quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Wat heeft doppen met seks te maken?quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahawel origineel om iedereen uit een Sc erin te zetten.
het enige verband tussen doppen en seks dat ik ken is de schrale dop, maar die is er doorgaans pas na de seksquote:Op donderdag 18 november 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heeft doppen met seks te maken?Ik ken alleen boontjes doppen en een dop van een fles
ja laat ik jou net nodig hebbenquote:
Morgen merelquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:57 schreef MPG het volgende:
[..]
het enige verband tussen doppen en seks dat ik ken is de schrale dop, maar die is er doorgaans pas na de seks
fijne dag Flipsquote:Op donderdag 18 november 2010 10:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga naar school! Fijne dag allemaal![]()
Succes en fijne dagquote:Op donderdag 18 november 2010 10:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga naar school! Fijne dag allemaal![]()
ik heb ook geen zinquote:Op donderdag 18 november 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bluh, ik moet zo naar het werkHeb geen zin
Wie wel...quote:
Prikken bedoel je? Aanleggen kan ik wel, infuus prikken moet ik nog leren, komt binnenkort volgens my. Why?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja laat ik jou net nodig hebben
Kan jij een infuus aanleggen?
Ik ga lezenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goedemorgen Enfe![]()
XD
Sjek mijn gedicht Enfe
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
Marijk!quote:
Maar wel bijna weekend toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bluh, ik moet zo naar het werkHeb geen zin
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Prikken bedoel je? Aanleggen kan ik wel, infuus prikken moet ik nog leren, komt binnenkort volgens my. Why?![]()
ja hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
MPG heb je mijn gedicht gelezen?
Maar... waarom wilde je het nou weten? XDquote:
dan kan je die koffie aansluitenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar... waarom wilde je het nou weten? XD
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar... waarom wilde je het nou weten? XD
Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je snel benedenquote:
Ja, maar tochquote:Op donderdag 18 november 2010 10:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel bijna weekend toch?
Ik moet nog 3 lange dagen
Als je bij LL klaar bent, dan mag je bij mij ook wel oefenenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kan je die koffie aansluiten
LUCK!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar tochWish me luck, have to go!
Fijne dag mensen
jawel, maar er zit een regel in die ik (nog) niet goed kan handlen.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind je hem niet tof?
Ik heb mijn best gedaan
Ah.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kan je die koffie aansluiten
leuk gedichtquote:Op donderdag 18 november 2010 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind je hem niet tof?
Ik heb mijn best gedaan
das niet waarquote:TheFamousMan is wel.o.k
Hee veel succes met werken Liebchen!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar tochWish me luck, have to go!
Fijne dag mensen
Dat is vast iets heel slechtquote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Geweldig gedicht pgr![]()
En je hebt goed gebruik gemaakt van smilies
![]()
![]()
[..]
Ah.No problemo, komt u maar!
Nou, serieus, je hebt een goedje wat je geeft via het infuus, dat ziet er echt bijna uit als cola/koffieZo bruin
En dat is?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef MPG het volgende:
[..]
jawel, maar er zit een regel in die ik (nog) niet goed kan handlen.
Hehe, ik moest iets verzinnenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leuk gedichtmaar....
[..]
das niet waar
Neehoor, juist iets goeds. Tis ijzer. Je hebt ijzertabletten, maar voor mensen bij wie het hb (hemoglobine) laag is in het bloed, kan je ook ijzer vloeibaar geven zeg maarquote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is vast iets heel slecht
Dank, ik heb er ook lang over gedaanquote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Denk maar eens na, lees wat terug, dan weet je het denk k wel.quote:
oh ideaal, want ijzertabletten zijn viesquote:Op donderdag 18 november 2010 10:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, juist iets goeds. Tis ijzer. Je hebt ijzertabletten, maar voor mensen bij wie het hb (hemoglobine) laag is in het bloed, kan je ook ijzer vloeibaar geven zeg maar
Whoa... wat moet je voor symptomen hebben als je dat krijgt?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
[..]
Ah.No problemo, komt u maar!
Nou, serieus, je hebt een goedje wat je geeft via het infuus, dat ziet er echt bijna uit als cola/koffieZo bruin
Gewoon iedere morgen een bruine boterham met appelstroop en een glas jus d'orange drinken, dat scheelt ook op je HBquote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ideaal, want ijzertabletten zijn viesrare nasmaak
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dank, ik heb er ook lang over gedaan
XDquote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ideaal, want ijzertabletten zijn viesrare nasmaak
Hahahhaaquote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Whoa... wat moet je voor symptomen hebben als je dat krijgt?
Kan ik me vast inleven![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leuk gedichtmaar....
[..]
das niet waar
Hmzz, zal eens doen dan, begrijp het niet helemaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk maar eens na, lees wat terug, dan weet je het denk k wel.
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Hoe ist verder met je?![]()
[..]
XD
[..]
Hahahhaa
Nouja, symptomen van anemie, dus moeheid, bleek zien, dat soort dingen.Als je verder gezond bent en goed eet en verder niks anders onder de leden hebt moet ie wel erg ver zakken wil je dat infuus krijgen hoor.
We hebben een vrouw liggen die nu een hb van 5,3 heeft die dat dus kreeg. Voor vrouwen ligt de ondergrens bij 7,5, en onder de 5 krijg je een bloedtransfusie.
Of je bent er gewoon te moe voor...quote:Op donderdag 18 november 2010 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
Duck... het is te vroeg voor dit soort grapjes... het werkt niet
Ik weet hoe het is om een laag ijzergehalte te hebben... helaasquote:Op donderdag 18 november 2010 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
Of je bent er gewoon te moe voor...
Dan hoef je alleen nog maar bleek te zien en met 5 HB potloden rond te lopen
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, niet zo goed.
Niet best geslapen.
En vanmiddag stagegesprek waarvoor ik flip.
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck stapt al gapend en kijkend in een emmer met bleek en met 5,23 op zijn voorhoofd geschreven de eerste hulp binnen en vraagt, kan ik een infuusje met vloeibaar ijzer krijgen...
maar hoe warm is die vloeibare ijzer eigenlijk... moet wel heet zijn
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of je bent er gewoon te moe voor...
Dan hoef je alleen nog maar bleek te zien en met 5 HB potloden rond te lopen
Ja, das waar, vrouwlief heeft het ook gehad... is niet leukquote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om een laag ijzergehalte te hebben... helaas
Leuk is anders
Gelukkig dat jij er wel om kan lachenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vervelend joh.
Rustig aan, komt wel goed![]()
[..]
![]()
[..]
Meh, ik hoop het.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vervelend joh.
Rustig aan, komt wel goed![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij er wel om kan lachen
Had ik die grap toch niet voor niks verzonnen
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ik ben naar de fysio en boodschapjes doen
Ik ook... is beter voor mn functioneringsgesprek van komende maandquote:
Erg uitgebreidquote:Op donderdag 18 november 2010 10:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Friemelaar
Wat vind je van mijn gedicht?
Ja, veel werk jaquote:Op donderdag 18 november 2010 10:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Erg uitgebreid![]()
Veel werk geweest zeker![]()
Dat je iedereen er zo in hebt kunnen werken vind ik wel knap van je, zou dat noot voor elkaar krijgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Juhquote:
Gedicht?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Pien
Heb je mijn gedicht al gezien?
Nou doe ik het weer, dat flik ik niet nog een keer
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verkeerde moment uitgekozen
die smileysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaaa straks komen er nog 2quote:Op donderdag 18 november 2010 10:50 schreef pgrferrari het volgende:
LL, weer op de kinderen aan het passen?
nee hoor.... een muis en mijn laptopquote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, je hebt je handen wel vol he?
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor.... een muis en mijn laptop
Tofquote:Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:14 schreef Panda72 het volgende:
mmmmz collega vond het volgens mij niet zo heel erg leuk dat wij zijn laptop op zijn bureau hebben vastgeplakt
Whehehequote:Op donderdag 18 november 2010 11:14 schreef Panda72 het volgende:
mmmmz collega vond het volgens mij niet zo heel erg leuk dat wij zijn laptop op zijn bureau hebben vastgeplakt
Ik heb alleen maar de suggestie gedaan collega heeft geplakt dus ik ben onschuldigquote:
Je bent medeplichtigquote:Op donderdag 18 november 2010 11:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar de suggestie gedaan collega heeft geplakt dus ik ben onschuldig
Als ik ondervraagd word zal ik heel hard ontkennenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als ik ondervraagd word zal ik heel hard ontkennen
Arie?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jou gedicht Arie in je Ferrari
Wie niet weg is is gezienquote:Op donderdag 18 november 2010 11:43 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb een rare hoofdpijnSoms issie dr wel, soms issie dr niet
* pgrferrari trekt pien onder de bank vandaanquote:Op donderdag 18 november 2010 11:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 kruipt weer onder de bank
en geeft haar een banaan?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari trekt pien onder de bank vandaan
He? Wat? Volgende KSC-meet in de bananenbar?quote:
bij Bokito voor het hokquote:Op donderdag 18 november 2010 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
He? Wat? Volgende KSC-meet in de bananenbar?
Die kende ik nog niet, briljantquote:Op donderdag 18 november 2010 11:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik speel Bokito nooit meer hoor.........zit nu in Artis als neushoorn
ik heb hem net gevonden.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Symph, heb je mijn gedicht gelezen?
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:56 schreef Panda72 het volgende:
waarom moet ik bij die pvvers die nu in opspraak hieraan denken: Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan.
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, een peer! want panda72 is mijn lieve troetelbeer
Enfermerelquote:Op donderdag 18 november 2010 12:08 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerLekker gesport, huis opgeruimd (overal zooi
), straks komt een vriendin langs met haar kleintje (nu zo'n 4 maanden oud
), gezellig. Vanavond ga ik een stoofpotje maken van kip met witte wijn, receptje van Jamie
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
* MPG nodigt zichzelf vast uit voor het diner.
Wat voor dagquote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Guzelluuuggg
Ik hoor net op 3FM dat het vandaag 'Nationale Europese Antibiotica-Dag' is![]()
![]()
Komt goed uit, gister nog wat geknoeid
Vogeltjesquote:Op donderdag 18 november 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Er zijn aparte vogeltjes in de straat gesignaleerd
ik ga zo foto's maken
Het zijn pestvogels uit IJslanden ze zijn heel leuk
einde nutteloze mededeling
3FMquote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Guzelluuuggg
Ik hoor net op 3FM dat het vandaag 'Nationale Europese Antibiotica-Dag' is![]()
![]()
Komt goed uit, gister nog wat geknoeid
Ja, weet ik hetquote:
Gaaaaaffffffquote:Op donderdag 18 november 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga zo foto's maken
[ afbeelding ]
Nu pas? Lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
brrr heb et koud ik kom net lekker mijn bed uit
nou ik had al gewerkt vanmorgen maar ik was nog moe dus ik heb effe een dutje gedaan was wel effe lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, weet ik hetZoiets zeiden ze.
[..]
Gaaaaaffffff![]()
![]()
![]()
[..]
Nu pas? Lekker
Lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 12:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ik had al gewerkt vanmorgen maar ik was nog moe dus ik heb effe een dutje gedaan was wel effe lekker
Middag!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui
@Enfe
Ekdom heeft altijd wat van die dingen
uhuh ik ga samen met een vriendin we wouden daar altijd al eens naar toe en dit jaar gaan we en we gaan dan geld doneren en een liedje aanvragenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Leuk dat je naar het glazen huis gaat!
[..]
Middag!
Oh, hahaWist ik nog niet
Tof. Misschien loop ik tzt ook ff die kant op.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik ga samen met een vriendin we wouden daar altijd al eens naar toe en dit jaar gaan we en we gaan dan geld doneren en een liedje aanvragen
Als ik vanavond geen etentje had was ik ook gekomen.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
* MPG nodigt zichzelf vast uit voor het diner.
woon je in eindhoven dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Misschien loop ik tzt ook ff die kant op.
Nee, maar ik hang er wel dagelijks rondquote:Op donderdag 18 november 2010 12:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
woon je in eindhoven dan?
das wel handig in ieder geval
Leuk!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik ga samen met een vriendin we wouden daar altijd al eens naar toe en dit jaar gaan we en we gaan dan geld doneren en een liedje aanvragen
gfquote:
Mag ik met jou mee?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als ik vanavond geen etentje had was ik ook gekomen.
Doet hij altijd omtrent de luncheboxquote:Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Leuk dat je naar het glazen huis gaat!
[..]
Middag!
Oh, hahaWist ik nog niet
Kewlquote:Op donderdag 18 november 2010 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet hij altijd omtrent de lunchebox
Hey STquote:Op donderdag 18 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
Lunch!
Wat een mooi vogeltje LL
trevquote:
STquote:Op donderdag 18 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
Lunch!
Wat een mooi vogeltje LL
Ik ga hem niet opeten hoorquote:
jij mag altijd meequote:
Oh dat doe ik tijd wel met mijn lunchquote:Op donderdag 18 november 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga hem niet opeten hoor
Ik heb ook trek jaquote:Op donderdag 18 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
Lunch!
Wat een mooi vogeltje LL
ik welquote:
Hihi je zei trek.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb ook trek jaMaar mn man is bijna thuis dus wil ff op hem wachten.
sssssssttttttttttttttttt nou verraad je allesquote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat doe ik tijd wel met mijn lunch
Ja, maar niet met vogeltjesquote:Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat doe ik tijd wel met mijn lunch
Nee? Gedicht? Waar?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef pgrferrari het volgende:
Maak jij die maar af![]()
Heb je trouwens mijn gedicht gelezen?
Ja, want honger kan niet in de Westerse wereld.quote:
Plak de laptop vast.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb de hele tijd het lied Paulus de Boskabouter. (bedankt collega)![]()
Jaaaaaaaah kip en eend.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar niet met vogeltjes![]()
Hoewel..kip en eend![]()
Brood is al op, nu heb ik een banaan
Hoii!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pauze
Dus even een snelle hoi
Hoe is het hier?
Hoi!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoii!
Goed hoor, en bij jou?
hihiquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
leuk gedichtquote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohjee.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!
Hier alles okeeHeb wat hoofdpijn gekregen, maar ben lekker een administratie aan het uitzoeken geweest
marijkequote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pauze
Dus even een snelle hoi
Hoe is het hier?
werk zequote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer aan het werk, dag schatjes![]()
Doeg liefjequote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hahahaha, gezellig daar!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
Collega die tegenover mij zit, tegen de collega die Paulus de Boskabouter aan het zingen was en nu uit volle borst Calimero op zijn koppie... aan het zingen is:
Als je nu niet stopt met het zingen van dat k**lied ga ik op zoek naar het eierdopje van Calimero en steek ik die ergens waar de zon niet schijnt.![]()
Waarop hij weer tegen haar zegt dat als zij dat probeert hij op zoek gaat naar Calimero en die ergens bij haar steekt waar de zon niet schijnt.![]()
![]()
*jaja mijn collega's zijn weer lekker bezig vandaag*
Werkzequote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb trouwens al op de chaise longue gezetenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef pgrferrari het volgende:
Maar wat bedoel je nou met gouden vinger?
Ja, ik las het gisterenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al op de chaise longue gezeten
voor jouw een vraag en voor mij een weetquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je nou met gouden vinger?
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:56 schreef Pheno het volgende:
Bier. Dat helpt tijdelijk tegen de koppijn!
bier is overal goed voorquote:Op donderdag 18 november 2010 12:56 schreef Pheno het volgende:
Bier. Dat helpt tijdelijk tegen de koppijn!
Waarschijnlijk dan toch je slingerquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor jouw een vraag en voor mij een weet
Ach ja als het zo somber weer is moet je het maar een beetje gezellig maken met elkaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, gezellig daar!
dat is waarquote:Op donderdag 18 november 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja als het zo somber weer is moet je het maar een beetje gezellig maken met elkaar.
Mooi beestjequote:Op donderdag 18 november 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga zo foto's maken
[ afbeelding ]
dat is niet niksquote:
op de weblog staat een macro fotoserievan insecten en reptielen.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemiddag.... vogeltjes fotograferen is nog best moeilijk
lovelyquote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
symquote:Op donderdag 18 november 2010 13:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op de weblog staat een macro fotoserievan insecten en reptielen.
Ook heel gaaf gedaan
daar heb ik geen last vanquote:
Ik zag op jouw foto dat jij stalen zenuwen hebt......quote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Dichten sucksquote:Op donderdag 18 november 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
Hmzz, wat zal ik eens gaan doen?
Misschien vind ik morgen wel een cadeau in mijn schoen.
Dan kan ik met dat cadeau gaan spelen.
Maar van games heb ik er al zovelen.
Dan maar wat poen in mijn schoen.
Dan kan ik zelf weten wat ik er mee ga doen.
Ik verveel me
werk ze Suikerbeestjequote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zag op jouw foto dat jij stalen zenuwen hebt......stalen zenuwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2010 13:15:31 ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zag op jouw foto dat jij stalen zenuwen hebt......oh ik moest echt 10 keer lezen voor dat ik em snapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2010 13:16:28 ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef friemelaar het volgende:
de uiteindjes roesten door dat natte T-shirt
Bedankt voor je compliment!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dichten sucks
ik schiet je neer met mijn bucks
als je nou niet op houdt met dat rijmen
en al dat slijmen
hou dus nu maar gewoon je bek
en maak ons niet zo gek
want van dat stomme gedoe
word ik zo ontzettend moe
Men ik faal echt
zo kan 't ookquote:Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
honden zijn toch ook echte bikkels dom he![]()
onze ben hebben ze gisteren in totaal 7 kiezen/tanden getrokken en vandaag staat hij gewoon op zijn brokken te kauwen
Ik weet heus wel dat je het niet meendequote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
Bedankt voor je compliment!
Je weet dat je heel aardig bent?
Dat in het gedicht is maar een fopje.
Zie het als een mopje.
Je kan best goed dichten.
Leer met je buks beter richten!
Het schot kwam recht door arm.
Wat heb ik het lekker warm
Okee, geen inspiratie meer, jij wintquote:Op donderdag 18 november 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je het niet meende
En dat je ons alleen maar entertainde
Dichten is iets wat ik niet graag doe
Ik vind het gewoon een hoop gedoe
Dat wil niet zeggen dat ik het niet kan
Het is een kwestie van willen, beste man
werk ze friemelquote:
Ik hoef niet te winnenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Okee, geen inspiratie meer, jij wint
Ik ga ff wat doen nu.
vraag eens aan je dokter?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
kan je ook een medische indicatie krijgen dat je allergisch bent voor vergaderen?
zo ja, doe er eens 1 dan.
alzheimerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
kan je ook een medische indicatie krijgen dat je allergisch bent voor vergaderen?
zo ja, doe er eens 1 dan.
quote:
ik kan het proberenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraag eens aan je dokter?
En gezondheid
Meneer u lijdt aan vergaderallergie.. gelieve hier zsm mee te stoppenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan het proberen![]()
dokter ik krijg van die vlekken in mijn enk het wordt af en toe zwart rood voor mijn ogen tijdens vergaderen
PGR heeft geen inspiratie meerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Okee, geen inspiratie meer, jij wint
Ik ga ff wat doen nu.
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
PGR heeft geen inspiratie meer
Zeg tegen LL jij wint dit keer
Daarom neemt hij nu de benen
En gaat hij iemand anders entertainen
Vraag mij af hoe hij dat gaat fixen
Aangezien hij tot 14:30 loopt te niksen
pezuquote:
Heldquote:Op donderdag 18 november 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
PGR heeft geen inspiratie meer
Zeg tegen LL jij wint dit keer
Daarom neemt hij nu de benen
En gaat hij iemand anders entertainen
Vraag mij af hoe hij dat gaat fixen
Aangezien hij tot 14:30 loopt te niksen
wat lekkerquote:
goedquote:
ik ben al lang weer klaarquote:Op donderdag 18 november 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
dadelijk boodschappen doen en dan nog wat klussen en dan kan ik weer gaan werken
hoofdpijn wok?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
note to myself: paracetamol aanvullen
moppelt iets over paardenquote:
quote:
hee pgr waar danquote:
haha jaquote:Op donderdag 18 november 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moppelt iets over paarden
je hebt ze vastgebonden alle 6?quote:
2 slapen, 2 zijn naar school en 2 zitten op de bankquote:Op donderdag 18 november 2010 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee pgr waar dan![]()
[..]
haha ja![]()
hard bikkelen hoor zo'n 1.5 uur per dag![]()
[..]
je hebt ze vastgebonden alle 6?
mooi eerlijk verdeeldquote:Op donderdag 18 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 slapen, 2 zijn naar school en 2 zitten op de bank
GMTAquote:
niet meer, en in dat wil ik zo houden. ook morgen.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoofdpijn wok?
of begint de alzheimer al toe te slaan
ja leuk maar niet echt gericht op de wedstrijdquote:Op donderdag 18 november 2010 13:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja leuk maar niet echt gericht op de wedstrijd
quote:
je had de sinterklaas meet erin moeten verwerkenquote:
Nee.quote:
wat?quote:
Je linkerborst loopt leeg of wat?quote:
Staat op het laatst.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had de sinterklaas meet erin moeten verwerken
tssssssssssssssssssssssssssssssskquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je linkerborst loopt leeg of wat?
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat doe je met mijn opblaaspop?
hacken ftwquote:Op donderdag 18 november 2010 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
ja, en nu![]()
gloeiende gloeiende, zo kan krijg ik mijn werk toch nooit op tijd af
meet? welke metquote:Op donderdag 18 november 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
wat een niveau weer
Dat wordt zo gezellig op de meet
Hihi, een computer die fits tightly zegtquote:Op donderdag 18 november 2010 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
ja, en nu![]()
gloeiende gloeiende, zo kan krijg ik mijn werk toch nooit op tijd af
dude seriously, you need to get layedquote:Op donderdag 18 november 2010 14:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi, een computer die fits tightly zegt
nou snap ik wrom hij een kusje wildequote:Op donderdag 18 november 2010 14:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude seriously, you need to get layed
Uhu.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude seriously, you need to get layed
Van wie?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou snap ik wrom hij een kusje wilde
ow en hoi
van mijquote:
Woot?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van mij
je zat op mn schoot... nu al vergeten?
LLquote:Op donderdag 18 november 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou snap ik wrom hij een kusje wilde
ow en hoi
huhquote:Op donderdag 18 november 2010 14:21 schreef Symphonic het volgende:
L-nr Kl., Doc Niet geplts U/w Docent Vak Klas Vaklokaal Lokaal Van Tijdvakken Tot Dubbeluren Blok Regeltekst-1
12025 2, 1 1 PSP2101 ENG ZYECBK3Z,ZYECBZK1Z ZLWA115 2
11541 1 RSF1812 LLB ZYECBZK1Z ZLWA118 2
12026 2, 1 1 PSP2101 NED ZYECBK3Z,ZYECBZK1Z ZLWA115 2
11544 2, 1 1 VEB0911 REK ZYECBK3Z,ZYECBZK1Z ZLWA115 2
12027 2, 1 1 SNK1509 TOETS ZYECBK3Z,ZYECBZK1Z ZLWA115 2
11546 2, 1 2 RSF1812 WC ZYECBK3Z,ZYECBZK1Z ZLWA116 2 1,1
13056 1 RSF1812 HC ZYECBZK1Z ZLWA115 2
interessant manquote:Op donderdag 18 november 2010 14:21 schreef Symphonic het volgende:
L-nr Kl., Doc Niet geplts U/w Docent Vak Klas Vaklokaal Lokaal Van Tijdvakken Tot Dubbeluren Blok Regeltekst-1
daar zul je weinig zienquote:Op donderdag 18 november 2010 14:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot?
Zal eens in je fobo kijken
gee-efjequote:
tjongejonge, dat onthoud je tochquote:Op donderdag 18 november 2010 14:20 schreef pgrferrari het volgende:
Owja, de Alfaliefhebster
Ik weet het weer
Alleen niet dat ik op je schoot zat
Excel?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:21 schreef Symphonic het volgende:
failquote:Op donderdag 18 november 2010 14:21 schreef Symphonic het volgende:
Ow fuck ik had nog lessen in mijn klembord staan ipv een youtube
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar niet met vogeltjes![]()
Hoewel..kip en eend![]()
Brood is al op, nu heb ik een banaan
nog veeeeeeel meerquote:
succesquote:Op donderdag 18 november 2010 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ken ik niet
Maar ik ga zometeen naar mijn stagegesprek.
* pgrferrari bibbert
ik ga duimenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ken ik niet
* pgrferrari bibbert
je loopt stage en post hier nog zoveelquote:Op donderdag 18 november 2010 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ken ik niet
* pgrferrari bibbert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |