SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
siquote:
geen haastquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik beantwoord van het weekend je mail als ik ff rust heb![]()
Die waait al weg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:48 schreef Cee het volgende:
Hey, Wendy!
- Ja?
Kijk eens uit het raam.
- Oké!
DUWTJE!
Hopelijk snijd 'ie zijn conservatorium diploma eens doormidden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, die snerpend scherpe stem. Serieus, hij snijdt zo door mijn tv-scherm heen.
Ik had Wiep in willen vullen, tóch niet gedaan, ik baal als een stekkerquote:
gaat ook doorquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:49 schreef sheotah het volgende:
Mhhm, Kevin zou wel eens door kunnen gaan!
QFTquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:49 schreef byah het volgende:
Hij heeft zo absoluut niet de gunfactor, wat een irritante uitstraling heeft die gast.
Ja hij heeft het er met zijn auditie flinks lang gedaan. En dan later zeggen sorry en zeggen dat hij o zo blij is met Jeroen. Dat is BULLSHIT.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:48 schreef Guanabana het volgende:
Gatverdamme als iemand níet de gunfactor heeft!
Dat is helemaal waar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:50 schreef Pheno het volgende:
Beter dan Ray. Maar hij is iets meer entertainer dan die saaie Ray.
Daar heeft hij zoooooooveel goodwill mee verspeeld. Grote, grote fout.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:50 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja hij heeft het er met zijn auditie flinks lang gedaan. En dan later zeggen sorry en zeggen dat hij o zo blij is met Jeroen. Dat is BULLSHIT.
Zo heerlijk uit zo'n open dak van een touringcarbus en dan keihard over de A2 onder een viaduct.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:50 schreef Pheno het volgende:
Wendy, echt, knal met je hoofd tegen uithangbord. Misschien kraam je dan betere onzin uit.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:50 schreef Pheno het volgende:
Wendy, echt, knal met je hoofd tegen uithangbord. Misschien kraam je dan betere onzin uit.
Waarom?quote:
Zeker op zijn auditie was hij eerlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heeft hij zoooooooveel goodwill mee verspeeld. Grote, grote fout.
Wow, imaginary tits.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga straks even lekker schijten, dit programma heeft me geinspireerd.
Verkeerde handje.quote:
Hij gaat straks in Joran modusquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:53 schreef Brachypelma het volgende:
Kevin snapt het niet. Hij gaat er tegenin weer. Hij is boooooooooooos
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:53 schreef Brachypelma het volgende:
Kevin snapt het niet. Hij gaat er tegenin weer. Hij is boooooooooooos
my godquote:
Naar de mening van breezerslet Nederland luisteren? Nee dank je.quote:
Dat komt omdat de baas altijd tegen haar zegt "Ik neem je in een moment"quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:54 schreef Cee het volgende:
"Neem je moment." Daar weet ze alles van.
Their powerlevel is over nine thousand!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kevin en Eldrick zouden vriendjes moeten worden![]()
terecht vind ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:54 schreef fratsman het volgende:
En meteen weer in discussie, die Kevin.Wat een pisventje is het ook.
Morgen is ze weer op TVquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:54 schreef JaneDoe het volgende:
nou 3,5 uur later zijn zijn we weer van wendy af... voor een week
Wendy beter als Tooske die popstars samen met Nance gaat presenterenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:54 schreef JaneDoe het volgende:
nou 3,5 uur later zijn zijn we weer van wendy af... voor een week
dat wel, maar wel een veel betere zangerquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:55 schreef MissJ het volgende:
terecht dat Kevin er eindelijk uit is, die onsympathieke eikel!
Take That zal ook wel denken, wat moet die biafra-snol nou als presentatrice?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:55 schreef fratsman het volgende:
ZOMGG MARCO BORSATO!!!!!!!! EN TEEK TET!
Ja dat was gaafquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:56 schreef marcodej het volgende:
Hoogtepuntje was toch wel Angela Groothuizen
Take Thatquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:55 schreef fratsman het volgende:
ZOMGG MARCO BORSATO!!!!!!!! EN TEEK TET!
Inderdaad, hij zong goed, maar zijn attitude was er eentje om van te kotsen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wel, maar wel een veel betere zanger
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij denkt dat ik naar dat loesie programma kijk?
Zat er maar een knop op Wendyquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een knop op.
Waarschijnlijk het hele weekendquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
Ahh heel die huishoudvrouwtjes gestrand op Utrecht.
Wendy had daar ook moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
In combinatie met enorme coke-ogen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:58 schreef Cee het volgende:
Dat haar van die Park Plaza hotel knakker!
Gaan ook een keer met de trein, en dan dit!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:57 schreef Cee het volgende:
Vandaag welquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Die had in de brand moeten staan.
Ohh dat mag ik niet zeggen he?
Schiet dan op... nu kan hetquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen niet meer, ik heb nog 1 minuut.
Jawel. Wendy is vervelend. Zet dan Linda de Mol daar neer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:58 schreef Riann het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven ik vind Wendy ook leuker op de zaterdagavond. Maar om er nou zo'n commentaar op te geven is toch ook niet nodig.
Anne heeft me ook verrast ik vind haar nu helemaal geweldig terwijl voor vanavond vond ik haar niet echt boeiend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik nu deze 2 weken met elkaar vergelijk bedenk ik me dat het verschil niet eens zo groot is, of misschien gelijk.
Leonie en Anne, en die laatste meid, hebben me verrast
Niemand kan tegen Linda op. Linda is gewoon leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jawel. Wendy is vervelend. Zet dan Linda de Mol daar neer.
ja die mag wel wegquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jawel. Wendy is vervelend. Zet dan Linda de Mol daar neer.
Tooskequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:00 schreef Guanabana het volgende:
Dat Tooske trouwens Popstars gaat doen met Nance vind ik erger. Ik vind Tooske echt nog 10 keer erger dan Wendy.
Wiep en Kevinquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:00 schreef Mama_Mia het volgende:
Heb het gemist, zijn er al mensen uit en zoja wie?
yup dat vind ik dus ook zoals ik al eerder aangafquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:00 schreef Guanabana het volgende:
Dat Tooske trouwens Popstars gaat doen met Nance vind ik erger. Ik vind Tooske echt nog 10 keer erger dan Wendy.
Hier is weinig aan te doen door prorail natuurlijk. Een fik is een fik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat die vrouw in beeld durft met haar naam en daaronder dat ze bij prorail werkt.
Ik had maar 1 optreden van haar gezien, tot ik Woensdag bij Real life een stukje zag waar ze ontzettend goed klonk... en nu na vanavond...quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Anne heeft me ook verrast ik vind haar nu helemaal geweldig terwijl voor vanavond vond ik haar niet echt boeiend.
Ja, maar prorail is prorailquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is weinig aan te doen door prorail natuurlijk. Een fik is een fik.
Tooske is in Duitsland toch ook geflopt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:02 schreef Cee het volgende:
Tooske harkt echt als een Kärcher-apparaat door m'n tv heen. Die is ook verschrikkelijk.
Linda overkillquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:00 schreef Riann het volgende:
[..]
Niemand kan tegen Linda op. Linda is gewoon leuk
In NL ook maar dat heeft niemand haar nog verteld.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Riann het volgende:
[..]
Tooske is in Duitsland toch ook geflopt.
Ah, gelukkig, iemand met dezelfde mening. Verschrikkelijk programma ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Linda overkill![]()
En óh wat moet ze gieren en brullen tijdens de spelletjes op Zaterdag, miss Botox
Dat wel, Ze staat iedere zaterdag weg te soppen bij Jeroen van Koningsbrugge.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Linda overkill![]()
En óh wat moet ze gieren en brullen tijdens de spelletjes op Zaterdag, miss Botox
Heb je die foto van haar gezien met haar broer en Johnny op de cover?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Linda overkill![]()
In de sandwich?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Heb je die foto van haar gezien met haar broer en Johnny op de cover?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
Bridget had er moeten staan ipv Wendy
Wat een Stepford Wives-achtige fotoquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)w/1882847/popup.html
Moet ie onder een spoiler?
.. Die ogen, wtf.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Als Bridget haar grapjes gaat doen... mwoah ik denk niet dat dat geschikt is bij een programma waar de kandidaten al stiknerveus zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
Bridget had er moeten staan ipv Wendy
Gat. ver. damme.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind Bridget Maasland, Linda de Mol en Irene Moors dat zijn de leukequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:05 schreef Guanabana het volgende:
Er zijn weinig tot geen leuke presentatrices, als ik er zo over nadenk.
Nee, mwa, en nee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vind Bridget Maasland, Linda de Mol en Irene Moors dat zijn de leuke
Ja Cee ja!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:07 schreef Cee het volgende:
Ik blijf Chantal Janzen redelijk geniaal vinden.
Ja! Die zou het moeten presenteren, en dan van die venijnige opmerkingen tussendoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:07 schreef Cee het volgende:
Die vind ook een beetje van kijk mij blij en lekker zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:07 schreef Cee het volgende:
Klein stukje van het einde van Miljoenenjacht gezien vorige week, en óh wat is het spannendquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Linda bij IHVH wel oké. Maar meer moet ze niet doen of willen.
Linda doet dat met die koffers anders geweldig. Echt klasse!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Linda bij IHVH wel oké. Maar meer moet ze niet doen of willen.
Gooishe vrouwen helemaal geweldig vond ik datquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klein stukje van het einde van Miljoenenjacht gezien vorige week, en óh wat is het spannend
Ik vond Linda vroeger leuk, maar Linda overkill met al haar programma's en die Gooise vrouwenGenoeg Linda gezien, gewoon 1 programma doen
Zondag weer een date in het SYTYCD topic?quote:
Chantal presenteren???quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja! Die zou het moeten presenteren, en dan van die venijnige opmerkingen tussendoor
Idols deed ze geweldig, die backstage gedeeltes, zo suf maar dan op een leuke manier.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja! Die zou het moeten presenteren, en dan van die venijnige opmerkingen tussendoor
Alleen krijst ze wel erg hard altijdquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Zehra het volgende:
[..]
Linda doet dat met die koffers anders geweldig. Echt klasse!
De backstage-stukjes bij Op zoek naar... met Chantal waren geweldigquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Idols deed ze geweldig, die backstage gedeeltes, zo suf maar dan op een leuke manier.
Ohh die ook ja. Geweldig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De backstage-stukjes bij Op zoek naar... met Chantal waren geweldig.
Nah, moet kunnen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Bridget haar grapjes gaat doen... mwoah ik denk niet dat dat geschikt is bij een programma waar de kandidaten al stiknerveus zijn
Die zeggen echt niks meer
Ciaotjesquote:
Trusten Cee'tjequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef Cee het volgende:
Ik nok 'm maarTrusten iedereen, tot later!
Nogal jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alleen krijst ze wel erg hard altijd
Toedelsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef fratsman het volgende:
Mensen het was weer hilarisch! Tot volgende week!
Misschien laat ze niet alleen haar gezicht, maar ook haar stembanden straktrekken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
JAAAA!
Zo hoog dat alleen honden en Jennifer het nog horen.
Je vergeet de dolfijnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
JAAAA!
Zo hoog dat alleen honden en Jennifer het nog horen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een blamage. De twee slechtste kandidaten in die sing-offs gingen door.
Die van Bart.... die gast is echt suprieur!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:23 schreef Balisto het volgende:
Welke optredens zijn het waard om nog terug te kijken?
Anne, Leonie en Meikequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:23 schreef Balisto het volgende:
Anne was veruit de beste. Kim een goede tweede en de rest viel eigenlijk een beetje tegen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:23 schreef Balisto het volgende:
Rafaëllaquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:23 schreef Balisto het volgende:
nou rtl haalt alles van youtube af dus terugkijken kan nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:23 schreef Balisto het volgende:
op 2 nummers na allemaal kutnummersquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
De Tracklist van gisteravond...:
1. Bart van Overbeek - When I get you alone (Thicke)
2. Ray Klaassen - Somewhere only we know (Keane)
3. Kim de Boer - Cry me a river (Justin Timberlake)
4. Leonie Meijer - Just say yes (Snow Patrol)
5. Wiep Laurenssen - These words (Natasha Bedingfield)
6. Anne Hoogendoorn - Just a girl (No Doubt)
7. Shary-An Nevillac - Just like a pill (P!nk)
8. Kevin Okkema - I don't want to be (Gavin DeGraw)
9. Charlotte ten Brink - Take a bow (Rihanna)
10. Raffaela Paton - Nobody's wife (Anouk)
11. Nyssina Swerissen - One day in your life (Anastacia)
12. Meike van der Veer - Son of a Preacher Man (Dusty Springfield)
Echt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op 2 nummers na allemaal kutnummers
-Link verwijderd-quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:26 schreef Rauzer het volgende:
Benny heb je de downloadlink van de uitslagenshow ergens (via PM misschien, ik weet nog niks)
quote:
Ik wel. Het was erg slecht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... ik snap er gewoon geen ene kut van![]()
Dat was het enige wat ze als voordeel had ten opzichte van Bart. Maar voor de rest was het gewoon niet goed (genoeg).quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... ik snap er gewoon geen ene kut van![]()
Oh wat een toevalquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
Marco B. gaat openen met 2 kandidaten
Zal wel Jennifer zijn ( > Ewbank)
Ik ben ook benieuwd naar Take Thatquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
minder? Ik vind het wel tof eigenlijk
Volgens mij hebben die laatst ook een keer bij X Factor UK opgetredenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar Take That
Die gaat nog wéken door hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik geloof niet dat Jennifer Ewbank er vandaag uitgaat als grote vriend Ome Marco in de show is. Zelfs als het eerlijk gaat, ligt ze er waarschijnlijk niet uit; al die Marco Borsato fans stemmen natuurlijk op het zusje van de tekstschrijver van Marco.
Jup. Die is het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
Deze?
Het is alleen zo dat Marco B allang niet meer zo zingt/zo is als hoe het vroeger was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Nick en Simonquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie moeten er zingen vanavond, en waar kan ik dat vinden?
Ik geloof team Roel en Angela. Vorige keer moesten Nick & Simon en Jeroen toch iemand laten gaan .. of niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie moeten er zingen vanavond, en waar kan ik dat vinden?
Oh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
knip
Volgorde is er over 10 minuten
Nope... gewoon weer team Roel en N&Squote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik geloof team Roel en Angela. Vorige keer moesten Nick & Simon en Jeroen toch iemand laten gaan .. of niet?
Die hebben een 2de topic...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
Benny waarom staat er een 2 achter Ben en Jennifer?
Had eigenlijk ook wel verwacht dat nu teams geswitched zouden worden inderdaad. Achja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus dezelfde moeten weer tegen elkaar. Dat is 1) niet eerlijk en 2) saai.
Eigenlijk gaan ze niet tegen elkaar...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus dezelfde moeten weer tegen elkaar. Dat is 1) niet eerlijk en 2) saai.
Vanaf wanneer gooien ze de hele bende bijelkaar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan ze niet tegen elkaar...
En het komt beter uit omdat niet elke coach er elke week bij kan zijn
Nog 4 afleveringen(incl. vandaag) 2 teams... daarna alle 4 de teams bij elkaarquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vanaf wanneer gooien ze de hele bende bijelkaar?
En steeds tot ongeveer middernacht ??quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog 4 afleveringen(incl. vandaag) 2 teams... daarna alle 4 de teams bij elkaar
Denk het wel...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En steeds tot ongeveer middernacht ??
Ik vond het vorige week echt te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |