Prikken bedoel je? Aanleggen kan ik wel, infuus prikken moet ik nog leren, komt binnenkort volgens my. Why?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja laat ik jou net nodig hebben
Kan jij een infuus aanleggen?
Ik ga lezenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goedemorgen Enfe![]()
XD
Sjek mijn gedicht Enfe
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
Marijk!quote:
Maar wel bijna weekend toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bluh, ik moet zo naar het werkHeb geen zin
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Prikken bedoel je? Aanleggen kan ik wel, infuus prikken moet ik nog leren, komt binnenkort volgens my. Why?![]()
ja hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
MPG heb je mijn gedicht gelezen?
Maar... waarom wilde je het nou weten? XDquote:
dan kan je die koffie aansluitenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar... waarom wilde je het nou weten? XD
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar... waarom wilde je het nou weten? XD
Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je snel benedenquote:
Ja, maar tochquote:Op donderdag 18 november 2010 10:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel bijna weekend toch?
Ik moet nog 3 lange dagen
Als je bij LL klaar bent, dan mag je bij mij ook wel oefenenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kan je die koffie aansluiten
LUCK!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar tochWish me luck, have to go!
Fijne dag mensen
jawel, maar er zit een regel in die ik (nog) niet goed kan handlen.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind je hem niet tof?
Ik heb mijn best gedaan
Ah.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kan je die koffie aansluiten
leuk gedichtquote:Op donderdag 18 november 2010 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind je hem niet tof?
Ik heb mijn best gedaan
das niet waarquote:TheFamousMan is wel.o.k
Hee veel succes met werken Liebchen!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar tochWish me luck, have to go!
Fijne dag mensen
Dat is vast iets heel slechtquote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Geweldig gedicht pgr![]()
En je hebt goed gebruik gemaakt van smilies
![]()
![]()
[..]
Ah.No problemo, komt u maar!
Nou, serieus, je hebt een goedje wat je geeft via het infuus, dat ziet er echt bijna uit als cola/koffieZo bruin
En dat is?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef MPG het volgende:
[..]
jawel, maar er zit een regel in die ik (nog) niet goed kan handlen.
Hehe, ik moest iets verzinnenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leuk gedichtmaar....
[..]
das niet waar
Neehoor, juist iets goeds. Tis ijzer. Je hebt ijzertabletten, maar voor mensen bij wie het hb (hemoglobine) laag is in het bloed, kan je ook ijzer vloeibaar geven zeg maarquote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is vast iets heel slecht
Dank, ik heb er ook lang over gedaanquote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Geweldig gedicht pgr![]()
En je hebt goed gebruik gemaakt van smilies
![]()
![]()
Denk maar eens na, lees wat terug, dan weet je het denk k wel.quote:
oh ideaal, want ijzertabletten zijn viesquote:Op donderdag 18 november 2010 10:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, juist iets goeds. Tis ijzer. Je hebt ijzertabletten, maar voor mensen bij wie het hb (hemoglobine) laag is in het bloed, kan je ook ijzer vloeibaar geven zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |