Ik kijk zeker niet voor paulquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:21 schreef Paul het volgende:
Ik vind het maar raar, je kijkt toch naar dat programma voor Paul de Leeuw? Zijn jullie nu allemaal blij dat hij weg is
Ja normaal wel, maar nu vind ik het ook leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:21 schreef Paul het volgende:
Ik vind het maar raar, je kijkt toch naar dat programma voor Paul de Leeuw? Zijn jullie nu allemaal blij dat hij weg is
Je kijkt niet voor hem? Nouja ik snap niets meer van deze wereldquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik kijk zeker niet voor paulNiet dat ik hem niet mag, maar vind het wel een keer verfrissend zonder hem
Neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef SiGNe het volgende:
Misschien kunnen ze het vaker omstebeurt doen.
Ik vond Paul het beste toen met Papaul. Nu komt het te geforceerd over helaas.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:21 schreef Paul het volgende:
Het is niet de paul de leeuw show.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kijkt niet voor hem? Nouja ik snap niets meer van deze wereld
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Meddo het volgende:
[..]
Het is niet de paul de leeuw show.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 @ 21:12 schreef NotYou het volgende:
Wat een ongekend zwakke janknicht zeg. Voor 't geld dat hij de belastingbetaler jaarlijks kost mag hij tenminste komen opdraven, ook de dag nadat hij (weer eens) pijnlijk op zijn bek is gegaan.
Maar nee, Paul heeft auw. Kan iemand deze al jarenlang niet meer grappige loser alsjeblieft van de buis halen of iig ontslaan uit zijn functie bij de publieke omroep? Alvast bedankt.
Ik vind dat wel fijn zo'n rode draad door de televisie-week heen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben van mening dat Paul weer een zaterdagavondshow moet doen, alleen nu nog niet. Volgend jaar misschien, of zelfs pas 2012. Ben gewoon Paul moe. Vijf dagen in de week is too much. Dat past gewoon niet bij hem.
Zoiets als Herberg De Leeuw, of Pa Paul, dat was klein, maar ook leuk. En Cor moet er dan weer bij.
Hij doet het inderdaad goed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Euridice het volgende:
Ik vind Filemon een schatje, heeft zich wekenlang links en rechts door de studio laten slingeren door Paul, maar bleef overeind en zichzelf.
Authentiek talent voor de tv, komt wel goed met dit jochie!
Jochiequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Euridice het volgende:
Ik vind Filemon een schatje, heeft zich wekenlang links en rechts door de studio laten slingeren door Paul, maar bleef overeind en zichzelf.
Authentiek talent voor de tv, komt wel goed met dit jochie!
Ik vind het juist wel leuk de laatste tijd, vond het gisteren echt lachenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben van mening dat Paul weer een zaterdagavondshow moet doen, alleen nu nog niet. Volgend jaar misschien, of zelfs pas 2012. Ben gewoon Paul moe. Vijf dagen in de week is too much. Dat past gewoon niet bij hem.
Zoiets als Herberg De Leeuw, of Pa Paul, dat was klein, maar ook leuk. En Cor moet er dan weer bij.
Fluitje van een cent, zo'n opmerking maken, gij flierefluiter.quote:
Dat is wel waarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef Euridice het volgende:
[..]
Filemon is zo'n tiepje die op zn 50ste nog doet als een verbaasde tiener
Mee eens!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef deepart het volgende:
Kunnen ze niet om de week presenteren, de ene week Filemon, de andere week Filemon?
quote:
Hij mag Ron's lul een hand geven straks.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef deepart het volgende:
HAHAHAHHA DIE DUIVENKLOKKENVERZAMELAAR DACHT DAT HIJ EEN HAND KREEG VAN FILEMON!!!!![]()
![]()
_!
Dus toch wel, ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef deepart het volgende:
Mooie oorbellen wordt vertaalt met mooie lippen
Let maar op als Filemon dit 10 keer heeft gedaan, het is gewoon een kwestie van wennen. Nog even en Paul kan achterwege blijven met zijn achterlijke grappen soms.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik vond Paul het beste toen met Papaul. Nu komt het te geforceerd over helaas.
Mwaquote:
Tot nu toe leveren die PVV'ers leuker nieuws op dan Wilders zelfquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:34 schreef Paul het volgende:
Wat jullie doen is hetzelfde als de PVV zonder Wilders of dat jullie zeggen van ja die sidekicks zijn veel beter zonder Evers
qftquote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Tegan het volgende:
Hm, waarom gaat de show niet gewoon door met alleen Filemon, lijkt me veel toffer.
Nee, nu is het weer veel leuker met Paul erbijquote:Op maandag 22 november 2010 22:35 schreef deepart het volgende:
[..]
qft
Of gewoon de hele week Filemon en dan 1 dag Paul.
Helaas heb je het na 1 keer ook wel weer gezienquote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef Karzai het volgende:
Tja ik moet toch tot mijn spijt toegeven dat deze typ wel grandioos is vanTineke
Het trieste is nog wel dat dit tot in den treuren wordt uitgemolken.quote:Op maandag 22 november 2010 22:52 schreef Karzai het volgende:
Naja 1 keer is inderdaad voldoende, licht amusement. Weggooi tv dat je kort laat lachen en daarna ga je weer verder.
Niks mis mee.
Ik zag hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Meddo het volgende:
haha, filemon wilde een hand geven maar bert zag het niet
Dat gebeurt 'm wel vakerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Meddo het volgende:
haha, filemon wilde een hand geven maar bert zag het niet
Ja dat vond ik wel een kutactiequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:46 schreef chufi het volgende:
En nog ff een kilo zout recht in het gezicht van onze paaldanspiet
Kreeg je last van prikkende ogen ?quote:
Paul maakt altijd foutjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was Paul ook even stil en excuseerde zich ff snel tussen neus en lippen door
Eensch, het had een central-aflevering moeten worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef lunapuella het volgende:
Wat een verspilling van de Sint zeg, ik viel er halverwege in en hij zei een kwartier lang gewoon bijna geen woord! Als je Sinterklaas uitnodigt, maak hem dan de focus van je aflevering, laat hem niet een kwartier lang stilletjes met Sep frunniken terwijl Angela haar aidsverhaal houdt (ook belangrijk hoor, maar had beter in verschillende afleveringen gekund). Vond Sint vroeger altijd zo heerlijk snarky bij Paul, daar was nu amper iets van te merken.
Het was er naast, ze kreeg niets in haar gezicht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:46 schreef chufi het volgende:
En nog ff een kilo zout recht in het gezicht van onze paaldanspiet
Nou en dat zie je toch niet als iemand dat op je af gooit. Dat kind hangt aan zo'n paal kan zich niet verweren, dat doe je gewoon niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Het was er naast, ze kreeg niets in haar gezicht.
Niet echt...volgens mij vergaten de presentatoren gewoon dat ze er was en schrokken ze wakker als ze wel wat deed.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Kelly Pfaff voegde nou niet echt wat toe.
En nog lelijk ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amenquote:Op donderdag 2 december 2010 04:00 schreef Specularium het volgende:
Die Angela is een onuitstaanbare bitch.
Beetje met lintjes lopen strooien en Filemon voor dom uitmaken uitmaken terwijl ze de
ze de kaats terug over hoe leven verschilt tussen wel en niet zieke mensen niet eens kan uitleggen op medische gronden.
En die koeienreet van d'r, om er een klapaugurk van te krijgen.
Die opdringerigheid komt wat mij betreft voort uit een extreme kansloosheid.En om toch maar ergens voor wat euro's te verschijnen (want zo werkt het ook), gaat ze maar de moralistiche zeekoe uithangen omdat ze verder geen ene reet kan. De toondoofheid toen ze moest zingenquote:Op donderdag 2 december 2010 04:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Amen
Even een kleine toevoeging.
Ik haat dat opdringerigheid van bijvoorbeeld Angela. Opeens moet iedereen solidair zijn met AIDS patienten. Ik heb er zo mijn eigen meningen over. Maar dat is een andere discussie. Linkse lobby om weer meer geld naar ontwikkeling te sturen, flikker op. We hebben het hier harder nodig.
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Uitzending van gisteren: 2200 MADIWODOVRIJDAGSHOW 2,8 6,7 430.000
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja dat filmpje met Robert ten Brink ook briljantquote:
Inderdaad, wist niet dat ze er zo erg verbouwd uitzag.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat filmpje met Robert ten Brink ook briljant![]()
Maar jezus wat die Connie eruit zeg
Dr lippen zijn wel iets minder of is dat toch de make-upquote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat filmpje met Robert ten Brink ook briljant![]()
Maar jezus wat die Connie eruit zeg
Die wijven krijgen allemaal dezelfde kop. Van die bolle glimwangen en omhooggetrokken ogenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef henkde_j het volgende:
Zo die is weer eens flink gerenoveerd.
Waarschijnlijk ook niet verbrijgbaar bijj de FreeRecordShopquote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef alors het volgende:
Ik heb dat 'gezang' van haar al gehoord bij Rob StendersEn het is echt vreselijk
Was dat bij senioren zang?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef alors het volgende:
Ik heb dat 'gezang' van haar al gehoord bij Rob StendersEn het is echt vreselijk
En. Ze blijft eruit zien als een slettebak .....quote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze kan beter meteen stoppen met zingen. Dramatisch.
Geef me dan maar franse hijg meisjes ipv CBquote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef alors het volgende:
Het is heel zangerige/zeikerige en hijgerige 'jazz'
Een 60 jarig breezersletjequote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En. Ze blijft eruit zien als een slettebak .....
Is allemaal puur natuur hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, wist niet dat ze er zo erg verbouwd uitzag.
De show is ook meer dood dan levend.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan Paul de Leeuw nou niet zonder de Connie's De Kelly Pfaffs de aids Angela's en de Bonnie's in deze wereld ? In 2 weken tijd veel te vaal van die veertig plus vrouwen die met een onzinnig verhaal aandacht komen vragen. Het is godverdomme Jensen!niet .
Wel lullig voor hem, maar aan de andere kant niemand zou 15 miljoen afwijzen. Hij zit er nog steeds mee lijkt wel.quote:
Dan zap je toch gewoon..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een paupershow is dit toch ook.
Het is hem al eerder gebeurd, met ander heel talentvol paard. Daarom was het hem extra gegund en is het nu dubbel zuur.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wel lullig voor hem, maar aan de andere kant niemand zou 15 miljoen afwijzen. Hij zit er nog steeds mee lijkt wel.
Dat zou een overweging kunnen zijn om het te doen, ja. Maar sommige dingen zijn wel grappig om even te zien.quote:
Zal vast wel een andere paard opstaan die het zelfde zou kunnen presteren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Het is hem al eerder gebeurd, met ander heel talentvol paard. Daarom was het hem extra gegund en is het nu dubbel zuur.
Dus toch niet zo'n heel erge paupershow..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zou een overweging kunnen zijn om het te doen, ja. Maar sommige dingen zijn wel grappig om even te zien.
Als het zo makkelijk was.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zal vast wel een andere paard opstaan die het zelfde zou kunnen presteren.
Allereerst, een programma hoeft niet in zijn geheel slecht te zijn om dit als pauper te kunnen betitelen, wel kunnen onderdelen daarvan een aanleiding zijn om als kiezer een persoonlijke mening daarover te hebben. Als je beter had opgelet en naar de tijdstip had gekeken, dan had je kunnen weten en zien wat de aanleiding was van mijn reactie en waarop. Dit was namelijk ''het stukje'' waarin meneer de Leeuw een vrouw uit het podium compleet voor schut heeft zitten te zetten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus toch niet zo'n heel erge paupershow..
quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Paul het volgende:
Paul was vandaag vervelend onder het slip-item
Wat zei hij?quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ja, kritiek op paul![]()
Simon net tegen filemon
Filemon wilde na 10 minuten paul eindelijk wat vragen maar toen begon simon weer te pratenquote:
Ben ik de enige die graag het verhaal achter die actie wil weten?quote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Net zie je zo'n dramatisch fragment over iemand die zich in brand wil steken, en Paul grinnikt er weer doorheen.
Op dat soort momenten snap ik die Paul niet, je kunt toch wel afentoe normaal reageren,
Nee en waarom zit die gozer met de rug naar Paulquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben ik de enige die graag het verhaal achter die actie wil weten?
Het was iets met mensen met problemen, hij zal psychisch wel niet helemaal goed geweest zijn en op een spectaculaire wijze aan zijn eind willen komenquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben ik de enige die graag het verhaal achter die actie wil weten?
Ik durf dikke mensen ook nooit aan te kijkenquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef deepart het volgende:
Die jongen kijkt de hele tijd heen en weer van Pauls ogen naar Pauls mond. Ik word helemaal para brodda
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Was dat fragment dat Berlusconi achter iemand zat te schuren echt?
Wanneer lezen ze je 100.000 posts voor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Paul het volgende:
Paul de Leeuw zegt dat TV maken ook een vak is, had hij het nou over zichzelf?
Kende je die nog niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Was dat fragment dat Berlusconi achter iemand zat te schuren echt?
Nee, die had ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?![]()
Echt een pracht vent
Moet je voorstellen dat Rutte dat zou doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Nee, die had ik nog nooit gezien.
Dat kan er van zijn salaris niet af neequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat Rutte dat zou doen
Of Wilders.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat Rutte dat zou doen
quote:
Even visualiserenquote:
Die grijns ook, wat een baasquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]Echt, ik geloof het gewoon niet. Zo bizar.
Je kan wel met hem lachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou hem niet als president geloofwaardig nemen
hihihihiquote:
Sorryquote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Paul heeft toch wel groffe grappen vanavond.
Daar heeft ze de backing-vocals toch voor ....quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Meddo het volgende:
Kan ze niet zuiver zingen ofzoIrritant getril met der stem
Vond het wel mooi, ga denk ik haar album ff "kopen"quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Meddo het volgende:
Kan ze niet zuiver zingen ofzoIrritant getril met der stem
Goede zaak.quote:Paul de Leeuw en Filemon Wesselink uit elkaar
Paul de Leeuw en Filemon Wesselink hebben een nieuwe formule voor de Madiwodovrijdagshow verzonnen. Ze zullen niet meer samen in één studio te zien zijn.
Dit heeft BNN laten weten. Filemon zal namelijk op locatie verslag doen tijdens de uitzending, terwijl Paul de gasten in de studio ontvangt.
Paul laat weten: "Tijdens onze winterstop hebben we keihard gewerkt om de Madiwodo met frisse elementen te verrijken. We willen de leukste late night show van Nederland 3 worden! Fiel en ik zijn er klaar voor."
Ook Filemon ziet zijn nieuwe rol wel zitten. "Ik heb ontzettend veel zin in mijn nieuwe rol in de Madiwodo. Elke avond ben ik live te zien op een plek in het land, van de brand in Moerdijk tot de rode loper van een galapremière. Ik ga op geheel eigen wijze mijn bijdrage leveren. Ik zie er enorm naar uit."
Het feit dat men überhaupt doorgaat met de slecht scorende talkshow is uitzonderlijk. De Madowodovrijdagshow werd de eerste weken versterkt door Hans van der Togt en Erben Wennemars, maar ze haakten af, net als de kijkers. Erben vond Paul te dominant en Hans "voelde zich niet op zijn plek."
Hij is al meer dan 25 jaar druk op tv dus ik zou niet weten waarom dat dat nu zou veranderen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:58 schreef Heufd het volgende:
Als minder schreeuwerig en druk wordt kan dat best wel wat worden. Vraag is of Paul de Leeuw rustig kan zijn.
Net als toen bij die Veerkampjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef Paul het volgende:
Wel lollig dat Filemon live is op locatie, dan gaat Paul weer lekker schreeuwen tegen het scherm
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Net als toen bij die Veerkampjes.
Geloof je het zelf? filemon in de studio en paul op locatie, geloof er niets vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Meddo het volgende:
hopelijk wisselen ze de rollen ook af en toe om
Jep. Da's nieuw.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Kwaliteit het volgende:
wat krijgen we nu, NOS journaal tijdens de uitzending van Madiwodo?
Het viel je ook tegan?quote:
Ik ben na 5 min afgehaakl. Met Filemon in de studio was het nog redelijk te doen, maar in zn eentje neequote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef DaverzNL het volgende:
Okee. Paar vragen:
1. Wat is in hemelsnaam het nut van eerst het programma starten, dan na 5 minuten overschakelen naar een (behoorlijk lang) Journaal, en dan weer verder te gaan?
2. De koekoeksklok. Dus Paul de Leeuw bepaalt in zijn eentje of het interessant is wat die man vertelt? Betrek dan het publiek erbij ofzo, dit is echt volslagen onzin.
3. Waarom betaalt BNN nog de helft van dit programma voor een item van 5 minuten wat Filemon mag doen?
Ik wens Paul erg veel succes, maar dit lijkt me duidelijk de laatste serie afleveringen van de Madiwodoshow.
Zeker wel, het is Nederland 3 waar het op uitgezonden wordt hoor, geen Nederland 1quote:
Er is totaal geen reclame gemaakt voor MaDiWoDo, dus er waren niet veel mensen die wisten dat het weer begon. Dus er zullen weinig nieuwsgierige kijkers bijgezeten hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:02 schreef DaverzNL het volgende:
Valt me heel erg mee. Maar dit waren voor een deel ook nieuwsgierige -nieuwe- kijkers. De vraag is of hij die vanavond vasthoudt.
Ik wist ook dat het weer begon en ben bepaald geen fan, maar goed. We zullen morgen zien. Of heb jij morgen als excuus, als de cijfers weer onder de 400.000 zijn, dat die mensen dus nog niet weten dat het begonnen is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er is totaal geen reclame gemaakt voor MaDiWoDo, dus er waren niet veel mensen die wisten dat het weer begon. Dus er zullen weinig nieuwsgierige kijkers bijgezeten hebben
Mensen geven het een nieuwe kans en haken geleidelijk toch weer af, denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:16 schreef DaverzNL het volgende:
Nog steeds netjes en veel boven het gemiddelde van vorig seizoen. Misschien werkt deze nieuwe aanpak dan toch (al is 450.000 voor Paul de Leeuw begrippen eigenlijk nog weinig).
Verder is het natuurlijk afwachten wat een aflevering scoort zónder een onderwerp over 1 van de twee best bekeken programma's op het moment erin. (maandag Boer zoekt vrouw, gisteren Voice of Holland).
Dat zag ik ook op SKO staan..Terwijl ik gisteren leuker vond dan maandag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef Arcee het volgende:
Gisteren 450.000, 35.000 minder dan maandag dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |