Okee, geen inspiratie meer, jij wintquote:Op donderdag 18 november 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je het niet meende
En dat je ons alleen maar entertainde
Dichten is iets wat ik niet graag doe
Ik vind het gewoon een hoop gedoe
Dat wil niet zeggen dat ik het niet kan
Het is een kwestie van willen, beste man
werk ze friemelquote:
Ik hoef niet te winnenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Okee, geen inspiratie meer, jij wint
Ik ga ff wat doen nu.
vraag eens aan je dokter?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
kan je ook een medische indicatie krijgen dat je allergisch bent voor vergaderen?
zo ja, doe er eens 1 dan.
alzheimerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
kan je ook een medische indicatie krijgen dat je allergisch bent voor vergaderen?
zo ja, doe er eens 1 dan.
quote:
ik kan het proberenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraag eens aan je dokter?
En gezondheid
Meneer u lijdt aan vergaderallergie.. gelieve hier zsm mee te stoppenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan het proberen![]()
dokter ik krijg van die vlekken in mijn enk het wordt af en toe zwart rood voor mijn ogen tijdens vergaderen
PGR heeft geen inspiratie meerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Okee, geen inspiratie meer, jij wint
Ik ga ff wat doen nu.
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
PGR heeft geen inspiratie meer
Zeg tegen LL jij wint dit keer
Daarom neemt hij nu de benen
En gaat hij iemand anders entertainen
Vraag mij af hoe hij dat gaat fixen
Aangezien hij tot 14:30 loopt te niksen
pezuquote:
Heldquote:Op donderdag 18 november 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
PGR heeft geen inspiratie meer
Zeg tegen LL jij wint dit keer
Daarom neemt hij nu de benen
En gaat hij iemand anders entertainen
Vraag mij af hoe hij dat gaat fixen
Aangezien hij tot 14:30 loopt te niksen
wat lekkerquote:
goedquote:
ik ben al lang weer klaarquote:Op donderdag 18 november 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
dadelijk boodschappen doen en dan nog wat klussen en dan kan ik weer gaan werken
hoofdpijn wok?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
note to myself: paracetamol aanvullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |