quote:Op maandag 22 november 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)tijd-verdubbeld.html
Als het een droom was waar je ex in voorkwam, niks van aantrekkenquote:Op maandag 22 november 2010 11:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bijgelezen, iedereen sterkte toegewenst die het kan gebruiken. Merel en puff veel geluk in de nieuwe huisjes.
Date gehad, zelfs een vervolg date. Nu heb ik vannacht weer eens raar gedroomd en ben ik in de war.
ik droomde dat ik samen met m'n moeder wiet dealde...quote:Op maandag 22 november 2010 11:06 schreef Perruche het volgende:
Hoe was je date pief?
Ik heb ook raar gedroomd, dat ik een pony had en op vakantie was en over een berg moest enzo
quote:Op maandag 22 november 2010 11:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik droomde dat ik samen met m'n moeder wiet dealde...
nee, te veel the wire, denk ik. Was echt heel gek.quote:Op maandag 22 november 2010 11:10 schreef Blurred86 het volgende:
haha Nynke, heb je te veel Weeds gekeken?
ik heb gisteren iets té ambitieus hardgelopen, nu doet mijn enkel pijn
Leuk !!quote:Op maandag 22 november 2010 11:06 schreef Perruche het volgende:
Hoe was je date pief?
Ik heb ook raar gedroomd, dat ik een pony had en op vakantie was en over een berg moest enzo
Natuurlijk wel. Of wil je maar meteen een MeneerPief?quote:Op maandag 22 november 2010 11:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alleen moet ik mij nu niet te veel gaan hechten/valse hoop krijgen want ik wou nooooooit meer een vriendje. Dus.
ik snap echt niet dat dit te weinig is... 300gram groenten als lunch is echt niet weinig en de avocado zit vol gezonde vetten en eiwitten... normaal doe ik vaak 200/250 gram groenten en dan 100 gram vlees, maar ik had niks meer in huis...quote:Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat een flink D neemt dan progje, want je menu overdag is echt te weinig.
ga ontbijten met eierenquote:Op maandag 22 november 2010 10:56 schreef AKnynke het volgende:
ik heb honger! Het hangt echt af van de soort muesli die ik eet hoe laat ik honger krijg..
Deze soort is niet goed, ik had om 10 uur al honger, en heb geen tussendoortjes bij me...
bah klinkt echt super vervelend... hou jezelf maar goed in de gaten...quote:Op maandag 22 november 2010 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij ben ik niet helemaal fit. Zit hier te rillen en te hoesten. En vannacht wakker geworden met een compleet doorweekt t-shirt. Schoon shirt aangedaan en verder geslapen en het oude shirt was vanochtend nog steeds nat. Heb ik al vaker gehad de afgelopen tijd. Al eerder eens een periode, toen bloed laten checken bij de huisarts, maar dat was allemaal prima. Vreemd.
Naja. Zal wel wat onder de leden hebben.
Nee juist niet, maar in dit tempo.. Het klikt wel heel goedquote:Op maandag 22 november 2010 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Of wil je maar meteen een MeneerPief?
Misschien dat ik het morgen maar eens probeer! Eet je dan echt alleen maar 2 roereieren?quote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef progje het volgende:
[..]
ga ontbijten met eieren
Echt zo idioot hoe vol je daar van zit..
Mijn moeder zei dat laatst ook al toen we een dag samen weg waren..
Hadden we ontbeten met roerei en we konden door het verloop van de dag pas om 14:00 lunchen en toen zei ze "Gek ik heb eigenlijk helemaal nog geen honger..."
Gewoon dat er niets mis is met vriendjesgedoe! Niet teveel over nadenkenquote:Op maandag 22 november 2010 11:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee juist niet, maar in dit tempo.. Het klikt wel heel goed![]()
En weet ik het, ik date nooit..
Oooo bedoel je meteen trouwen? Of snap ik het nu niet
Overdag vind ik hem een prima gast en ben ik wel klaar met hem. Maar 's avonds als ik alleen slaap dan wil hij in mijn droom opeens ergens dan en dan afspreken. Dan laat ie niets horen en bel/sms ik de hele tijd en dan uiteindelijk spreek ik hem en dan zegt hij iets van jaa dat was alleen maar om aardig te doen etc. en dan zeg ik weer kap daar dan eens mee. En dan veel treuriger en met meer afwijzingen en zo. En vannacht zag hij er uit als mijn date &was ik zelf maar opeens in Amerika en werd het weer zo een treurig verhaal.quote:Op maandag 22 november 2010 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
2 eieren zorgt bij mij echt niet voor hongervrij tot 2 uur!
[..]
Gewoon dat er niets mis is met vriendjesgedoe! Niet teveel over nadenken.
Of zit san dinges nog in je hoofd?
yep... maar wel 2 eieren formaat L dus dat is best watquote:Op maandag 22 november 2010 11:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien dat ik het morgen maar eens probeer! Eet je dan echt alleen maar 2 roereieren?
het zal ook wel niet voor iedereen geldenquote:Op maandag 22 november 2010 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
2 eieren zorgt bij mij echt niet voor hongervrij tot 2 uur!
[..]
ik ga het morgenochtend proberen!quote:Op maandag 22 november 2010 12:01 schreef progje het volgende:
[..]
het zal ook wel niet voor iedereen gelden
maar bij mij vult het wel enorm goed.. maar vaak eet ik gewoon braaf om half 11 (als ik rond 8 uur ontbijt) nog een lading kwark weg. Maar vaak heb ik dan nog geen trek.
Hmmm... Ja maar ik slaap liever niet alleen daardoor.. Want ik ben er nu nog helemaal down van. Ik heb in 5 jaar 1x een vrolijke droom gehad. Ze zijn altijd zo en nu alleen wat erger.quote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef loveli het volgende:
Dromen is ook een manier van verwerken.
Wat grappig, kan me er op zich iets bij voorstellen, maar dan weer wat minder bij een b vitamine overschot.quote:Op maandag 22 november 2010 12:06 schreef loveli het volgende:
Hm.. Te veel vitamine B6?
http://www.mannen-gezondheid.com/vitamine-B6.html
tja, maar dat is sowieso al een probleem als je low carb eet... dat je dus veel groenten eet..quote:Op maandag 22 november 2010 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Progje, 1 kg groente a 20 kcal is nog maar 200 kcal. Dat schiet niet op.
Gevaarlijk!quote:Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef loveli het volgende:
Oi. Ben erachter dat mijn fao schoenenmerk in 1 winkel in NL verkocht wordt en dat ik vanmiddag daar in de buurt moet zijn.
Ik ga een paar modellen passen en wachten tot ok ze op eBay voor een leukre prijs tegenkom. Hoop ik.quote:
De overeenkomst: in beide kun je jezelf vervoeren. In schoenen wat makkelijker langs winkels en in een auto wat sneller.quote:
En schoenen kosten ook nog eens veel minder!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |