Oeh stoer! Misschien moet ik een busje pepperspray op de kop zien te tikken. Dat is wat minder harmful dan de schaar waar ik nu mee in mijn handen stond te knippen.quote:
In je eigen handen knippen is niet echt effectief, neequote:Op zondag 21 november 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh stoer! Misschien moet ik een busje pepperspray op de kop zien te tikken. Dat is wat minder harmful dan de schaar waar ik nu mee in mijn handen stond te knippen.
quote:Wij danken u voor uw bestelling, en zullen deze met zorg afhandelen.
Stout, stout, stout!quote:
In Frankrijk verkopen ze uhm.. sterker spul. Dat deden ze in ieder geval vroeger.quote:Op zondag 21 november 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
Misschien moet ik een busje pepperspray op de kop zien te tikken. Dat is wat minder harmful dan de schaar waar ik nu mee in mijn handen stond te knippen.
Oh?quote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gaat Nachtwacht brownies maken
Nou toen ik aan het studeren was, dacht ik niet dat ik zoiets zou gaan doen. Maar het lijkt me heel leuk. Het is wel iets anders dan werken bij een supportafdeling van een internetprovider bijv. Je praat meer met applicatiebeheerders/systeembeheerders e.d. Wel lui die weten waar ze over praten dus. En daarom moet ik in het begin ook vooral heel erg veel leren (leren=leukquote:Op zondag 21 november 2010 11:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Leuk! Is dat een beetje wat je zocht?
quote:Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In je eigen handen knippen is niet echt effectief, nee![]()
Lekkere vakantie gehad, beeb?
Whehehhe.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net een pak spinazie gegeten. Om te compenseren voor mijn gebrek aan groen afgelopen week. Nu voelen mijn tanden ruw en heb ik geen zin om de rest van de maaltijd nog te koken. Ook omdat ik daarvoor de afwas moet doen.
Ik heb vanmorgen al bestek en schaaltjes schoongemaakt zodat ik kan ontbijtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |