Ach ja als het zo somber weer is moet je het maar een beetje gezellig maken met elkaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, gezellig daar!
dat is waarquote:Op donderdag 18 november 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja als het zo somber weer is moet je het maar een beetje gezellig maken met elkaar.
Mooi beestjequote:Op donderdag 18 november 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Er zijn aparte vogeltjes in de straat gesignaleerd
ik ga zo foto's maken
Het zijn pestvogels uit IJslanden ze zijn heel leuk
einde nutteloze mededeling
[ afbeelding ]
dat is niet niksquote:
op de weblog staat een macro fotoserievan insecten en reptielen.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemiddag.... vogeltjes fotograferen is nog best moeilijk
lovelyquote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
symquote:Op donderdag 18 november 2010 13:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op de weblog staat een macro fotoserievan insecten en reptielen.
Ook heel gaaf gedaan
daar heb ik geen last vanquote:
Ik zag op jouw foto dat jij stalen zenuwen hebt......quote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Dichten sucksquote:Op donderdag 18 november 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
Hmzz, wat zal ik eens gaan doen?
Misschien vind ik morgen wel een cadeau in mijn schoen.
Dan kan ik met dat cadeau gaan spelen.
Maar van games heb ik er al zovelen.
Dan maar wat poen in mijn schoen.
Dan kan ik zelf weten wat ik er mee ga doen.
Ik verveel me
werk ze Suikerbeestjequote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zag op jouw foto dat jij stalen zenuwen hebt......stalen zenuwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2010 13:15:31 ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zag op jouw foto dat jij stalen zenuwen hebt......oh ik moest echt 10 keer lezen voor dat ik em snapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2010 13:16:28 ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef friemelaar het volgende:
de uiteindjes roesten door dat natte T-shirt
Bedankt voor je compliment!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dichten sucks
ik schiet je neer met mijn bucks
als je nou niet op houdt met dat rijmen
en al dat slijmen
hou dus nu maar gewoon je bek
en maak ons niet zo gek
want van dat stomme gedoe
word ik zo ontzettend moe
Men ik faal echt
zo kan 't ookquote:Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
honden zijn toch ook echte bikkels dom he![]()
onze ben hebben ze gisteren in totaal 7 kiezen/tanden getrokken en vandaag staat hij gewoon op zijn brokken te kauwen
Ik weet heus wel dat je het niet meendequote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
Bedankt voor je compliment!
Je weet dat je heel aardig bent?
Dat in het gedicht is maar een fopje.
Zie het als een mopje.
Je kan best goed dichten.
Leer met je buks beter richten!
Het schot kwam recht door arm.
Wat heb ik het lekker warm
Okee, geen inspiratie meer, jij wintquote:Op donderdag 18 november 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je het niet meende
En dat je ons alleen maar entertainde
Dichten is iets wat ik niet graag doe
Ik vind het gewoon een hoop gedoe
Dat wil niet zeggen dat ik het niet kan
Het is een kwestie van willen, beste man
werk ze friemelquote:
Ik hoef niet te winnenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Okee, geen inspiratie meer, jij wint
Ik ga ff wat doen nu.
vraag eens aan je dokter?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
kan je ook een medische indicatie krijgen dat je allergisch bent voor vergaderen?
zo ja, doe er eens 1 dan.
alzheimerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
kan je ook een medische indicatie krijgen dat je allergisch bent voor vergaderen?
zo ja, doe er eens 1 dan.
quote:
ik kan het proberenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraag eens aan je dokter?
En gezondheid
Meneer u lijdt aan vergaderallergie.. gelieve hier zsm mee te stoppenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan het proberen![]()
dokter ik krijg van die vlekken in mijn enk het wordt af en toe zwart rood voor mijn ogen tijdens vergaderen
PGR heeft geen inspiratie meerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Okee, geen inspiratie meer, jij wint
Ik ga ff wat doen nu.
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
PGR heeft geen inspiratie meer
Zeg tegen LL jij wint dit keer
Daarom neemt hij nu de benen
En gaat hij iemand anders entertainen
Vraag mij af hoe hij dat gaat fixen
Aangezien hij tot 14:30 loopt te niksen
pezuquote:
Heldquote:Op donderdag 18 november 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
PGR heeft geen inspiratie meer
Zeg tegen LL jij wint dit keer
Daarom neemt hij nu de benen
En gaat hij iemand anders entertainen
Vraag mij af hoe hij dat gaat fixen
Aangezien hij tot 14:30 loopt te niksen
wat lekkerquote:
goedquote:
ik ben al lang weer klaarquote:Op donderdag 18 november 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
dadelijk boodschappen doen en dan nog wat klussen en dan kan ik weer gaan werken
hoofdpijn wok?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
note to myself: paracetamol aanvullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |