Enfermerelquote:Op donderdag 18 november 2010 12:08 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerLekker gesport, huis opgeruimd (overal zooi
), straks komt een vriendin langs met haar kleintje (nu zo'n 4 maanden oud
), gezellig. Vanavond ga ik een stoofpotje maken van kip met witte wijn, receptje van Jamie
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
* MPG nodigt zichzelf vast uit voor het diner.
Wat voor dagquote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Guzelluuuggg
Ik hoor net op 3FM dat het vandaag 'Nationale Europese Antibiotica-Dag' is![]()
![]()
Komt goed uit, gister nog wat geknoeid
Vogeltjesquote:Op donderdag 18 november 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Er zijn aparte vogeltjes in de straat gesignaleerd
ik ga zo foto's maken
Het zijn pestvogels uit IJslanden ze zijn heel leuk
einde nutteloze mededeling
3FMquote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Guzelluuuggg
Ik hoor net op 3FM dat het vandaag 'Nationale Europese Antibiotica-Dag' is![]()
![]()
Komt goed uit, gister nog wat geknoeid
Ja, weet ik hetquote:
Gaaaaaffffffquote:Op donderdag 18 november 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Er zijn aparte vogeltjes in de straat gesignaleerd
ik ga zo foto's maken
Het zijn pestvogels uit IJslanden ze zijn heel leuk
einde nutteloze mededeling
[ afbeelding ]
Nu pas? Lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
brrr heb et koud ik kom net lekker mijn bed uit
nou ik had al gewerkt vanmorgen maar ik was nog moe dus ik heb effe een dutje gedaan was wel effe lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, weet ik hetZoiets zeiden ze.
[..]
Gaaaaaffffff![]()
![]()
![]()
[..]
Nu pas? Lekker
Lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 12:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ik had al gewerkt vanmorgen maar ik was nog moe dus ik heb effe een dutje gedaan was wel effe lekker
Middag!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui
@Enfe
Ekdom heeft altijd wat van die dingen
uhuh ik ga samen met een vriendin we wouden daar altijd al eens naar toe en dit jaar gaan we en we gaan dan geld doneren en een liedje aanvragenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Leuk dat je naar het glazen huis gaat!
[..]
Middag!
Oh, hahaWist ik nog niet
Tof. Misschien loop ik tzt ook ff die kant op.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik ga samen met een vriendin we wouden daar altijd al eens naar toe en dit jaar gaan we en we gaan dan geld doneren en een liedje aanvragen
Als ik vanavond geen etentje had was ik ook gekomen.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
* MPG nodigt zichzelf vast uit voor het diner.
woon je in eindhoven dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Misschien loop ik tzt ook ff die kant op.
Nee, maar ik hang er wel dagelijks rondquote:Op donderdag 18 november 2010 12:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
woon je in eindhoven dan?
das wel handig in ieder geval
Leuk!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik ga samen met een vriendin we wouden daar altijd al eens naar toe en dit jaar gaan we en we gaan dan geld doneren en een liedje aanvragen
gfquote:
Mag ik met jou mee?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als ik vanavond geen etentje had was ik ook gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |