Whoa... wat moet je voor symptomen hebben als je dat krijgt?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Geweldig gedicht pgr![]()
En je hebt goed gebruik gemaakt van smilies
![]()
![]()
[..]
Ah.No problemo, komt u maar!
Nou, serieus, je hebt een goedje wat je geeft via het infuus, dat ziet er echt bijna uit als cola/koffieZo bruin
Gewoon iedere morgen een bruine boterham met appelstroop en een glas jus d'orange drinken, dat scheelt ook op je HBquote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ideaal, want ijzertabletten zijn viesrare nasmaak
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dank, ik heb er ook lang over gedaan
XDquote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ideaal, want ijzertabletten zijn viesrare nasmaak
Hahahhaaquote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Whoa... wat moet je voor symptomen hebben als je dat krijgt?
Kan ik me vast inleven![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leuk gedichtmaar....
[..]
das niet waar
Hmzz, zal eens doen dan, begrijp het niet helemaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk maar eens na, lees wat terug, dan weet je het denk k wel.
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Hoe ist verder met je?![]()
[..]
XD
[..]
Hahahhaa
Nouja, symptomen van anemie, dus moeheid, bleek zien, dat soort dingen.Als je verder gezond bent en goed eet en verder niks anders onder de leden hebt moet ie wel erg ver zakken wil je dat infuus krijgen hoor.
We hebben een vrouw liggen die nu een hb van 5,3 heeft die dat dus kreeg. Voor vrouwen ligt de ondergrens bij 7,5, en onder de 5 krijg je een bloedtransfusie.
Of je bent er gewoon te moe voor...quote:Op donderdag 18 november 2010 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
Duck... het is te vroeg voor dit soort grapjes... het werkt niet
Ik weet hoe het is om een laag ijzergehalte te hebben... helaasquote:Op donderdag 18 november 2010 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
Of je bent er gewoon te moe voor...
Dan hoef je alleen nog maar bleek te zien en met 5 HB potloden rond te lopen
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, niet zo goed.
Niet best geslapen.
En vanmiddag stagegesprek waarvoor ik flip.
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck stapt al gapend en kijkend in een emmer met bleek en met 5,23 op zijn voorhoofd geschreven de eerste hulp binnen en vraagt, kan ik een infuusje met vloeibaar ijzer krijgen...
maar hoe warm is die vloeibare ijzer eigenlijk... moet wel heet zijn
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of je bent er gewoon te moe voor...
Dan hoef je alleen nog maar bleek te zien en met 5 HB potloden rond te lopen
Ja, das waar, vrouwlief heeft het ook gehad... is niet leukquote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om een laag ijzergehalte te hebben... helaas
Leuk is anders
Gelukkig dat jij er wel om kan lachenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vervelend joh.
Rustig aan, komt wel goed![]()
[..]
![]()
[..]
Meh, ik hoop het.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vervelend joh.
Rustig aan, komt wel goed![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij er wel om kan lachen
Had ik die grap toch niet voor niks verzonnen
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ik ben naar de fysio en boodschapjes doen
Ik ook... is beter voor mn functioneringsgesprek van komende maandquote:
Erg uitgebreidquote:Op donderdag 18 november 2010 10:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Friemelaar
Wat vind je van mijn gedicht?
Ja, veel werk jaquote:Op donderdag 18 november 2010 10:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Erg uitgebreid![]()
Veel werk geweest zeker![]()
Dat je iedereen er zo in hebt kunnen werken vind ik wel knap van je, zou dat noot voor elkaar krijgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Juhquote:
Gedicht?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Pien
Heb je mijn gedicht al gezien?
Nou doe ik het weer, dat flik ik niet nog een keer
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verkeerde moment uitgekozen
die smileysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaaa straks komen er nog 2quote:Op donderdag 18 november 2010 10:50 schreef pgrferrari het volgende:
LL, weer op de kinderen aan het passen?
nee hoor.... een muis en mijn laptopquote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, je hebt je handen wel vol he?
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor.... een muis en mijn laptop
Tofquote:Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:14 schreef Panda72 het volgende:
mmmmz collega vond het volgens mij niet zo heel erg leuk dat wij zijn laptop op zijn bureau hebben vastgeplakt
Whehehequote:Op donderdag 18 november 2010 11:14 schreef Panda72 het volgende:
mmmmz collega vond het volgens mij niet zo heel erg leuk dat wij zijn laptop op zijn bureau hebben vastgeplakt
Ik heb alleen maar de suggestie gedaan collega heeft geplakt dus ik ben onschuldigquote:
Je bent medeplichtigquote:Op donderdag 18 november 2010 11:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar de suggestie gedaan collega heeft geplakt dus ik ben onschuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |