Sorryquote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Paul heeft toch wel groffe grappen vanavond.
Daar heeft ze de backing-vocals toch voor ....quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Meddo het volgende:
Kan ze niet zuiver zingen ofzoIrritant getril met der stem
Vond het wel mooi, ga denk ik haar album ff "kopen"quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Meddo het volgende:
Kan ze niet zuiver zingen ofzoIrritant getril met der stem
Goede zaak.quote:Paul de Leeuw en Filemon Wesselink uit elkaar
Paul de Leeuw en Filemon Wesselink hebben een nieuwe formule voor de Madiwodovrijdagshow verzonnen. Ze zullen niet meer samen in één studio te zien zijn.
Dit heeft BNN laten weten. Filemon zal namelijk op locatie verslag doen tijdens de uitzending, terwijl Paul de gasten in de studio ontvangt.
Paul laat weten: "Tijdens onze winterstop hebben we keihard gewerkt om de Madiwodo met frisse elementen te verrijken. We willen de leukste late night show van Nederland 3 worden! Fiel en ik zijn er klaar voor."
Ook Filemon ziet zijn nieuwe rol wel zitten. "Ik heb ontzettend veel zin in mijn nieuwe rol in de Madiwodo. Elke avond ben ik live te zien op een plek in het land, van de brand in Moerdijk tot de rode loper van een galapremière. Ik ga op geheel eigen wijze mijn bijdrage leveren. Ik zie er enorm naar uit."
Het feit dat men überhaupt doorgaat met de slecht scorende talkshow is uitzonderlijk. De Madowodovrijdagshow werd de eerste weken versterkt door Hans van der Togt en Erben Wennemars, maar ze haakten af, net als de kijkers. Erben vond Paul te dominant en Hans "voelde zich niet op zijn plek."
Hij is al meer dan 25 jaar druk op tv dus ik zou niet weten waarom dat dat nu zou veranderen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:58 schreef Heufd het volgende:
Als minder schreeuwerig en druk wordt kan dat best wel wat worden. Vraag is of Paul de Leeuw rustig kan zijn.
Net als toen bij die Veerkampjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef Paul het volgende:
Wel lollig dat Filemon live is op locatie, dan gaat Paul weer lekker schreeuwen tegen het scherm
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Net als toen bij die Veerkampjes.
Geloof je het zelf? filemon in de studio en paul op locatie, geloof er niets vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Meddo het volgende:
hopelijk wisselen ze de rollen ook af en toe om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |