Ja, want honger kan niet in de Westerse wereld.quote:
Plak de laptop vast.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb de hele tijd het lied Paulus de Boskabouter. (bedankt collega)![]()
Jaaaaaaaah kip en eend.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar niet met vogeltjes![]()
Hoewel..kip en eend![]()
Brood is al op, nu heb ik een banaan
Hoii!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pauze
Dus even een snelle hoi
Hoe is het hier?
Hoi!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoii!
Goed hoor, en bij jou?
hihiquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
leuk gedichtquote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
Ohjee.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!
Hier alles okeeHeb wat hoofdpijn gekregen, maar ben lekker een administratie aan het uitzoeken geweest
marijkequote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pauze
Dus even een snelle hoi
Hoe is het hier?
werk zequote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer aan het werk, dag schatjes![]()
Doeg liefjequote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hahahaha, gezellig daar!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
Collega die tegenover mij zit, tegen de collega die Paulus de Boskabouter aan het zingen was en nu uit volle borst Calimero op zijn koppie... aan het zingen is:
Als je nu niet stopt met het zingen van dat k**lied ga ik op zoek naar het eierdopje van Calimero en steek ik die ergens waar de zon niet schijnt.![]()
Waarop hij weer tegen haar zegt dat als zij dat probeert hij op zoek gaat naar Calimero en die ergens bij haar steekt waar de zon niet schijnt.![]()
![]()
*jaja mijn collega's zijn weer lekker bezig vandaag*
Werkzequote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb trouwens al op de chaise longue gezetenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef pgrferrari het volgende:
Maar wat bedoel je nou met gouden vinger?
Ja, ik las het gisterenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al op de chaise longue gezeten
voor jouw een vraag en voor mij een weetquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je nou met gouden vinger?
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:56 schreef Pheno het volgende:
Bier. Dat helpt tijdelijk tegen de koppijn!
bier is overal goed voorquote:Op donderdag 18 november 2010 12:56 schreef Pheno het volgende:
Bier. Dat helpt tijdelijk tegen de koppijn!
Waarschijnlijk dan toch je slingerquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor jouw een vraag en voor mij een weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |