Dat is stom. Ik denk steeds dat er een nieuwe pagina moet komen terwijl dat een post later pas is. Ik wen aan deze layout, maar een aantal dingen vind ik nog steeds bizar stom. Zoals dat ik geen aparte vensters voor quotes kan openen, dus de megabijleesreactie is bijna onmogelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 13:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kan niet meer in de nieuwe layout (zie topic in Feedback).
Kan wel, elke keer als je iets quote komt het onder je vorige quote te staan. Weet alleen niet hoe het werkt als het topic gesloten is.quote:Op maandag 22 november 2010 13:23 schreef Chicolate het volgende:
Dat is stom. Ik denk steeds dat er een nieuwe pagina moet komen terwijl dat een post later pas is. Ik wen aan deze layout, maar een aantal dingen vind ik nog steeds bizar stom. Zoals dat ik geen aparte vensters voor quotes kan openen, dus de megabijleesreactie is bijna onmogelijk.
Ik zit in Text Only want ik vind het maar nietsquote:Op maandag 22 november 2010 13:25 schreef Swietje het volgende:
Deze lay-out is super onhandigMaar het went vanzelf....
Geez. Wat zoek je? Ik heb nog een paar laarzen met wedge zolen van Rebeca Sanver die me te groot zijn gloedjenieuw, gehakte sandalen die toch net te wijd waren voor m'n smalle voeten, paarse suede peeptoes die toch net te krap bleken... And then somequote:
Nee ik bedoel die je wil kopen, van je favo merkquote:Op maandag 22 november 2010 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Geez. Wat zoek je? Ik heb nog een paar laarzen met wedge zolen van Rebeca Sanver die me te groot zijn gloedjenieuw, gehakte sandalen die toch net te wijd waren voor m'n smalle voeten, paarse suede peeptoes die toch net te krap bleken... And then some
Als ik tijd heb snor ik wat foto's op.
Dan komt er een popup scherm en kan je ook niet meer verder lezen enzo. Erg handig.quote:Op maandag 22 november 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan wel, elke keer als je iets quote komt het onder je vorige quote te staan. Weet alleen niet hoe het werkt als het topic gesloten is.
Charles Jourdan. Ze zijn ooit failliet geweest en hebben een doorstart gemaakt. De oude leest zat me als gegoten, ik wil testen of het nu nog steeds zo geweldig past.quote:Op maandag 22 november 2010 13:31 schreef Perruche het volgende:
Nee ik bedoel die je wil kopen, van je favo merkIk heb 39... helaas!
Ik wil geen abbo, ik ga wel text onlyquote:Op maandag 22 november 2010 13:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan komt er een popup scherm en kan je ook niet meer verder lezen enzo. Erg handig.
Perruche, als je abbo neemt, kan je bagger instellen met custom CSS. Maar daarmee zullen de functionaliteiten niet mee terug komen.
Swietje, ik wilde meteen al tong roepen. Misschien iets van een conch/tragus? Daar kan je je haar nog voor doen.
ghehe zo zat ik laatst ook te denken...quote:Op maandag 22 november 2010 13:31 schreef Swietje het volgende:
Dames... ik wil zo graag een nieuwe piercing.. maar ik weet niet waar..Hij mag niet direct zichtbaar zijn en ook niet down under a.u.b... suggesties?
Tongpiercing kan niet want m'n tongriempje zit in de weg.
![]()
Kun je dan wel spoilers openen enzo?quote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zit in Text Only want ik vind het maar nietste veel wit en te weinig text, je moet zoveel scrollen! En raar dat je de nieuwe layout Moet gebruiken, en dat je Bagger niet eens meer mag... buh.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kun je dan wel spoilers openen enzo?
Huuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 22 november 2010 13:37 schreef loveli het volgende:
Ken iemand met een piercing op d'r venusheuvel.
Een industrial is ook wel stoerquote:Op maandag 22 november 2010 13:40 schreef Swietje het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuu![]()
Ik heb een tepelpiercing en een lippiercing (van m'n mond he..) maar ik wil nog meerrrr
Die heb ik gehadquote:Op maandag 22 november 2010 13:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een industrial is ook wel stoermaar vrij opvallend.
En een microdermal? Die kan je bijna overal verstoppen (maar wel weer groot uitgroeirisico).quote:Op maandag 22 november 2010 13:42 schreef Swietje het volgende:
[..]
Die heb ik gehadMaar m'n oor vond het niet fijn.. dus ik durf ook niet zo goed meer in m'n oor.. en daar zitten ook al stretchers in... dat valt ook al genoeg op
Waar zou jij die dan doen..? Ik denk niet dat ik daar een plek voor kan kiezenquote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En een microdermal? Die kan je bijna overal verstoppen (maar wel weer groot uitgroeirisico).
Pols of sleutelbeenquote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef Swietje het volgende:
[..]
Waar zou jij die dan doen..? Ik denk niet dat ik daar een plek voor kan kiezen
quote:Op maandag 22 november 2010 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat is een industrial en een tongweb?
Nu voel ik me oud en/of wereldvreemd...
Ooit wilde ik een tongpiercing, maar dat helpt niet bij het articulerenen ook niet bij een baan vaak, dus nooit gedaan en daar nooit spijt van gehad.
Dat had ik niet achter jou gezocht, miss braafquote:Op maandag 22 november 2010 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat is een industrial en een tongweb?
Nu voel ik me oud en/of wereldvreemd...
Ooit wilde ik een tongpiercing, maar dat helpt niet bij het articulerenen ook niet bij een baan vaak, dus nooit gedaan en daar nooit spijt van gehad.
Als je naar een goede shop gaat is de kans klein dat het gaat ontsteken hoor, als je het ook goed verzorgd uiteraard. Tongweb is leuk hequote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef Chicolate het volgende:
Waarom kunnen piercings nou gaan onsteken.Anders was ik zo naar een shop gerend voor een tongweb (die kende ik nog niet en vind ik leuk + is niet meteen zichtbaar)
Bij mij raken alle soorten wondjes ontstoken, dus ik vrees dat voor een piercing hetzelfde geldt.quote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef Swietje het volgende:
[..]
Als je naar een goede shop gaat is de kans klein dat het gaat ontsteken hoor, als je het ook goed verzorgd uiteraard. Tongweb is leuk he
Same here. Hoewel dat op zich niet zou moeten als je gezond bent en fatsoenlijk eet. Visolie is bv ontstekingsremmend, omega-3's FTW!quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef Chicolate het volgende:
Bij mij raken alle soorten wondjes ontstoken, dus ik vrees dat voor een piercing hetzelfde geldt.
Mja, fail op beide puntenquote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Same here. Hoewel dat op zich niet zou moeten als je gezond bent en fatsoenlijk eet. Visolie is bv ontstekingsremmend, omega-3's FTW!
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had altijd een beetje een buikje (nja bij 72 kg ook wel logisch) toen ging ik sporten en gezonder eten en na dit resultaat nam ik eindelijk een navelpiercing
Dus nu moet ik ook wel dunnig blijven al is mijn buik niet meer zo strak als daar
Ik wou er altijd eentje toen ik 15 was.. Heb hem nu uiteindelijk 3 jaar pas!!
[..]
Ik heb uhh... flink gepuberd! Dus dat is nu allemaal op enzo en streef ik na om wat meer zen te zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter jou gezocht, miss braaf
nou koop dan sowieso een pot omega-3 visolie tablettenquote:Op maandag 22 november 2010 14:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja, fail op beide punten.
@Swietje: als ik op mn wang bijt heb ik een week ofzo zo'n witte plek die dik wordt en waar je steeds weer op bijt omdat het opgezet is. Maar als mond sneller heelt is het een optie ...
Ik wilde er ook 1 in mijn onderlip, in het midden. Nu vind ik het een beetje te altoquote:Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Gadver, piercings. Ik wilde er vroeger ook één, onder m'n onderlip, maar als ik een piercing neem kom ik er niet meer in bij mijn oudrs
. En nu vind ik ze niet meer interessant.
Ik heb mijn voorbereidingswerk voor morgen al af.
Ik wil(de) hem juist uit het middenquote:Op maandag 22 november 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wilde er ook 1 in mijn onderlip, in het midden. Nu vind ik het een beetje te alto
Same herequote:Op maandag 22 november 2010 14:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil(de) hem juist uit het midden. Maar ik was ook wel een beetje alto.
Soms twijfel ik of ik mijn wijde skatebroeken zal verkopen. Mijn gele en blauwequote:
Ik was altijd zwart + felgekleurd. Dus gekleurde broek, zwart shirt of andersom. En altijd teksten/plaatjes op de shirts. Plaatjes op shirt heb ik nog steedsquote:Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef -marz- het volgende:
O zo'n kleurige alto was ik niet.Ik was altijd in het zwart. Niet op een gothic manier tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |