Bij mij raken alle soorten wondjes ontstoken, dus ik vrees dat voor een piercing hetzelfde geldt.quote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef Swietje het volgende:
[..]
Als je naar een goede shop gaat is de kans klein dat het gaat ontsteken hoor, als je het ook goed verzorgd uiteraard. Tongweb is leuk he
Same here. Hoewel dat op zich niet zou moeten als je gezond bent en fatsoenlijk eet. Visolie is bv ontstekingsremmend, omega-3's FTW!quote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef Chicolate het volgende:
Bij mij raken alle soorten wondjes ontstoken, dus ik vrees dat voor een piercing hetzelfde geldt.
Mja, fail op beide puntenquote:Op maandag 22 november 2010 14:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Same here. Hoewel dat op zich niet zou moeten als je gezond bent en fatsoenlijk eet. Visolie is bv ontstekingsremmend, omega-3's FTW!
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had altijd een beetje een buikje (nja bij 72 kg ook wel logisch) toen ging ik sporten en gezonder eten en na dit resultaat nam ik eindelijk een navelpiercing
Dus nu moet ik ook wel dunnig blijven al is mijn buik niet meer zo strak als daar
Ik wou er altijd eentje toen ik 15 was.. Heb hem nu uiteindelijk 3 jaar pas!!
[..]
Ik heb uhh... flink gepuberd! Dus dat is nu allemaal op enzo en streef ik na om wat meer zen te zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter jou gezocht, miss braaf
nou koop dan sowieso een pot omega-3 visolie tablettenquote:Op maandag 22 november 2010 14:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja, fail op beide punten.
@Swietje: als ik op mn wang bijt heb ik een week ofzo zo'n witte plek die dik wordt en waar je steeds weer op bijt omdat het opgezet is. Maar als mond sneller heelt is het een optie ...
Ik wilde er ook 1 in mijn onderlip, in het midden. Nu vind ik het een beetje te altoquote:Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Gadver, piercings. Ik wilde er vroeger ook één, onder m'n onderlip, maar als ik een piercing neem kom ik er niet meer in bij mijn oudrs
. En nu vind ik ze niet meer interessant.
Ik heb mijn voorbereidingswerk voor morgen al af.
Ik wil(de) hem juist uit het middenquote:Op maandag 22 november 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wilde er ook 1 in mijn onderlip, in het midden. Nu vind ik het een beetje te alto
Same herequote:Op maandag 22 november 2010 14:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil(de) hem juist uit het midden. Maar ik was ook wel een beetje alto.
Soms twijfel ik of ik mijn wijde skatebroeken zal verkopen. Mijn gele en blauwequote:
Ik was altijd zwart + felgekleurd. Dus gekleurde broek, zwart shirt of andersom. En altijd teksten/plaatjes op de shirts. Plaatjes op shirt heb ik nog steedsquote:Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef -marz- het volgende:
O zo'n kleurige alto was ik niet.Ik was altijd in het zwart. Niet op een gothic manier tho.
Blauw haar incl. grijze uitgroei?quote:Op maandag 22 november 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
De eerste jaren van de middelbare school droeg ik altijd een traingsbroek en sportschoenen, in de bovenbouw ging ik naar een andere school en toen droeg ik meisjeskleding en van mijn 17e tot mijn 20e ongeveer had ik mijn depressieve periode en droeg ik kisten, zwarte kleren en verfde ik m'n haar donkerblauw. Jaja, een mens maakt wat mee
Weet ik niet meer, zal bestquote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef Swietje het volgende:
[..]
Blauw haar incl. grijze uitgroei?
ik heb ook paars haar gehad!quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef -marz- het volgende:
Ik heb ook op een dag mijn lange blonde haar kortgeknipt en paars geverfd.
Gelukkig was dat in de puberteit, want anders
Paars, roze, zwart, blauw, wit, oranje, rood, geel... ok, dat laatste was m'n dieptepunt..quote:
Spijkerbroek, pantalons, blouses, jurkjes / rokjes, laarzen en nette, zwarte schoenenquote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef Swietje het volgende:
Wat is vrij normaal volgens jou dan Vik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin trouwens steeds slechter op koffie te reageren!? Half uur geleden m'n tweede kop van vandaag gehad, maag begint te rommelen, wazig gevoel in lichaam... Nu het effect aan het tegengaan met 2 boterhammen, wat gelukkig wel helpt.
Maar stoppen met koffie en cafeïne denk ik
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Eh.. Nou wat wil je horenquote:Op maandag 22 november 2010 15:13 schreef Swietje het volgende:
Vertel nog eens wat over je date dan?
Is 't een lekkerding?quote:Op maandag 22 november 2010 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eh.. Nou wat wil je horen?
quote:
quote:eh, lang, donker haar, blauwe ogen, sportief, slim, economie, rdam (tot hier is ie net mn ex) en eh... hij houdt ook van boksen.. zelfde muziek/feestjes beetje... ennnn ja weet niet ik heb mij nog niet echt verveeld of zo met hem haha. kreeg ook veel 'complimentjes' over mijn date van de rest zaterdag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |