SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 21 november 2010 23:36 schreef Merel het volgende:
Pas op, verschrikkelijke egopost over onderwerp dat jullie allang zat zijn!Misschien kun je op die manier de periode McSex wel afsluiten? Door het huis achter te laten, dat je hem ook makkelijker kunt achterlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga slapen, wat een luxe:morgen op een andere locatie werken en pas om 09.00 de trein ipv 07.00
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zondag 21 november 2010 23:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk schoeisel Perruche! Ben ook erg benieuwd naar je jurkje, volgens mij heb je een leuke smaak![]()
*is meteen naar hush puppies website gezeild*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik wil niet het topic kapen dus laat verder maar.Are you pondering what I'm pondering?
Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.quote:
Euh, en hoe denkt hij daarover?quote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.
Ah wat rotquote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.
quote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor hem is het de afgelopen maanden ook goed geweest om alleen te zijn maar hij wil afwachten tot we weer bij elkaar zijn om te kijken of het anders is dan voor ik wegging. Ik ben het hem verplicht om daar inderdaad op te wachten, maar ik kan er gewoon niet meer tegen dat het steeds maar een kwestie van tijd is tot er weer iets gebeurt waardoor ik weg wil, en tenzij er iets heel drastisch veranderd blijkt te zijn als ik terugkom geloof ik niet meer dat dat ooit overgaat.quote:Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh, en hoe denkt hij daarover?
Wat rot zeg
Maar je denkt toch dat het weleens de laatste keer geweest zou kunnen zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 00:40 schreef Merel het volgende:
McSex had iemand met wie hij wilde kijken hoe het ging lopen. Ik dacht dat dat goed zat dus dat ze dan nu wel z'n vriendinnetje zou zijn, maar blijkbaar zijn mijn bedkwaliteiten toch onweerstaanbaar
Maar je gaat dus wel afwachten tot je terugbent in NL Mini? Want het maakt natuurlijk heel wat uit of je de rest van de tijd in Amerika rondloopt met een single mindset of niet..
Alhoewel, 2 wel, maar 1 niet en die zou dan misschien wat vreemd opkijkenquote:Op maandag 22 november 2010 07:56 schreef Merel het volgende:
Oh en Nachtwacht succes vandaag! Ik zou zeggen "doe ze de groeten van me", maar ze weten daar natuurlijk niet wie "Merel" is
quote:Op maandag 22 november 2010 08:01 schreef motorbloempje het volgende:
ah, het gezin Viking wordt dus via FOK! van huizen en banen voorzien
Ik durf te wedden dat Baardmans je wel bijstaatquote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik baal er ook wel een beetje van. Zie al helemaal voor me hoe iedereen lekker aan het feesten is terwijl ik beroerd van de narcose in m'n eentje in bed lig..
Mjah, dat wil ik helemaal niet. Hij moet gewoon lekker gaan feesten met vrienden of zo, aan mij heeft 'ie toch niets.quote:Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Baardmans je wel bijstaat. Maar, 't is wel een rotdatum ja
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |