Jep. Da's nieuw.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Kwaliteit het volgende:
wat krijgen we nu, NOS journaal tijdens de uitzending van Madiwodo?
Het viel je ook tegan?quote:
Ik ben na 5 min afgehaakl. Met Filemon in de studio was het nog redelijk te doen, maar in zn eentje neequote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef DaverzNL het volgende:
Okee. Paar vragen:
1. Wat is in hemelsnaam het nut van eerst het programma starten, dan na 5 minuten overschakelen naar een (behoorlijk lang) Journaal, en dan weer verder te gaan?
2. De koekoeksklok. Dus Paul de Leeuw bepaalt in zijn eentje of het interessant is wat die man vertelt? Betrek dan het publiek erbij ofzo, dit is echt volslagen onzin.
3. Waarom betaalt BNN nog de helft van dit programma voor een item van 5 minuten wat Filemon mag doen?
Ik wens Paul erg veel succes, maar dit lijkt me duidelijk de laatste serie afleveringen van de Madiwodoshow.
Zeker wel, het is Nederland 3 waar het op uitgezonden wordt hoor, geen Nederland 1quote:
Er is totaal geen reclame gemaakt voor MaDiWoDo, dus er waren niet veel mensen die wisten dat het weer begon. Dus er zullen weinig nieuwsgierige kijkers bijgezeten hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:02 schreef DaverzNL het volgende:
Valt me heel erg mee. Maar dit waren voor een deel ook nieuwsgierige -nieuwe- kijkers. De vraag is of hij die vanavond vasthoudt.
Ik wist ook dat het weer begon en ben bepaald geen fan, maar goed. We zullen morgen zien. Of heb jij morgen als excuus, als de cijfers weer onder de 400.000 zijn, dat die mensen dus nog niet weten dat het begonnen is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er is totaal geen reclame gemaakt voor MaDiWoDo, dus er waren niet veel mensen die wisten dat het weer begon. Dus er zullen weinig nieuwsgierige kijkers bijgezeten hebben
Mensen geven het een nieuwe kans en haken geleidelijk toch weer af, denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:16 schreef DaverzNL het volgende:
Nog steeds netjes en veel boven het gemiddelde van vorig seizoen. Misschien werkt deze nieuwe aanpak dan toch (al is 450.000 voor Paul de Leeuw begrippen eigenlijk nog weinig).
Verder is het natuurlijk afwachten wat een aflevering scoort zónder een onderwerp over 1 van de twee best bekeken programma's op het moment erin. (maandag Boer zoekt vrouw, gisteren Voice of Holland).
Dat zag ik ook op SKO staan..Terwijl ik gisteren leuker vond dan maandag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef Arcee het volgende:
Gisteren 450.000, 35.000 minder dan maandag dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |