quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Juhquote:
Gedicht?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Pien
Heb je mijn gedicht al gezien?
Nou doe ik het weer, dat flik ik niet nog een keer
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verkeerde moment uitgekozen
die smileysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaaa straks komen er nog 2quote:Op donderdag 18 november 2010 10:50 schreef pgrferrari het volgende:
LL, weer op de kinderen aan het passen?
nee hoor.... een muis en mijn laptopquote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, je hebt je handen wel vol he?
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor.... een muis en mijn laptop
Tofquote:Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:14 schreef Panda72 het volgende:
mmmmz collega vond het volgens mij niet zo heel erg leuk dat wij zijn laptop op zijn bureau hebben vastgeplakt
Whehehequote:Op donderdag 18 november 2010 11:14 schreef Panda72 het volgende:
mmmmz collega vond het volgens mij niet zo heel erg leuk dat wij zijn laptop op zijn bureau hebben vastgeplakt
Ik heb alleen maar de suggestie gedaan collega heeft geplakt dus ik ben onschuldigquote:
Je bent medeplichtigquote:Op donderdag 18 november 2010 11:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar de suggestie gedaan collega heeft geplakt dus ik ben onschuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |