abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89005473
Havermoutpap :9

Hoi! :W
pi_89005595
hoi :@

ik zou thuis blijven om te studeren, tussendoor gaan spinnen, en dan weer studeren..

maar ben net weer een uurtje wakker en heb vooral thee gedronken :@ had 't nodig denk ik.. ga dus zo maar wel gewoon spinnen en daarna hard aan de slag... :@
Ja doei.
  maandag 22 november 2010 @ 10:56:41 #153
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89005644
ik heb honger! Het hangt echt af van de soort muesli die ik eet hoe laat ik honger krijg..

Deze soort is niet goed, ik had om 10 uur al honger, en heb geen tussendoortjes bij me...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 11:02:13 #154
70532 loveli
N
pi_89005799
quote:
*O* Nu nog hetzelfde bericht over broccoli please!
crap in = crap out
pi_89005842
Bijgelezen, iedereen sterkte toegewenst die het kan gebruiken. Merel en puff veel geluk in de nieuwe huisjes.

Date gehad, zelfs een vervolg date. Nu heb ik vannacht weer eens raar gedroomd en ben ik in de war.
pi_89005914
Hoe was je date pief?
Ik heb ook raar gedroomd, dat ik een pony had en op vakantie was en over een berg moest enzo :')
pi_89006018
quote:
3s.gif Op maandag 22 november 2010 11:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bijgelezen, iedereen sterkte toegewenst die het kan gebruiken. Merel en puff veel geluk in de nieuwe huisjes.

Date gehad, zelfs een vervolg date. Nu heb ik vannacht weer eens raar gedroomd en ben ik in de war.
Als het een droom was waar je ex in voorkwam, niks van aantrekken :+ Ik droom al jaren van ex-en. Dan komt die weer eens langs, en dan die oO< Ik zoek er iig niks meer achter, denk alleen maar: Oh gezellig heb ik die ook weer eens gezien :') of ruzie mee gemaakt, mee gesext, geslagen, op reis geweest :P
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 22 november 2010 @ 11:09:42 #158
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89006019
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:06 schreef Perruche het volgende:
Hoe was je date pief?
Ik heb ook raar gedroomd, dat ik een pony had en op vakantie was en over een berg moest enzo :')
ik droomde dat ik samen met m'n moeder wiet dealde...
  maandag 22 november 2010 @ 11:10:45 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89006046
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik droomde dat ik samen met m'n moeder wiet dealde...
:D!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 22 november 2010 @ 11:10:54 #160
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89006051
haha Nynke, heb je te veel Weeds gekeken? :P

ik heb gisteren iets té ambitieus hardgelopen, nu doet mijn enkel pijn ;(
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 22 november 2010 @ 11:12:01 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89006085
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:10 schreef Blurred86 het volgende:
haha Nynke, heb je te veel Weeds gekeken? :P

ik heb gisteren iets té ambitieus hardgelopen, nu doet mijn enkel pijn ;(
nee, te veel the wire, denk ik. Was echt heel gek.
  maandag 22 november 2010 @ 11:12:54 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89006114
Volgens mij ben ik niet helemaal fit. Zit hier te rillen en te hoesten. En vannacht wakker geworden met een compleet doorweekt t-shirt. Schoon shirt aangedaan en verder geslapen en het oude shirt was vanochtend nog steeds nat :X. Heb ik al vaker gehad de afgelopen tijd. Al eerder eens een periode, toen bloed laten checken bij de huisarts, maar dat was allemaal prima. Vreemd.

Naja. Zal wel wat onder de leden hebben.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89006134
De hypomevrouw (ja, die hebben ze ook, the minions die de vragen moeten afhandelen...) belde net om te vertellen dat ze het ook niet wist oO< het kan nog 15 december worden. Maar het kan ook niet.

Ik heb hier echt geen geduld voor o|O . Wat op zich dom is want ik ga 30 jaar in dat huis wonen, dus wat is dan een week/2 weken. Maar het kwam allemaal zo mooi uit met vakanties enzo. Zul je zien dat het ook nog gaat sneeuwen als een idioot }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 22 november 2010 @ 11:21:40 #164
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89006401
heb naar aanleiding van jouw bericht maar even het weerbericht gecheckt Syrena, en hier is voor donderdag én vrijdag sneeuw voorspeld O+

sorry :P

ben je op het werk nu XM? of thuis? klinkt niet goed iig.. wel goed voor jezelf zorgen he!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89006413
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:06 schreef Perruche het volgende:
Hoe was je date pief?
Leuk !!

[ Bericht 7% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 22-11-2010 12:49:34 ]
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 11:24:22 #166
70532 loveli
N
pi_89006496
^O^
crap in = crap out
pi_89006690
Alleen moet ik mij nu niet te veel gaan hechten/valse hoop krijgen want ik wou nooooooit meer een vriendje. Dus.
pi_89007057
quote:
Op maandag 22 november 2010 11:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alleen moet ik mij nu niet te veel gaan hechten/valse hoop krijgen want ik wou nooooooit meer een vriendje. Dus.
Natuurlijk wel. Of wil je maar meteen een MeneerPief?
pi_89007092
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat een flink D neemt dan progje, want je menu overdag is echt te weinig.
ik snap echt niet dat dit te weinig is... 300gram groenten als lunch is echt niet weinig en de avocado zit vol gezonde vetten en eiwitten... normaal doe ik vaak 200/250 gram groenten en dan 100 gram vlees, maar ik had niks meer in huis...

ontbijt was van 2 eieren en er zat nog 1 tomaat doorheen (vergeten te vermelden)
mijn ontbijt was wat laat, dus daarom karnemelk maar als T, want ik kreeg verder niks weg, zat nog vol van de eieren...

En die D wordt zeker niet weinig, want ik ga uit eten.. dus dat zal wel een lekker stuk vlees of iets worden met veel groenten :) En als ze niet zoveel groenten @ restaurant erbij hebben eet ik wel wat frietjes en/of aardappels.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89007142
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:56 schreef AKnynke het volgende:
ik heb honger! Het hangt echt af van de soort muesli die ik eet hoe laat ik honger krijg..

Deze soort is niet goed, ik had om 10 uur al honger, en heb geen tussendoortjes bij me...
ga ontbijten met eieren :+

Echt zo idioot hoe vol je daar van zit..
Mijn moeder zei dat laatst ook al toen we een dag samen weg waren..
Hadden we ontbeten met roerei en we konden door het verloop van de dag pas om 14:00 lunchen en toen zei ze "Gek ik heb eigenlijk helemaal nog geen honger..."
pi_89007166
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij ben ik niet helemaal fit. Zit hier te rillen en te hoesten. En vannacht wakker geworden met een compleet doorweekt t-shirt. Schoon shirt aangedaan en verder geslapen en het oude shirt was vanochtend nog steeds nat :X. Heb ik al vaker gehad de afgelopen tijd. Al eerder eens een periode, toen bloed laten checken bij de huisarts, maar dat was allemaal prima. Vreemd.

Naja. Zal wel wat onder de leden hebben.
bah klinkt echt super vervelend... hou jezelf maar goed in de gaten...
pi_89007179
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Of wil je maar meteen een MeneerPief?
Nee juist niet, maar in dit tempo.. Het klikt wel heel goed oO<
En weet ik het, ik date nooit..

Oooo bedoel je meteen trouwen? Of snap ik het nu niet
  maandag 22 november 2010 @ 11:48:45 #173
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89007219
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef progje het volgende:

[..]

ga ontbijten met eieren :+

Echt zo idioot hoe vol je daar van zit..
Mijn moeder zei dat laatst ook al toen we een dag samen weg waren..
Hadden we ontbeten met roerei en we konden door het verloop van de dag pas om 14:00 lunchen en toen zei ze "Gek ik heb eigenlijk helemaal nog geen honger..."
Misschien dat ik het morgen maar eens probeer! Eet je dan echt alleen maar 2 roereieren?
pi_89007296
Als ik 2 gekookte eieren als ontbijt eet, heb ik daarna nog steeds echt honger :P!!
pi_89007306
2 eieren zorgt bij mij echt niet voor hongervrij tot 2 uur!
quote:
Op maandag 22 november 2010 11:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee juist niet, maar in dit tempo.. Het klikt wel heel goed oO<
En weet ik het, ik date nooit..

Oooo bedoel je meteen trouwen? Of snap ik het nu niet
Gewoon dat er niets mis is met vriendjesgedoe! Niet teveel over nadenken :) .
Of zit san dinges nog in je hoofd?
pi_89007395
Fijn dat je date leuk was PF!

En als je geen vriendje hebt/krijgt, dan word je niet meer gekwetst. Maar of je er ook gelukkig van wordt.... :*

Beterschap XM!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89007458
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]

Gewoon dat er niets mis is met vriendjesgedoe! Niet teveel over nadenken :) .
Of zit san dinges nog in je hoofd?
Overdag vind ik hem een prima gast en ben ik wel klaar met hem. Maar 's avonds als ik alleen slaap dan wil hij in mijn droom opeens ergens dan en dan afspreken. Dan laat ie niets horen en bel/sms ik de hele tijd en dan uiteindelijk spreek ik hem en dan zegt hij iets van jaa dat was alleen maar om aardig te doen etc. en dan zeg ik weer kap daar dan eens mee. En dan veel treuriger en met meer afwijzingen en zo. En vannacht zag hij er uit als mijn date &was ik zelf maar opeens in Amerika en werd het weer zo een treurig verhaal.
Terwijl ik er helemaal niet zo over denk maar dat droom ik wel elke nacht??
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 11:58:25 #178
70532 loveli
N
pi_89007500
Dromen is ook een manier van verwerken.
crap in = crap out
pi_89007516
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:48 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Misschien dat ik het morgen maar eens probeer! Eet je dan echt alleen maar 2 roereieren?
yep... maar wel 2 eieren formaat L dus dat is best wat :)
En soms gooi ik nog wat tomaat door mijn roerei heen. En soms eet ik een omelet.

En @P.F. gekookte eieren vullen vreemd genoeg veel minder dan roerei en/of omelet
pi_89007604
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
het zal ook wel niet voor iedereen gelden :)
maar bij mij vult het wel enorm goed.. maar vaak eet ik gewoon braaf om half 11 (als ik rond 8 uur ontbijt) nog een lading kwark weg. Maar vaak heb ik dan nog geen trek.
  maandag 22 november 2010 @ 12:03:05 #181
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89007651
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:01 schreef progje het volgende:

[..]

het zal ook wel niet voor iedereen gelden :)
maar bij mij vult het wel enorm goed.. maar vaak eet ik gewoon braaf om half 11 (als ik rond 8 uur ontbijt) nog een lading kwark weg. Maar vaak heb ik dan nog geen trek.
ik ga het morgenochtend proberen!

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met fruit en muesli
T: nog een bakje yoghurt met muesli
L: restje zuurkoolstamppot met rookworst
T: banaan
D: iets makkelijks, aangezien ik om 4 uur en om 7 uur bij een appartement moet kijken, en tussendoor nog even wil werken
T: stukje chocola.

Ik ben tevreden. even bedenken wat m'n D wordt.
pi_89007659
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef loveli het volgende:
Dromen is ook een manier van verwerken.
Hmmm... Ja maar ik slaap liever niet alleen daardoor.. Want ik ben er nu nog helemaal down van. Ik heb in 5 jaar 1x een vrolijke droom gehad. Ze zijn altijd zo en nu alleen wat erger.
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 12:06:32 #183
70532 loveli
N
pi_89007759
crap in = crap out
  maandag 22 november 2010 @ 12:13:40 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89007964
Progje, 1 kg groente a 20 kcal is nog maar 200 kcal. Dat schiet niet op.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_89007976
quote:
Op maandag 22 november 2010 12:06 schreef loveli het volgende:
Hm.. Te veel vitamine B6?
http://www.mannen-gezondheid.com/vitamine-B6.html
Wat grappig, kan me er op zich iets bij voorstellen, maar dan weer wat minder bij een b vitamine overschot.
Pief geeft echter best een goede verklaring denk ik.
pi_89008072
Ik moet 's ochtends altijd even bedenken: het was een droom, geen herinnering. Maar soms is het zo vaag dat ik dat niet meteen door heb :P
pi_89008097
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Progje, 1 kg groente a 20 kcal is nog maar 200 kcal. Dat schiet niet op.
tja, maar dat is sowieso al een probleem als je low carb eet... dat je dus veel groenten eet..
ik eet wel bewust zoveel mogelijk groeten en geen sla, want sla is echt alleen maar water..

Nogmaals, normaal eet ik er altijd 100gram vlees/vis bij, vandaag 1x niet omdat ik niks meer in huis had...

en ik heb echt geen honger gevoel... soms wel en dan eet ik ook altijd wat..
vlees / groenten / kwark e.d. , ik ga echt geen honger zitten lijden.

Maar ik zit vanaf donderdag t/m zondag in London en dan moet ik ook veel uit eten (zakendiners enzo) en de week er op is mijn collega uit Amerika over en moet ik bijna weer elke dag uit eten.
Dus daarom deze week nog maar even low-carb
pi_89008277
Ik zit me nu wel enorm te verdedigen, maar jullie hoeven echt niet bang te zijn dat ik te weinig eet of zo. Ik ben al jaren op mijn gewicht aan het letten en weet heel goed dat niet eten het domste is wat je kan doen om op gewicht te blijven / af te willen vallen.. Alleen ik ben nu aan het low-carben en daardoor heb ik gewoon veel minder honger gekregen...

"vroeger" toen ik nog veel meer carbs at, had ik altijd van die honger aanvallen en zo en dat is nu echt helemaal weg.. Dus ik moet mezelf soms echt verplichten om te eten en dat is even heel erg wennen voor mij. Maar ik doe het wel.. alleen ik zit echt vol na de lunch van vanmiddag dat weet ik nu al. Waarschijnlijk krijg ik het niet eens op, maar ik verplicht mezelf dan altijd het allemaal op te eten.

Maar gister-avond aten we bij vrienden en toen heb ik gewoon een bord spaghetti gegeten met een groot stuk vlees en een salade van groenten / mozzarella . Dan doe ik gewoon mee met wat de pot schaft en ga ik echt niet alleen groeten + vlees zitten eten omdat ik aan het low-carben ben :)
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 12:46:21 #189
70532 loveli
N
pi_89008933
Calorie-restrictie op zich is niet heel erg en zelfs gezond, als het maar niet te ver doorslaat. In het lijstje van Progje zit geen troep en daar scoor je ook punten mee. Troep (suiker, alcohol, slecht vet) kaapt voor de verwerking vitamines enzo weg die je lijf nodig heeft voor z'n normale processen. Geen idee hoeveel kcals er op het lijstje staan, maar wat er aan voedingswaarde in zit is beter dan vezelloos brood met hagelslag, ontbijtkoek of een mars.

Constant op een te laag calorisch dieet zitten is niet goed voor de stofwisseling, maar als er om je middel 30.000 kcals aan energie zit, zou je op zich best een dagje met wat minder kcals kunnen rondkomen. Zo lang je er maar voor zorgt dat je geen troep eet en dat je je essentiele dingetjes binnenkrijgt. Bonuspunten voor de avocado! Magere kwark had van mij gewoon vol mogen zijn, omdat dat nu eenmaal lekkerder is ;)
crap in = crap out
  maandag 22 november 2010 @ 12:51:23 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89009103
Hoi vanaf school. Ik ben echt een beetje duf vandaag.
En ik vind kinderen die hun huiswerk steeds maar niet maken niet lief :N.

Nu even een tussenuur en over 10 minuten heb ik lunchpauze :9~.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 12:55:11 #191
70532 loveli
N
pi_89009211
Muizen die aan calorierestrictie doen leven langer:
http://www.crsociety.org/

Als je zelf aan life extension wilt doen:
http://www.crsociety.org/Getting_started#How_do_I_Start
* Avoid simple sugars and flours.
* Eat both green leafy (salad) and other vegetables.
* Carefully select your protein and fat sources.
* Make sure your protein intake is sufficient, but not overly abundant.
* Make sure your proteins are complete and balanced.
* Select monounsaturated fats, avoid saturated fats, and consume some Omega-3 fats.

Ik promoot het niet, maar probeer te laten zien dat het belangrijker is dat je gezond eet dan dat je het juiste aantal kcals eet. Gevolg van zo'n dieet is wel dat je doodsaai wordt, maar de keerzijde is dat je de 120 haalt. Het verandert ook je hormoonhuishouding (testosterongehalte daalt ook).
Bottomline: of je leeft uitbundig en wordt 60, of je wordt saai 120. Ergens daartussen is een optimum van gezond leven, voldoende bewegen en volop genieten. Zoek het, vind het en doe er je voordeel mee. Het gaat niet om de extremen, maar om de balans.
crap in = crap out
  maandag 22 november 2010 @ 13:02:02 #192
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89009420
ze voorspellen een shitload sneeuw voor hier deze week! Ik heb er zin in!
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 13:03:07 #193
70532 loveli
N
pi_89009444
Oi. Ben erachter dat mijn fao schoenenmerk in 1 winkel in NL verkocht wordt en dat ik vanmiddag daar in de buurt moet zijn.
crap in = crap out
  maandag 22 november 2010 @ 13:03:37 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89009461
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef loveli het volgende:
Oi. Ben erachter dat mijn fao schoenenmerk in 1 winkel in NL verkocht wordt en dat ik vanmiddag daar in de buurt moet zijn.
Gevaarlijk!
pi_89009504
Wie heeft bedacht dat het moet gaan sneeuwen? }:| Dan kom ik de brug nooit meer op ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 13:05:52 #196
70532 loveli
N
pi_89009527
quote:
11s.gif Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gevaarlijk!
Ik ga een paar modellen passen en wachten tot ok ze op eBay voor een leukre prijs tegenkom. Hoop ik.
crap in = crap out
pi_89009553
Hmmmm, droom al een poosje niet meer (tenminste niet dat ik kan herinneren). Misschien toch maar wat supplementen nemen in verband met m'n vele sporten en de tijd van het jaar natuurlijk.

Eens wat betreft volle kwark! Zit volgens mij ook nog het zelfde aantal KH's in als magere, dus gewoon doen! :Y

Lijstje voor vandaag:
O: 300gr kwark met banaan
S: 30min. zwemmen
O: 2 boterhammen met paarderookvlees
T: Gekookt eitje met paar stukjes paprika
T: Appel
L: 2 boterhammen met kipfilet, zalm en paprika
T: Spinaziesalade (met amandelen en tomaat)
T: Mandarijntje
D: Gekruid rundergehakt met opgebakken krieltjes en rest spinaziesalade
T: Nog te bepalen

Morgen met krachttraining wil ik m'n begingewicht(toen ik begon met sporten/gezonder eten) kunnen bankdrukken, dus morgen maar wat meer KH's er doorheen gooien voor de energie!

Sneeuw :o

Vrouwen en schoenen :')

Afgelopen weekend weer 2uurtjes trimbaan gedaan! Het was er druk, op een gegeven moment met wel 6 man op de baan :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 13:10:00 #198
70532 loveli
N
pi_89009659
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:06 schreef V1z0R het volgende:
Vrouwen en schoenen :')
Mannen en auto's :')
crap in = crap out
pi_89009709
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:10 schreef loveli het volgende:

[..]

De overeenkomst: in beide kun je jezelf vervoeren. In schoenen wat makkelijker langs winkels en in een auto wat sneller. oO/
pi_89009741
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:10 schreef loveli het volgende:

[..]

En schoenen kosten ook nog eens veel minder! :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')