met 2 boterhammen, wat gelukkig wel helpt.
Maar stoppen met koffie en cafeïne denk ik
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Eh.. Nou wat wil je horenquote:Op maandag 22 november 2010 15:13 schreef Swietje het volgende:
Vertel nog eens wat over je date dan?
Is 't een lekkerding?quote:Op maandag 22 november 2010 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eh.. Nou wat wil je horen?
quote:
quote:eh, lang, donker haar, blauwe ogen, sportief, slim, economie, rdam (tot hier is ie net mn ex) en eh... hij houdt ook van boksen.. zelfde muziek/feestjes beetje... ennnn ja weet niet ik heb mij nog niet echt verveeld of zo met hem haha. kreeg ook veel 'complimentjes' over mijn date van de rest zaterdag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |