quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Paul het volgende:
Paul was vandaag vervelend onder het slip-item
Wat zei hij?quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ja, kritiek op paul![]()
Simon net tegen filemon
Filemon wilde na 10 minuten paul eindelijk wat vragen maar toen begon simon weer te pratenquote:
Ben ik de enige die graag het verhaal achter die actie wil weten?quote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Net zie je zo'n dramatisch fragment over iemand die zich in brand wil steken, en Paul grinnikt er weer doorheen.
Op dat soort momenten snap ik die Paul niet, je kunt toch wel afentoe normaal reageren,
Nee en waarom zit die gozer met de rug naar Paulquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben ik de enige die graag het verhaal achter die actie wil weten?
Het was iets met mensen met problemen, hij zal psychisch wel niet helemaal goed geweest zijn en op een spectaculaire wijze aan zijn eind willen komenquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben ik de enige die graag het verhaal achter die actie wil weten?
Ik durf dikke mensen ook nooit aan te kijkenquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef deepart het volgende:
Die jongen kijkt de hele tijd heen en weer van Pauls ogen naar Pauls mond. Ik word helemaal para brodda
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Was dat fragment dat Berlusconi achter iemand zat te schuren echt?
Wanneer lezen ze je 100.000 posts voor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Paul het volgende:
Paul de Leeuw zegt dat TV maken ook een vak is, had hij het nou over zichzelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |