Amenquote:Op donderdag 2 december 2010 04:00 schreef Specularium het volgende:
Die Angela is een onuitstaanbare bitch.
Beetje met lintjes lopen strooien en Filemon voor dom uitmaken uitmaken terwijl ze de
ze de kaats terug over hoe leven verschilt tussen wel en niet zieke mensen niet eens kan uitleggen op medische gronden.
En die koeienreet van d'r, om er een klapaugurk van te krijgen.
Die opdringerigheid komt wat mij betreft voort uit een extreme kansloosheid.En om toch maar ergens voor wat euro's te verschijnen (want zo werkt het ook), gaat ze maar de moralistiche zeekoe uithangen omdat ze verder geen ene reet kan. De toondoofheid toen ze moest zingenquote:Op donderdag 2 december 2010 04:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Amen
Even een kleine toevoeging.
Ik haat dat opdringerigheid van bijvoorbeeld Angela. Opeens moet iedereen solidair zijn met AIDS patienten. Ik heb er zo mijn eigen meningen over. Maar dat is een andere discussie. Linkse lobby om weer meer geld naar ontwikkeling te sturen, flikker op. We hebben het hier harder nodig.
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Uitzending van gisteren: 2200 MADIWODOVRIJDAGSHOW 2,8 6,7 430.000
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Kelly Pfaff voegde nou niet echt wat toe.
Ja dat filmpje met Robert ten Brink ook briljantquote:
Inderdaad, wist niet dat ze er zo erg verbouwd uitzag.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat filmpje met Robert ten Brink ook briljant![]()
Maar jezus wat die Connie eruit zeg
Dr lippen zijn wel iets minder of is dat toch de make-upquote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat filmpje met Robert ten Brink ook briljant![]()
Maar jezus wat die Connie eruit zeg
Die wijven krijgen allemaal dezelfde kop. Van die bolle glimwangen en omhooggetrokken ogenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef henkde_j het volgende:
Zo die is weer eens flink gerenoveerd.
Waarschijnlijk ook niet verbrijgbaar bijj de FreeRecordShopquote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef alors het volgende:
Ik heb dat 'gezang' van haar al gehoord bij Rob StendersEn het is echt vreselijk
Was dat bij senioren zang?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef alors het volgende:
Ik heb dat 'gezang' van haar al gehoord bij Rob StendersEn het is echt vreselijk
En. Ze blijft eruit zien als een slettebak .....quote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze kan beter meteen stoppen met zingen. Dramatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |