Aww, wat naar!quote:Op zondag 21 november 2010 10:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
We hebben gisteren onze dikke plofkatin moeten laten slapen
![]()
Dachten dat we met een redelijk onschuldig iets te maken hadden, verkoudheid ofzo. Hij at wat minder enzo. Dus vrijdag gebeld, konden gisteren langskomen. Is hij sowieso van vrijdagnacht op zaterdag heel erg achteruit gegaan. En bij de dierenarts bleek het FIP te zijn. Acute, natte vorm.
Hebben hem nog even mee naar huis genomen om afscheid te nemen, en daarna zijn we terug gegaan om hem in te laten slapen. Kutzooi.
We hebben hem op 20 november 2009 opgehaald van de cattery, en op 20 november 2010 moeten laten inslapen. Bah![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Leuk! Is dat een beetje wat je zocht?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:33 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik kom op de supportafdeling te werken bij een softwarebedrijf.
He progje, niet om lullig te doen, maar ook buiten het weekend eet je over het algemeen bar slechtquote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef progje het volgende:
Lijstje gisteren
L: wit stokbroodje filet american
D: pasta met eigen gemaakte pasta saus
T: te veel wijn
Niet echt een geweldig lijstje dus
Vandaag:
L: roerei
D: geen idee, eten bij vrienden
Gaat ook weer goed dus
Naja morgen is het weekend weer voorbij
Waarom eet je zo weinig progje? Ik weet dat je het druk hebt, maar dat heb ik ook met een verantwoordelijke functie, midden in een bedrijfsovername, 2 kapotte auto's , een verbouwing en twee kinderen en een man die ook aandacht nodig hebben. Dus dat is geen excuus.quote:Op zondag 21 november 2010 14:01 schreef progje het volgende:
i know het is drama de laatste tijd met mijn lijstjes...
ik zal straks nog wel proberen een lading kwark of zo weg te werken.. dan heb ik tenminste iets meer gegeten vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |