abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89011629
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef Swietje het volgende:

[..]

Als je naar een goede shop gaat is de kans klein dat het gaat ontsteken hoor, als je het ook goed verzorgd uiteraard. Tongweb is leuk he O+
Bij mij raken alle soorten wondjes ontstoken, dus ik vrees dat voor een piercing hetzelfde geldt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 14:11:29 #252
70532 loveli
N
pi_89011716
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef Chicolate het volgende:
Bij mij raken alle soorten wondjes ontstoken, dus ik vrees dat voor een piercing hetzelfde geldt.
Same here. Hoewel dat op zich niet zou moeten als je gezond bent en fatsoenlijk eet. Visolie is bv ontstekingsremmend, omega-3's FTW!
crap in = crap out
pi_89011730
Wondjes in je mond ontsteken die ook snel? Want da's weer anders dan je huid.. ik had bij m'n lippiercing echt helemaal nergens last van. M'n andere piercings die ik heb (gehad) irriteerde wel veel en veel meer.. maar ja, daar kom je ook alleen achter als je het probeert. Dat is dan wel weer jammer. :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  Vis een optie? maandag 22 november 2010 @ 14:14:17 #254
70532 loveli
N
pi_89011797
Klopt, dat heelt sowieso veel sneller en mooier.
crap in = crap out
pi_89011879
O nee! Mijn eerste pan met schimmel! Hoe krijg ik de schimmel dood ;( (Pasta vergeten -O-)
pi_89011889
mijn tongpiercing heb ik maar 1 dag echt last van gehad... in je mond helen wondjes echt heel snel.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89012047
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Same here. Hoewel dat op zich niet zou moeten als je gezond bent en fatsoenlijk eet. Visolie is bv ontstekingsremmend, omega-3's FTW!
Mja, fail op beide punten :@.

@Swietje: als ik op mn wang bijt heb ik een week ofzo zo'n witte plek die dik wordt en waar je steeds weer op bijt omdat het opgezet is. Maar als mond sneller heelt is het een optie ...
pi_89012088
Vraag het anders eens na bij een piercing shop :Y .. sowieso kan je dan laten checken of het een optie is.. bij mijn tongriempje kan het dus niet eens :'(
pi_89012124
Zou wel cool zijn als vrienden er opeens achter komen dat ik een hele grote chinese draak op mijn rug heb staan, omdat niemand dat zou verwachten (omdat ik een saaie nerd ben).

Maar helaas, die heb ik niet. :z

Heb wel enorme spierpijn in m'n kont! Gisterochtend fitness en gisteravond bij een concert een beetje staan springen.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_89012246
Ik had altijd een beetje een buikje (nja bij 72 kg ook wel logisch :P) toen ging ik sporten en gezonder eten en na dit resultaat nam ik eindelijk een navelpiercing :7 Dus nu moet ik ook wel dunnig blijven al is mijn buik niet meer zo strak als daar ;)
Ik wou er altijd eentje toen ik 15 was.. Heb hem nu uiteindelijk 3 jaar pas :P!!

quote:
pi_89012294
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had altijd een beetje een buikje (nja bij 72 kg ook wel logisch :P) toen ging ik sporten en gezonder eten en na dit resultaat nam ik eindelijk een navelpiercing :7 Dus nu moet ik ook wel dunnig blijven al is mijn buik niet meer zo strak als daar ;)
Ik wou er altijd eentje toen ik 15 was.. Heb hem nu uiteindelijk 3 jaar pas :P!!

[..]

:9~ :9 :9~
  maandag 22 november 2010 @ 14:30:58 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89012325
Gadver, piercings :P. Ik wilde er vroeger ook één, onder m'n onderlip, maar als ik een piercing neem kom ik er niet meer in bij mijn oudrs :'). En nu vind ik ze niet meer interessant.

Ik heb mijn voorbereidingswerk voor morgen al af *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_89012329
quote:
Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat had ik niet achter jou gezocht, miss braaf ;)
Ik heb uhh... flink gepuberd! Dus dat is nu allemaal op enzo en streef ik na om wat meer zen te zijn.
pi_89012333
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja, fail op beide punten :@.

@Swietje: als ik op mn wang bijt heb ik een week ofzo zo'n witte plek die dik wordt en waar je steeds weer op bijt omdat het opgezet is. Maar als mond sneller heelt is het een optie ...
nou koop dan sowieso een pot omega-3 visolie tabletten :) en slik wat voedingsupplementen :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89012380
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Gadver, piercings :P. Ik wilde er vroeger ook één, onder m'n onderlip, maar als ik een piercing neem kom ik er niet meer in bij mijn oudrs :'). En nu vind ik ze niet meer interessant.

Ik heb mijn voorbereidingswerk voor morgen al af *O*.
Ik wilde er ook 1 in mijn onderlip, in het midden. Nu vind ik het een beetje te alto :P
pi_89012486
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik wilde er ook 1 in mijn onderlip, in het midden. Nu vind ik het een beetje te alto :P
Ik wil(de) hem juist uit het midden :P. Maar ik was ook wel een beetje alto. Wat ik wel ooit ga doen is een tattoo. Die gaat er gewoon komen, maar ik broed nog op de precieze uitwerking.
pi_89012515
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wil(de) hem juist uit het midden :P. Maar ik was ook wel een beetje alto.
Same here :')
pi_89012553
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:36 schreef -marz- het volgende:

[..]

Same here :')
Soms twijfel ik of ik mijn wijde skatebroeken zal verkopen. Mijn gele en blauwe O+. Maarja, wanneer draag ik die dingen nog?
pi_89012594
O zo'n kleurige alto was ik niet. :) Ik was altijd in het zwart. Niet op een gothic manier tho. :P
pi_89012652
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef -marz- het volgende:
O zo'n kleurige alto was ik niet. :) Ik was altijd in het zwart. Niet op een gothic manier tho. :P
Ik was altijd zwart + felgekleurd. Dus gekleurde broek, zwart shirt of andersom. En altijd teksten/plaatjes op de shirts. Plaatjes op shirt heb ik nog steeds :P. Threadless O+.
pi_89012691
Hier ging het laatst over jongensnamen en meisjesnamen. Als je na het lezen van onderstaande nog geen naam hebt kunnen vinden, heb je een redelijk probleem :D

Alle jongensnamen 2009
Alle meisjesnamen 2009
He who dies with the most toys
still dies
pi_89012715
Als ik nu kijk wat ik toen droeg had ik vast gedacht 'als het maar niet aantrekkelijk is' :')
pi_89012740
Kistjes B-)
pi_89012748
Ik was een heule heuse goffik O+ Nu niet meer, maar ik heb nog wel een aantal overblijfselen. :P En soms zou ik die kleding zo graag weer dragen en die extreme make up zo graag weer op doen.. maar ja.
pi_89012841
Alles zat lekker wijd en relaxt. Soms zou ik wel terug willen, maar dat is niet goed voor mijn leeftijd :P. En hoefde me nooit druk te maken of ik er dik/dun uitzag, dat zie je toch niet als alles wijd zit. De truien draag ik nog wel, op mindere dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')