Het valt me toch steeds meer op dat Paul een soort pipo is met 1 soort zelfspot, die over zijn sensualiteit en verder is de inhoud ver te zoeken, alleen bij mensen met een beperking lijkt het zachtaardig maar ik blijf het beeld houden dat dat alleen ter compensatie van zijn kutgedrag/zelfbeeld is.
En jammer van Filemon. In mijn ogen is hij toch wel een 'natural', maar onder de druk van die zeeleeuw komt ie niet tot zijn recht. Toen die bolle zogenaamd ziek was kon je merken dat de gesprekken eindelijk eens tot gang kwamen, maar je zag aan alles dat Filemon bloednerveus was zonder zijn 'baken' aan zijn kant, dat gekut met die mic in het begin kwam alleen maar omdat ie met zijn armen zat te zwaaien en zich geen houding kon geven, begrijpelijk, dat dan weer wel.
Maar ik blijf het idee houden dat hij ook hier niet helemaal op zijn plek is, waar dat dan precies wel zou moeten, geen idee. Misschien een eigen show die hij zelf vorm kan geven (lees: produceren). Hij is ook niet dom maar het komt er altijd zo knullig uit.