abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 november 2010 @ 23:14:28 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88997715
Leuk schoeisel Perruche! Ben ook erg benieuwd naar je jurkje, volgens mij heb je een leuke smaak :9

*is meteen naar hush puppies website gezeild* oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 21 november 2010 @ 23:36:36 #102
331 Merel
Be here now.
pi_88998598
Pas op, verschrikkelijke egopost over onderwerp dat jullie allang zat zijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88998724
Waarom denk je dat het voor het laatst is, Merel?
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 21 november 2010 @ 23:43:47 #104
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88998871
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:36 schreef Merel het volgende:
Pas op, verschrikkelijke egopost over onderwerp dat jullie allang zat zijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je op die manier de periode McSex wel afsluiten? Door het huis achter te laten, dat je hem ook makkelijker kunt achterlaten?

ik ga slapen, wat een luxe:morgen op een andere locatie werken en pas om 09.00 de trein ipv 07.00 *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_88999008
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 23:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk schoeisel Perruche! Ben ook erg benieuwd naar je jurkje, volgens mij heb je een leuke smaak :9

*is meteen naar hush puppies website gezeild* oO<
:D thanks! Ik trek hem morgen aan naar het werk dus zal dan wel even fotootje posten.
Ben trouwens een truitje kwijt, een geel met blommen dat ik hier toen had gepost... Nou ja, wel rot want hij was duur :') Maar vriendje vond hem niet leuk, misschien heeft hij hem verstopt?

Merel, geen tips/raad/wijze woorden, maar een :*
pi_88999018
En nu gaat ik slapies doen, morgen weer vroeg dag! Truste :W
pi_88999073
Dat zijn waardevolle uurtjes Cali!
Merel, melancholisch over je huis is wel logisch en daar plak je gebeurtenissen bij.
Soms vind ik het bv. rot dat ik mn studentenkamer uitga, maar dat is idioot!
Je hecht wel veel waarde aan McSex krijg ik het idee? (Voor een McSex)
pi_88999134
Over onderwerpen die mensen allang zat zijn gesproken...
SPOILER
Maar goed, ik wil niet het topic kapen dus laat verder maar.
  zondag 21 november 2010 @ 23:53:56 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88999196
Mini! :o

:*

What happened? :o
  zondag 21 november 2010 @ 23:59:45 #110
331 Merel
Be here now.
pi_88999367
Mini!! :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88999475
quote:
11s.gif Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini! :o

:*

What happened? :o
Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.
  maandag 22 november 2010 @ 00:04:30 #112
331 Merel
Be here now.
pi_88999535
En Puff, McSex en ik gaan al 3 jaar met elkaar om. En ik ben heel lang heel verliefd geweest. Nu niet meer, maar ik geef wel heel veel om 'm. Dus ik gun 'm ook echt een lief vriendinnetje O+ Maar ben dan tegelijkertijd sip dat ik 'm moet missen. En vind dat ik best mag testen of ie die ander zo leuk vindt dat ie mij kan weerstaan >:) Maar als het echt goed is kom ik er niet tussen.
  maandag 22 november 2010 @ 00:05:25 #113
331 Merel
Be here now.
pi_88999569
quote:
Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.
Euh, en hoe denkt hij daarover?

Wat rot zeg :{
pi_88999676
:o Mini!
pi_88999897
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ah wat rot -O-. Al helemaal omdat je allebei in een ander continent zit. En hoe ongelooflijk herkenbaar.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 22 november 2010 @ 00:17:06 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88999944
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

-O- Aww. Da's vast wel waar ja... Desalniettemin: :*

En nu aapjes doen - morgen weer werken!

[ Bericht 3% gewijzigd door MariaEtcetera op 22-11-2010 00:24:14 ]
pi_89000423
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef Merel het volgende:

[..]

Euh, en hoe denkt hij daarover?

Wat rot zeg :{
Voor hem is het de afgelopen maanden ook goed geweest om alleen te zijn maar hij wil afwachten tot we weer bij elkaar zijn om te kijken of het anders is dan voor ik wegging. Ik ben het hem verplicht om daar inderdaad op te wachten, maar ik kan er gewoon niet meer tegen dat het steeds maar een kwestie van tijd is tot er weer iets gebeurt waardoor ik weg wil, en tenzij er iets heel drastisch veranderd blijkt te zijn als ik terugkom geloof ik niet meer dat dat ooit overgaat.

Heeft McSex eigenlijk een vriendin, of was dat hypothetisch?

Chico, wil je erover praten? PM kan ook.
  maandag 22 november 2010 @ 00:40:13 #118
331 Merel
Be here now.
pi_89000553
McSex had iemand met wie hij wilde kijken hoe het ging lopen. Ik dacht dat dat goed zat dus dat ze dan nu wel z'n vriendinnetje zou zijn, maar blijkbaar zijn mijn bedkwaliteiten toch onweerstaanbaar :+

Maar je gaat dus wel afwachten tot je terugbent in NL Mini? Want het maakt natuurlijk heel wat uit of je de rest van de tijd in Amerika rondloopt met een single mindset of niet..
pi_89000762
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:40 schreef Merel het volgende:
McSex had iemand met wie hij wilde kijken hoe het ging lopen. Ik dacht dat dat goed zat dus dat ze dan nu wel z'n vriendinnetje zou zijn, maar blijkbaar zijn mijn bedkwaliteiten toch onweerstaanbaar :+

Maar je gaat dus wel afwachten tot je terugbent in NL Mini? Want het maakt natuurlijk heel wat uit of je de rest van de tijd in Amerika rondloopt met een single mindset of niet..
Maar je denkt toch dat het weleens de laatste keer geweest zou kunnen zijn?
Als je er een punt achter wilt zetten zou dit misschien wel een goed moment zijn, zoals Cali zegt.

Ach, ik ben hier nog maar een paar weken dus zoveel maakt het niet meer uit. Er is een jongen die ik heel erg leuk vind, maar wat heeft het voor zin om daar nu nog iets mee te doen... Daar kan ook niks goeds van komen.
pi_89001947
Big bang theory is veeeel interessanter dan slapen :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89002468
Goedemorgen late vogeltjes :W
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  maandag 22 november 2010 @ 07:46:55 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89002580
Goeiemorgen :W.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 22 november 2010 @ 07:48:47 #123
331 Merel
Be here now.
pi_89002590
Ben alweer wakker zelfs! :O

Mini, jij vroeg nog waarom ik dacht dat dit de laatste keer geweest zou zijn. Zo voelde het gewoon, alsof het binnenkort serieus wordt met dat meisje en dit dus het afscheid was. Daar hintte hij ook een beetje naar. Maargoed, ik heb me al vaker vergist wat dat betreft :P En gisteravond was ik gewoon wat melancholisch, zo rondkijkend in m'n lege huis en dan ook nog zoiets erbij. Ik moet er eigenlijk ook niet over praten, maar soms moet ik het gewoon even kwijt!

Nu richting werk. Nog een stressdagje om alles ongeveer af te krijgen en dan drie dagen vrij voor de rest van de verhuizing en dan weer een dag werken om de dingen die ik niet af heb gekregen op te vangen en dan weekend. Kan nu al niet wachten ;)
pi_89002591
mogge :z
Ja doei.
  maandag 22 november 2010 @ 07:56:25 #125
331 Merel
Be here now.
pi_89002638
Oh en Nachtwacht succes vandaag! Ik zou zeggen "doe ze de groeten van me", maar ze weten daar natuurlijk niet wie "Merel" is :+
  maandag 22 november 2010 @ 07:57:05 #126
331 Merel
Be here now.
pi_89002642
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 07:56 schreef Merel het volgende:
Oh en Nachtwacht succes vandaag! Ik zou zeggen "doe ze de groeten van me", maar ze weten daar natuurlijk niet wie "Merel" is :+
Alhoewel, 2 wel, maar 1 niet en die zou dan misschien wat vreemd opkijken :P
  maandag 22 november 2010 @ 08:01:20 #127
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89002669
goedemorgen!

Mini, typisch is dat toch, ik hoor dat wel vaker van mensen die een tijdje naar het buitenland gaan, dat dat schijnbaar toch een ander perspectief geeft op hun relatie en dat ze bij thuiskomst dan uit elkaar gaan. Je klinkt alsof je er zelf al wel vrede mee hebt gemaakt, of niet? dikke :* iig

verder niet bijgelezen :@ weekend was zoals altijd weer te kort en maandag kwam weer eens te snel :O
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89002671
ah, het gezin Viking wordt dus via FOK! van huizen en banen voorzien O+
Ja doei.
  maandag 22 november 2010 @ 08:02:32 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89002677
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:01 schreef motorbloempje het volgende:
ah, het gezin Viking wordt dus via FOK! van huizen en banen voorzien O+
8-) .

Nachtwacht heeft het wel op eigen kracht gedaan, hoor :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89002692
ik ga zo nog even terug naar bed ;( ben écht dood... ga vandaag thuis studeren, maar als ik nu begin met schrijven dan komt er niet veel goeds uit geloof ik -O-
Ja doei.
  maandag 22 november 2010 @ 08:03:57 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89002693
Merel, een huis achterlaten waarin een stukje van jouw leven zit, is ook gewoon een bijzonder moment. Helemaal niet gek dus :). Ik had het zelfs met mijn flatje in R'dam. Ik was er doodongelukkig, maar het was wel mijn huisje.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 22 november 2010 @ 08:04:57 #132
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89002700
Goeiemorgen...

Weer op het werk. Vanmiddag naar een huisje kijken, ben benieuwd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 22 november 2010 @ 08:05:19 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89002702
Uhuh, ik had het ook wel een beetje met mijn huisje in Groningen, ook al wilde ik daar al 2 jaar weg. Bijzonder was dat ik ook Taco daar achterliet. Hij staat nu nog wel in een potje op de kast, maar Taco als kat heb ik daar achtergelaten.
Niet meer actief op Fok!
pi_89002752
Mini. :*. Je klinkt zo rationeel, maar het zal hoe dan ook geen gemakkelijke beslissing zijn. Sterkte, daar in het verre Amerika. *; .

Merel, veel succes met de verhuizing de komende dagen. Geen wonder dat je een beetje melancholisch bent hoor. En wat is dat voor onzin, dat je er eigenlijk niet over zou moeten praten? Juist wel! Zijn we voor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 22 november 2010 @ 08:15:12 #135
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89002786
oh ja: Mini: Ik kan me je beslissing inderdaad voorstellen. Een tijd in het buitenland leert je je relatie op waarde te stellen denk ik. Hebben jullie een knipperlicht relatie, aangezien je zegt dat je relatie al weer eens uit is?

@ Merel: geniet van je nieuwe huisje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 22 november 2010 @ 08:38:24 #136
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_89002997
Morning!!

Ha ik ga lekker even tutten voor de spiegel en dan de deur uit. Heerlijk!

Mini, succes met beslissen/aankijken. Dat laatste kan soms wel net zo moeilijk zijn..

En Merel succes met verhuizen!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_89003169
Mini, sterkte :*

Ik ben moe.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 22 november 2010 @ 09:12:22 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89003410
Ik gooi er gelijk maar ff een planning in:

O: bakje biogarde met wat vanillekwark en muesli
T: appel
L: 3 bth, appelstroop/pindakaas
T: mandarijntje
S: RPM
D: ?

Waardeloos, zo'n planning als je nog niet weet wat je D gaat worden :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89003541
Mogge!
k Moet echt wennen aan verduisterende gordijnen :') , normaal slaap ik nooit zo lang en nu ineens dagen wel! Maar ja, heb ook hard gewerkt enzo.
Of ik mis mn oude kamertje gewoon, zo groot als mn nieuwe slaapkamer... Dat voelde inderdaad echt als mijn huisje en dit nog niet echt.
Jee Merel, drie jaar al zo. Lijkt mij erg... frustrerend, maar ik heb nog nooit een McSex gehad dus eigenlijk weet ik er niets van :+ .
pi_89003754
Ik heb net het ziekenhuis gebeld en ze doen operaties zoals de mijne alleen op donderdagen, wanneer ik meerdere lessen moet geven die ik echt niet kan laten vallen... Dus nu staat m'n operatie gepland op 30 december. Wordt een lekker suffe Oudjaarsavond. :').
pi_89003795
Goedemorgen!

Mini, wat een lastige situatie. Sterkte met knopen doorhakken.

Coco, jij ook sterkte met het verlies. Wat was het een prachtig beestje!
Sigme, was dit het eerste vark dat jullie naar de slacht hebben gebracht? Het lijkt me moeilijk, aan een varkentje ga je je denk ik toch meer hechten dan aan een haan...

Merel, een beetje nostalgie mag best hoor! Veel geluk gewenst in het nieuwe huis!

En nachtwacht, heel veel succes gewenst bij je nieuwe baan!

Ik ben aangekomen.... Gister ben ik uit een broek gescheurd :X en vanochtend paste ik mijn wollen winterbroek niet meer... Drukte mag geen excuus meer zijn, ik MOET weer gaan sporten. Gister wel 1,5 uur gewandeld aan het strand en in de duinen O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89003802
Oh Mini, dat is wel een hele beslissing. Om heel eerlijk te zijn verbaast het me niet heel erg, als ik sommige opmerkingen van je las de laatste maanden. Het is volgens mij ook erg moeilijk om te blijven bij je eerste liefde, want je hebt geen vergelijkingsmateriaal en zal dan op den duur nieuwsgierig worden naar hoe het zal zijn met iemand anders.

Ik ga eens een planning proberen te maken:

O: 1x geroosterd brood met boter en ham en eentje zonder boter met 30+ kaas, tomaat en preiringetjes
L: groentensoep en 1x geroosterd brood met boter en zeezout.
T: mandarijnensap (ik heb nog veel mandarijnen liggen en ze zijn niet lekker genoeg om zo te eten)
S: hardlopen
T: wodka, paar nootjes
D: veel groenten, beetje rijst en vlees dat ik nog moet kopen
T: optimel vla met bevroren aardbeitjes
pi_89004280
Mini :*

DaD, wat een rot datum...

verder goedemorgen allemaal :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89004332
Ja, ik baal er ook wel een beetje van. Zie al helemaal voor me hoe iedereen lekker aan het feesten is terwijl ik beroerd van de narcose in m'n eentje in bed lig. ;( .
  maandag 22 november 2010 @ 10:07:07 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89004467
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik baal er ook wel een beetje van. Zie al helemaal voor me hoe iedereen lekker aan het feesten is terwijl ik beroerd van de narcose in m'n eentje in bed lig. ;( .
Ik durf te wedden dat Baardmans je wel bijstaat :Y. Maar, 't is wel een rotdatum ja -O-.
pi_89004656
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat Baardmans je wel bijstaat :Y. Maar, 't is wel een rotdatum ja -O-.
Mjah, dat wil ik helemaal niet. Hij moet gewoon lekker gaan feesten met vrienden of zo, aan mij heeft 'ie toch niets. :).
pi_89005086
:W

Nog niet teruggelezen, maar hoop dat iedereen een goed weekend heeft gehad!

Relatieperikelen... Ben wel de laatste op het moment die er over kan praten :') Succes in ieder geval Mini!

DaD sterkte! Ben vorig jaar zelf ook rond kerst geopereerd, is altijd rot!
Baardmans wil dat waarschijnlijk zelf ook wel, maar zal het niet over z'n hart kunnen verkrijgen om jou alleen te laten, vooral niet rond die tijd.

Lijstje volgt, zodra ik boodschappen heb gedaan.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 22 november 2010 @ 10:36:18 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89005129
pi_89005139
Lijstje

O: roerei
T: glas karnemelk
L: 300 gram salade van avocado, bleekselderij, paprika, tomaat
dressing van: mayo + kwark + kruiden
T: 250 gram magere kwark + lijnzaad
D: uit eten mijn vriend + (stief)schoonmoeder
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 22 november 2010 @ 10:42:53 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89005299
Ik hoop dat een flink D neemt dan progje, want je menu overdag is echt te weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')