doen, ze zijn echt geweldig!quote:Op zondag 21 november 2010 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco: wat naar. Sterkte
Ben weer terug in Gouda en heb de site met de laarzen nu alweer 10x opgezocht... zal ik.......
Indien de bedoeling:quote:Op zondag 21 november 2010 14:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben trouwens afgevallen, ondanks die zakken chips die ik de laatste tijd af en toe regelmatig eet.
Ja doen! Ik vind ze heel mooi. Zit er ook aan te denken.quote:Op zondag 21 november 2010 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco: wat naar. Sterkte
Ben weer terug in Gouda en heb de site met de laarzen nu alweer 10x opgezocht... zal ik.......
Ach, er komt volgende maand wel weer nieuw geldquote:
Ja, en volgende maand is er wel weer een nieuw leuk jurkje of nieuwe laarzen of nieuwe weet ik veel watquote:Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, er komt volgende maand wel weer nieuw geld.
Nouquote:Op zondag 21 november 2010 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Tink! Linzengroentenstoof? Qu'est-ce que c'est?
Als die laarzen koop en ik het de rest vd maand rustig aan doe, kan ik nog 400 euro sparen zo'n beetje. Bovenop de 250 euro die ik vlak voor het salaris werd gestort, al had overgeboekt naar mn spaarrekening.quote:Op zondag 21 november 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en volgende maand is er wel weer een nieuw leuk jurkje of nieuwe laarzen of nieuwe weet ik veel wat.
Toch zou ik het ook lekker doen. Fuck sparen.
Dan zou ik het doen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als die laarzen koop en ik het de rest vd maand rustig aan doe, kan ik nog 400 euro sparen zo'n beetje. Bovenop de 250 euro die ik vlak voor het salaris werd gestort, al had overgeboekt naar mn spaarrekening.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begrijp niet waarom je nog twijfelt, XM.
Heel klein beetje, we hebben niet in de zon gelegen of zo, maar natuurlijk wel veel buiten geweest, dus gezonde wangen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:35 schreef sigme het volgende:
Conleche! Welkom terug. Lekker kleurtje gekregen?
Cocotrimonium, wat naar. Sterkte.
Ik heb hier vanochtend met flink moeite een varkje in de kar gedaan en daarna naar de slager gebracht. Vanavond naar een vriendin, eten & spelletje. Weekend vliegt om zo!
Ik vond dat mantelpakje toch maar zozo.quote:Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat ik vorige maand >2000 euro heb uitgegeven aan een halve auto. En ik eigenlijk dat bedrag ook wel weer wil aanvullen op m'n spaarrekening. Verder heb ik ze natuurlijk niet écht nodig (hoewel ik geen laarzen heb in die kleur
) en heb ik al best wel veel gekocht lately. Ik denk dat áls ik ze koop, ik wel kritisch naar dat mantelpakjurkje ga kijken als ie binnenkomt.
Het stond erg leukquote:Op zondag 21 november 2010 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond dat mantelpakje toch maar zozo.Jurkje wel mooi, maar jasje erover minder en zonder jasje, te koud in de winter.
Met je muis wat in de rechterbovenhoek van de post hooveren, dan komen de icoontjes vrij.quote:Op zondag 21 november 2010 14:46 schreef conleche het volgende:
Ik kan niet meer edittenik weet heus wel dat het kolonisten is.
Ja dat weet ik wel, maar in safari komt m'n editscherm dan onderin zodat ik alleen de bovenkant zie en scrollen helpt niet. In Firefox doettie het wel, maar heb geen zin om die op te starten.quote:Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Met je muis wat in de rechterbovenhoek van de post hooveren, dan komen de icoontjes vrij.
Deze moet je hebben: [ afbeelding ]
En in je instellingen kan je 'm "vast" zetten zodat die (en quote) altijd getoond wordt.
Ow fuck. Het kan dus erger.quote:Op zondag 21 november 2010 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar 't was nog niet dit idee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naar van dat varkentje zeg.. lijkt me heel moeilijk..quote:Op zondag 21 november 2010 14:44 schreef sigme het volgende:
Het was het enige varketje dat echt een eigen naam had.
Ja, het is wel moeilijk. Maar als het erop aankomt doe ik het wel. Inclusief hard vechten om het beest de kar in te krijgen.
Catan in kaartvorm heb ik ook wel. Er zijn natuurlijk ook weer uitbreidingen.. We spelen het nooit meer, mijn liefste vind spelletjes eigenlijk net niet leuk genoeg.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:01 schreef conleche het volgende:
Hij stond voor het raam naar buiten te kijken, daar waar de deur gesloten was. Heb hem gezegd dat die deur dicht was en dat hij beter nu de andere deur kon nemen.
Naamplaat!!
Oeh stoer! Misschien moet ik een busje pepperspray op de kop zien te tikken. Dat is wat minder harmful dan de schaar waar ik nu mee in mijn handen stond te knippen.quote:
In je eigen handen knippen is niet echt effectief, neequote:Op zondag 21 november 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh stoer! Misschien moet ik een busje pepperspray op de kop zien te tikken. Dat is wat minder harmful dan de schaar waar ik nu mee in mijn handen stond te knippen.
quote:Wij danken u voor uw bestelling, en zullen deze met zorg afhandelen.
Stout, stout, stout!quote:
In Frankrijk verkopen ze uhm.. sterker spul. Dat deden ze in ieder geval vroeger.quote:Op zondag 21 november 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
Misschien moet ik een busje pepperspray op de kop zien te tikken. Dat is wat minder harmful dan de schaar waar ik nu mee in mijn handen stond te knippen.
Oh?quote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gaat Nachtwacht brownies maken
Nou toen ik aan het studeren was, dacht ik niet dat ik zoiets zou gaan doen. Maar het lijkt me heel leuk. Het is wel iets anders dan werken bij een supportafdeling van een internetprovider bijv. Je praat meer met applicatiebeheerders/systeembeheerders e.d. Wel lui die weten waar ze over praten dus. En daarom moet ik in het begin ook vooral heel erg veel leren (leren=leukquote:Op zondag 21 november 2010 11:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Leuk! Is dat een beetje wat je zocht?
quote:Op zondag 21 november 2010 16:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In je eigen handen knippen is niet echt effectief, nee![]()
Lekkere vakantie gehad, beeb?
Whehehhe.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net een pak spinazie gegeten. Om te compenseren voor mijn gebrek aan groen afgelopen week. Nu voelen mijn tanden ruw en heb ik geen zin om de rest van de maaltijd nog te koken. Ook omdat ik daarvoor de afwas moet doen.
Ik heb vanmorgen al bestek en schaaltjes schoongemaakt zodat ik kan ontbijtenquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net een pak spinazie gegeten. Om te compenseren voor mijn gebrek aan groen afgelopen week. Nu voelen mijn tanden ruw en heb ik geen zin om de rest van de maaltijd nog te koken. Ook omdat ik daarvoor de afwas moet doen.
Ik heb het laatste stukje meegepikt, maar vond zelfs de 'kunstenares' nog wel meevallen. Misschien heb ik de echt ranzige scenes gemist.quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah ik heb net metropolis gezien over menstruatie! *zoekt kotssmilie*
Nou ja dit vond ikik ongeveer net zo vies als pseudomonaslucht...quote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het laatste stukje meegepikt, maar vond zelfs de 'kunstenares' nog wel meevallen. Misschien heb ik de echt ranzige scenes gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, heb je een afwasmachine?quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah ik heb net metropolis gezien over menstruatie! *zoekt kotssmilie*
[..]
Herkenbaar
Maar met mn nieuwe keukentje moet dat goedkomen!
Weebee Co!
Helaas niet.quote:
Don't mess with the Gok!quote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk nog elke keer dat het een aftands Chinees restaurant is.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het grofvuil is al gedaan, met hulp van vriendlief en grote broer
Mn bankje heeft het helaas niet in zn geheel overleefd, maar ach, bij het grofvuil blijft ie ook niet heel...
Nu als ik er nog puff voor heb de boekenkast inruimen, dat is een leuk klusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 21 november 2010 23:36 schreef Merel het volgende:
Pas op, verschrikkelijke egopost over onderwerp dat jullie allang zat zijn!Misschien kun je op die manier de periode McSex wel afsluiten? Door het huis achter te laten, dat je hem ook makkelijker kunt achterlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga slapen, wat een luxe:morgen op een andere locatie werken en pas om 09.00 de trein ipv 07.00
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zondag 21 november 2010 23:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk schoeisel Perruche! Ben ook erg benieuwd naar je jurkje, volgens mij heb je een leuke smaak![]()
*is meteen naar hush puppies website gezeild*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik wil niet het topic kapen dus laat verder maar.Are you pondering what I'm pondering?
Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.quote:
Euh, en hoe denkt hij daarover?quote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.
Ah wat rotquote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar eigenlijk hetzelfde als altijd. In het kort: of hij nou wel of niet de juiste persoon voor mij is, als ik daar de rest van mijn leven over blijf twijfelen verdienen we allebei beter.
quote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor hem is het de afgelopen maanden ook goed geweest om alleen te zijn maar hij wil afwachten tot we weer bij elkaar zijn om te kijken of het anders is dan voor ik wegging. Ik ben het hem verplicht om daar inderdaad op te wachten, maar ik kan er gewoon niet meer tegen dat het steeds maar een kwestie van tijd is tot er weer iets gebeurt waardoor ik weg wil, en tenzij er iets heel drastisch veranderd blijkt te zijn als ik terugkom geloof ik niet meer dat dat ooit overgaat.quote:Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh, en hoe denkt hij daarover?
Wat rot zeg
Maar je denkt toch dat het weleens de laatste keer geweest zou kunnen zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 00:40 schreef Merel het volgende:
McSex had iemand met wie hij wilde kijken hoe het ging lopen. Ik dacht dat dat goed zat dus dat ze dan nu wel z'n vriendinnetje zou zijn, maar blijkbaar zijn mijn bedkwaliteiten toch onweerstaanbaar
Maar je gaat dus wel afwachten tot je terugbent in NL Mini? Want het maakt natuurlijk heel wat uit of je de rest van de tijd in Amerika rondloopt met een single mindset of niet..
Alhoewel, 2 wel, maar 1 niet en die zou dan misschien wat vreemd opkijkenquote:Op maandag 22 november 2010 07:56 schreef Merel het volgende:
Oh en Nachtwacht succes vandaag! Ik zou zeggen "doe ze de groeten van me", maar ze weten daar natuurlijk niet wie "Merel" is
quote:Op maandag 22 november 2010 08:01 schreef motorbloempje het volgende:
ah, het gezin Viking wordt dus via FOK! van huizen en banen voorzien
Ik durf te wedden dat Baardmans je wel bijstaatquote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik baal er ook wel een beetje van. Zie al helemaal voor me hoe iedereen lekker aan het feesten is terwijl ik beroerd van de narcose in m'n eentje in bed lig..
Mjah, dat wil ik helemaal niet. Hij moet gewoon lekker gaan feesten met vrienden of zo, aan mij heeft 'ie toch niets.quote:Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Baardmans je wel bijstaat. Maar, 't is wel een rotdatum ja
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |