Geef me dan maar franse hijg meisjes ipv CBquote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef alors het volgende:
Het is heel zangerige/zeikerige en hijgerige 'jazz'
Een 60 jarig breezersletjequote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En. Ze blijft eruit zien als een slettebak .....
Is allemaal puur natuur hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, wist niet dat ze er zo erg verbouwd uitzag.
De show is ook meer dood dan levend.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan Paul de Leeuw nou niet zonder de Connie's De Kelly Pfaffs de aids Angela's en de Bonnie's in deze wereld ? In 2 weken tijd veel te vaal van die veertig plus vrouwen die met een onzinnig verhaal aandacht komen vragen. Het is godverdomme Jensen!niet .
Wel lullig voor hem, maar aan de andere kant niemand zou 15 miljoen afwijzen. Hij zit er nog steeds mee lijkt wel.quote:
Dan zap je toch gewoon..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een paupershow is dit toch ook.
Het is hem al eerder gebeurd, met ander heel talentvol paard. Daarom was het hem extra gegund en is het nu dubbel zuur.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wel lullig voor hem, maar aan de andere kant niemand zou 15 miljoen afwijzen. Hij zit er nog steeds mee lijkt wel.
Dat zou een overweging kunnen zijn om het te doen, ja. Maar sommige dingen zijn wel grappig om even te zien.quote:
Zal vast wel een andere paard opstaan die het zelfde zou kunnen presteren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Het is hem al eerder gebeurd, met ander heel talentvol paard. Daarom was het hem extra gegund en is het nu dubbel zuur.
Dus toch niet zo'n heel erge paupershow..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zou een overweging kunnen zijn om het te doen, ja. Maar sommige dingen zijn wel grappig om even te zien.
Als het zo makkelijk was.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zal vast wel een andere paard opstaan die het zelfde zou kunnen presteren.
Allereerst, een programma hoeft niet in zijn geheel slecht te zijn om dit als pauper te kunnen betitelen, wel kunnen onderdelen daarvan een aanleiding zijn om als kiezer een persoonlijke mening daarover te hebben. Als je beter had opgelet en naar de tijdstip had gekeken, dan had je kunnen weten en zien wat de aanleiding was van mijn reactie en waarop. Dit was namelijk ''het stukje'' waarin meneer de Leeuw een vrouw uit het podium compleet voor schut heeft zitten te zetten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus toch niet zo'n heel erge paupershow..
quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Paul het volgende:
Paul was vandaag vervelend onder het slip-item
Wat zei hij?quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ja, kritiek op paul![]()
Simon net tegen filemon
Filemon wilde na 10 minuten paul eindelijk wat vragen maar toen begon simon weer te pratenquote:
Ben ik de enige die graag het verhaal achter die actie wil weten?quote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Net zie je zo'n dramatisch fragment over iemand die zich in brand wil steken, en Paul grinnikt er weer doorheen.
Op dat soort momenten snap ik die Paul niet, je kunt toch wel afentoe normaal reageren,
Nee en waarom zit die gozer met de rug naar Paulquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben ik de enige die graag het verhaal achter die actie wil weten?
Het was iets met mensen met problemen, hij zal psychisch wel niet helemaal goed geweest zijn en op een spectaculaire wijze aan zijn eind willen komenquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben ik de enige die graag het verhaal achter die actie wil weten?
Ik durf dikke mensen ook nooit aan te kijkenquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef deepart het volgende:
Die jongen kijkt de hele tijd heen en weer van Pauls ogen naar Pauls mond. Ik word helemaal para brodda
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Was dat fragment dat Berlusconi achter iemand zat te schuren echt?
Wanneer lezen ze je 100.000 posts voor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Paul het volgende:
Paul de Leeuw zegt dat TV maken ook een vak is, had hij het nou over zichzelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |