Mwah daar is het niet zo duidelijk dat er een vervolg komt. Kan goed een paar eps duren voor daar een vervolg komt. Best een open einde.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
En dan krijg je bij NCIS LA dat ook nog een keer, zal een lange week wachten worden.
LA eindige ook met "To be continued" dus ik neem aan dat ze daar ook volgende week mee verder gaan. Zijn altijd belangrijke afleringen in de "November sweeps".quote:Op donderdag 18 november 2010 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah daar is het niet zo duidelijk dat er een vervolg komt. Kan goed een paar eps duren voor daar een vervolg komt. Best een open einde.
Waarom was het vorige topic al opslot terwijl het nog niet vol was ???
Dat was wel grappig, maar ook wel een beetje kinderachting. Maar voor de rest vond ik het een zeer spannende aflevering. Ik dacht echt Amit Hadar de mol was, maar nu hij dood is weet ik 't niet meer. Misschien wel Ziva 2 ... of die exit NCIS agent met een wandelstok waar drank in kan ... ben zeer benieuwd hoe dit afloopt!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:45 schreef Rainesz het volgende:
DiNozzo die die conferance binnen rent als een klein meisje gillend!
Ik denk nog steeds dat die de mol isquote:Op donderdag 18 november 2010 23:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat was wel grappig, maar ook wel een beetje kinderachting. Maar voor de rest vond ik het een zeer spannende aflevering. Ik dacht echt Amit Hadar de mol was, maar nu hij dood is weet ik 't niet meer. Misschien wel Ziva 2 ... of die exit NCIS agent met een wandelstok waar drank in kan ... ben zeer benieuwd hoe dit afloopt!
Ga zometeen NCIS LA kijken, was ik nog niet aan toegekomen.
Mmm ... dat kan natuurlijk ook nog steeds ... maar waar zijn ze dan nu.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat die de mol is. Alleen zijn papa David en Vance er op tijd achter gekomen
.
Dat gaan we in de volgende ep zienquote:Op donderdag 18 november 2010 23:50 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Mmm ... dat kan natuurlijk ook nog steeds ... maar waar zijn ze dan nu.
Je bedoelt een beetje het "de cirkel is rond"-principe doordat Gibbs gekoppeld wordt aan Jenny?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aardige episode al had ik wat wat meer spanning verwacht.
Je moet overigens wel de eerdere seizoen kennen om het einde volledig te kunnen begrijpen.
En de moord op die Rus is een paar seizoenen geleden al naar voren gekomen.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje het "de cirkel is rond"-principe doordat Gibbs gekoppeld wordt aan Jenny?
Helemaal mee eens al vond ik de aflevering verder niet heel spannend.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:22 schreef Zokunen het volgende:
Geniaal einde, verder spoiler ik nog niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Hammer20 het volgende:
Info over de spring episodes!!Ik las het ja, super, daar heb ik altijd meer over willen weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En goedquote:
Haha ja. Ducky met z'n famous verhaal. "We've gone from Socrates to Snooky". En Abby met haar Caf Pow record.quote:
Zeer knap inderdaad. Ze hebben met afgelopen aflevering zelfs weer een record gemaakt, met de meeste kijkers ooit van een aflevering van de afgelopen jaren. Je ziet niet vaak dat een serie alleen maar toeneemt in de kijkcijfers en kwaliteit namelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:04 schreef Rainesz het volgende:
Heerlijke aflevering weer.
Echt knap hoe ze het niveau vasthouden!
Jij hebt het op tv gekeken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef JooB65 het volgende:
Waar we kennelijk weer terug zijn bji het verraad van agent Lee?
Dat valt toch wel meequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jij hebt het op tv gekeken?
die seizoenen lopen hopeloos achter en dwars door elkaar
Van de scene van Tony en Kate in Paraquay kan dan kloppen, die is nooit in de aflevering terecht gekomen. En het telefoongesprek van Kate en Rachel is ook in elkaar geknipt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef Etcetera het volgende:
Goede afleveringTijd voor een NCIS marathoon, herkende te veel scenes niet
Was inderdaad leuk om haar weer eens te zien. En leuk om die oude beelden terug te zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef bietelboer het volgende:
Vind het wel heel cool dat ze nog steeds terug linken naar Kate
Dat van dat telefoongesprek had ik wel gegoktquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Van de scene van Tony en Kate in Paraquay kan dan kloppen, die is nooit in de aflevering terecht gekomen. En het telefoongesprek van Kate en Rachel is ook in elkaar geknipt.
De eerste Paraguay scene, het geruzie om die telefoon, was wel gewoon uit de aflevering. De scene op het balkon was nog niet eerder te zien geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat van dat telefoongesprek had ik wel gegoktde Paraguay scenes twijfelde ik een beetje over
Zes seizoenen wachten met een terugblik naar Kate is inderdaad wel erg lang maar vond het er niet minder leuk om.quote:Vond het leuk om even terug te duiken in het verleden, maar vind het wel een beetje vreemd dat ze zoveel jaar terug gingen als je nagaat dat de afgelopen jaren ook hele heftige dingen zijn gebeurdMaar daar kijk ik wel doorheen
Net als dingen dat ze zaken mogen oplossen waarbij ze zelf min of meer betrokken zijn
Jaquote:
en 'Game Up'quote:Gibbs die een computer aan flarden schiet![]()
Tony is tofquote:Tony die een date voor McGee regelt vond ik dan wel weer schattig.
Die blonde meid speelt in Leverage, waar ze Parker heet (en volledig wereldvreemd isquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb de ep vanmorgen gezien voor ik naar de uni ging maar euh .... wat mis ik met Parker?
Jaaa Parker!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die blonde meid speelt in Leverage, waar ze Parker heet (en volledig wereldvreemd is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Tony
Ik vertrouw dat blonde mens voor geen cent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:38 schreef Hammer20 het volgende:
[..]Alleen jammer dat de komende 2 weken herhalingen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het word geen tweeluik, dit was het begin van de verhaallijn die naar de finale gaat leiden.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Há, nice! Ik zei vorige week nog dat ik weer wat 'toffere' afleveringen wou! Nou, ta-da, meteen een tweeluik episode met een nice cliffhanger!
Nog beter.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het word geen tweeluik, dit was het begin van de verhaallijn die naar de finale gaat leiden.
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
Zal het ziva's vriend of tony's vriendin zijn. Erg goede ep, van mij mag het ook snel volgende week zijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]Ja, geweldig hoe ie die namen bedenktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja ik weet het, staan wrs gewoon in het script
).
Of zullen ze het samen zijn.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Dat valt iedereen wel op ja. Het zit er ook juist in om kijkers te blijven trekken. Zoals zo veel hoofdrolspelers in allerlij series.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
vette serie ja
ben ik trouwens de enige die elke keer verwacht dat er iets tussen ziva en tony gaat gebeuren? of verwacht juist iedereen dat? weet namelijk niet of ik er nou altijd iets achter zoek of dat het gewoon opvallend voor iedereen is
Denk niet dat die aflevering er direct op verder gaat op dit open einde. Er gaat ook nog een aflevering komen over tony, hoe die bij de NCIS is gekomen etc etc (8.22)quote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Goede epBen benieuwd naar volgende week
Zeg laiverd, allemaal leuk en aardig, maar dit had ik niet per se willen weten hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef consio het volgende:
[..]
Denk niet dat die aflevering er direct op verder gaat op dit open einde. Er gaat ook nog een aflevering komen over tony, hoe die bij de NCIS is gekomen etc etc (8.22)
Abby is bang voor veranderingen, de seizoensfinale nadert, tony is het volgende slachtoffer lijkt het van de seriemoordenaar..............
Hopelijk blijft het vaste team onveranderd in het nieuwe seizoen, het belooft echter een (weer) spannende seizoensfinale te worden
Ja het worden 3 lange laatste paar afleveringen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wat een aflevering en wat een einde!!
[ Bericht 6% gewijzigd door consio op 18-04-2011 14:53:08 ]
quote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef consio het volgende:
Spoilers Season finale - From Entertainment Weekly Magazine.
Apr. 16th, 2011 at 7:08 PMHmmmmm, misschien dit jaar de laatste eps opsparen en in 1 keer achter elkaar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Met die gedachte ben ik ieder seizoen in gegaan, maar dat lukt me toch nooitquote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hmmmmm, misschien dit jaar de laatste eps opsparen en in 1 keer achter elkaar kijken.
Ik vrees het ergste, maarja we gaan weer zien wat de schrijvers bedacht hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben van plan om me lekker te laten verrassen dit jaar
[ Bericht 8% gewijzigd door consio op 18-04-2011 21:34:03 ]
En Tony: "Who want's to be a Navy cop, I'd rather have the plague."quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Etcetera het volgende:
En die opmerking van Pacci'this stomach is going to kill me one day'
De telefoon van Tony is alweer terecht (lag bij E.J.) ... maar dat Gibbs' bril zoek is, is zeker verdachtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef Positive_Thinking het volgende:
Geniale aflevering, waar heden en verleden door elkaar heen lopen.
Toni en Gibbs hebben echt niet hun voorwerpen verloren... Benieuwd waar Gibbs voorwerp gaat opduiken.
Ik dacht eigenlijk meteen aan palmer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:01 schreef Rainesz het volgende:
Heerlijke seizoens finale!
Geen extreme cliffhanger!
Wel benieuwd wie ze verdenken,DiNozzo leek nogal "geschokt" te zijn
Vond hem als je terugkijkt naar de drie vorige aflevering best wel kut..quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:29 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wat een geweldige aflevring wat een twists en zaken waar we mee verder kunnen...
Geniaal gewoon!!
Ik aan Ziva.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meteen aan palmer.
Vond ik ook. Helemaal omdat we er al 3 afleveringen mee bezig waren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
P2P zaak werd wel een beetje raar afgeraffeld/afgerond vond ik ...
Inderdaad volgende verhaallijn gok ik, anders heb ik het ook gemist.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oh, en hoort dat dingetje dat EJ uit die dooie neger pulkte bij een verhaallijn voor volgend seizoen of miste ik daar iets mee dat het nog bij P2P hoorde of zo?
SecNav had het over een agent die geheime informatie verkocht. Palmer is geen agent. Gezien dat buisje wat uit Gayne zijn arm gehaald werd zou het ook goed EJ kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meteen aan palmer.
Een stuk minder dan toen het team uit elkaar ging of Ziva gevangen zat inderdaad. Dit voelt toch een stuk minder spannend als einde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:33 schreef DaMook het volgende:
Erg slappe seizoens finale, ik had echt meer verwacht. Heb er eigenlijk geen moeite mee nu om te wachten.
We gaan het zienquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:56 schreef WheeleE het volgende:
Vandaag weer een afleveringetje meegepikt, nummer 20 van seizoen 8. Zojuist nummer 24 afgerond. Wat een spannende laatste afleveringen!
Heel jammer om Frankss niet meer terug te zien, ik vond hem een geweldige bijrol hebben. Wel mooi hóe het is afgerond.
Nu wachten op seizoen 9...oef. Zijn er eigenlijk nog loshangende punten uit eerdere seizoenen die terug kunnen komen? Anders dan Barret met die capsule, en Tony's nieuwe taak?
Ik wou net het topic gaan zoeken om hetzelfde te postenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:27 schreef Eltonno het volgende:
Voor de liefhebbers, s09e01 staat al online op de bekende kanalen..
stond het bij mij ook, maar het is er gewoon vandaag al.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:56 schreef WheeleE het volgende:
Huh? Hij staat bij mij pas voor morgen op de kalender, hoe kan dat?
Geen flauw idee, zelfs op imdb staat hij voor vandaag, maar heb hem gekeken en het is toch echt de nieuwe.. Was wel weer even inkomen in het verhaal na 1/3 jaar wachten... Maar wist weer snel genoeg waar het over ging.. Lekker begin van het nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:56 schreef WheeleE het volgende:
Huh? Hij staat bij mij pas voor morgen op de kalender, hoe kan dat?
[ Bericht 20% gewijzigd door Rainesz op 20-09-2011 19:31:04 ]Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Misschien een idee om dat even in spoilers te zetten. Wel zo fijn voor de kijkers die nog niet doorhebben dat NCIS een dag eerder online komt vanaf nu.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef Rainesz het volgende:
Hij staat al online omdat dit van de canadeese tv boer komt.
Daar word de serie dag eerder uitgezonden.
[knip]
Donequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat even in spoilers te zetten. Wel zo fijn voor de kijkers die nog niet doorhebben dat NCIS een dag eerder online komt vanaf nu.
Wat ik er van begreep dood maar ik weet het niet.quote:
Ze vermoeden dood,maar er is geen bewijs. Was geen lichaam gevonden.quote:
Vaag inderdaad. En waarom vermoorde die zogenaamde FBI agent tony niet (evt. samen met de zus van kate? Als dat echt hun bedoeling was had dat extra slachtoffer niet uitgemaakt, hij had de avond ervoor 3 NCIS agenten beschoten. Dat zal wel duidelijk worden wanneer de echte bedoelingen van die groep duidelijk worden. En hoe kwam Gibbs aan dat dossier, heb ik dat gemist? Grote faal, duidelijke foto erin van de hele groep incl. die zogenaamde agent die opvallend in het ziekenhuis komt banjeren.quote:
Wie zal het zeggen. Een beetje random lijkt het. Erg jammer, want zo houden ze kijkers niet echt vast. De laatste keer dat ik een paar afleveringen op SBS6 keek was het een aflevering halverwege seizoen 6.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Moody22 het volgende:
Wat ik me afvraag is. Op Sbs 6 is NCIS te zien (onder andere) Maar bijvoorbeeld vorige week de eerste aflevering had een open einde en dan denk ik. oof spannend dhdelijk het vervolg! Maar nee de tweede aflevering sloot niet aan en had een open einde!Hoe werkt dit? krijg ik nu dan van bijde afleveringen het vervolg te zien? Vandaag dus bedoel ik. Weet iemand meer over hoe SBS NCIS uitzend?
Alvast bedankt!
De eerste aflevering is nieuw (voor NL) en de 2e van vorig seizoen. Allebei zijn het idd vervolgen van vorige week. De afgelopen paar weken iig wel :-)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Moody22 het volgende:
Wat ik me afvraag is. Op Sbs 6 is NCIS te zien (onder andere) Maar bijvoorbeeld vorige week de eerste aflevering had een open einde en dan denk ik. oof spannend dhdelijk het vervolg! Maar nee de tweede aflevering sloot niet aan en had een open einde!:O Hoe werkt dit? krijg ik nu dan van bijde afleveringen het vervolg te zien? Vandaag dus bedoel ik. Weet iemand meer over hoe SBS NCIS uitzend?
Alvast bedankt!
De eerste aflevering is de nieuwste aflevering,loopt een paar weken achter op de USA. De tweede aflevering is een aflevering van een paar seizoenen geleden. Beide afleveringen sluiten dus niet op elkaar aan maar ze volgen wel beide netjes het seizoen waarin ze zitten op volgorde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Moody22 het volgende:
Wat ik me afvraag is. Op Sbs 6 is NCIS te zien (onder andere) Maar bijvoorbeeld vorige week de eerste aflevering had een open einde en dan denk ik. oof spannend dhdelijk het vervolg! Maar nee de tweede aflevering sloot niet aan en had een open einde!:O Hoe werkt dit? krijg ik nu dan van bijde afleveringen het vervolg te zien? Vandaag dus bedoel ik. Weet iemand meer over hoe SBS NCIS uitzend?
Alvast bedankt!
OK dus ik krijg vandaag wel een vervolg op bijde aflevering?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De eerste aflevering is de nieuwste aflevering,loopt een paar weken achter op de USA. De tweede aflevering is een aflevering van een paar seizoenen geleden. Beide afleveringen sluiten dus niet op elkaar aan maar ze volgen wel beide netjes het seizoen waarin ze zitten op volgorde.
Op beide afleveringen jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef Moody22 het volgende:
[..]
OK dus ik krijg vandaag wel een vervolg op bijde aflevering?!
Okey dan! great!quote:
2 broers. Eén wist ze, 1 niet. Zij & haar broertje zijn dus schijnbaar afgestaan ter adoptie & die ander (die met die dierenwinkel) is gewoon bij zijn biologische ouders opgegroeid.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
maar haar dna matcht toch die van haar broer? = haar echte broer dus zij is zelf degene die ter adoptie is af gestaan maar ouders van die broer= haar ouders
toch? of doe ik iets helemaal verkeerd?
O nu weer wel dus? De afgelopen weken niet, dus ik had het eigenlijk weer opgegeven, maar ik zie dat ie er nu idd staat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hij is weer een dag eerder in Canada uitgezonden dus alweer te downloaden. Geniale aflevering
Ik vind juist Abby, Gibbs en Ducky leuk! De karakters maken voor mij juist deze serie leuk om te kijken!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik baal er zo van. Ik heb super vaak geprobeerd om de serie echt te gaan volgen maar iets houd me tegen. De verhalen zijn op zich altijd goed. Ziva en Tony zijn elke keer zeer tof met McGee. Maar elke keer als ik die Ducky zie, of die Palmer dan zakt mijn interesse weg. Hun dialogen zijn zo irritant altijd. Abby is 50/50, en Gibbs vind ik vaak wat eentonig. Gewoon zonde. Hele goede serie, maar sommige karakters maken het gewoon irritant om te kijken voor mij
Dat vond ik het vorig seizoen ook al. De rek lijkt wel uit NCIS te zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vind het hele seizoen tegenvallen. Misschien één of twee echt leuke afleveringen, maar de rest viel tegen. NCIS LA is veel leuker dit jaar.
Eens, elke week een case maar geen doorlopend verhaal meer. In de VS is het nog populair maar ik kan me niet voorstellen dat dat lang duurt als het zo doorgaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vond ik het vorig seizoen ook al. De rek lijkt wel uit NCIS te zijn.
Volgens mij groeit er zo langzaam een verhaal in, een relatie tussen Tony en Ziva. Daar wordt steeds meer naar gehint.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:06 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Eens, elke week een case maar geen doorlopend verhaal meer. In de VS is het nog populair maar ik kan me niet voorstellen dat dat lang duurt als het zo doorgaat.
Dat wordt verdorie wel eens tijd hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef Kirov het volgende:
[..]
Volgens mij groeit er zo langzaam een verhaal in, een relatie tussen Tony en Ziva. Daar wordt steeds meer naar gehint.
Die mag van mij gewoon weer de lift in naar de kelder. En niet meer naar boven laten gaan!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:50 schreef WheeleE het volgende:
Ahhh, de nieuwe aflevering was vet!
DornegetGeweldig, een nieuwe probie
Eensquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Die mag van mij gewoon weer de lift in naar de kelder. En niet meer naar boven laten gaan!
Dat werd inderdaad echt wel eens tijd!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wordt verdorie wel eens tijd hoor
Pure gok. Ik denk of dit de laatste, en anders nog 1.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:45 schreef Moody22 het volgende:
Hoeveel seizoenen zouden er nog komen weet iemand dat?
Ik denk nog 1 hierna, 10 seizoenen, mooi rond. Net als JAG.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:43 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Pure gok. Ik denk of dit de laatste, en anders nog 1.
Het is wel tijd om het af te ronden denk ik.
Dat zou mooi zijn, en een heel goeie prestatie voor een spinn-off (van JAG) ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk nog 1 hierna, 10 seizoenen, mooi rond. Net als JAG.
Ik moet zeggen dat NCIS wel beter is dan JAGquote:Op maandag 5 maart 2012 23:20 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, en een heel goeie prestatie voor een spinn-off (van JAG) ook.
Seizoen 10 is in ieder geval zojuist officieel bevestigd.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:45 schreef Moody22 het volgende:
Hoeveel seizoenen zouden er nog komen weet iemand dat?
twitter:BrianDietzen twitterde op woensdag 14-03-2012 om 20:01:13Hey guys! #NCIS just got officially picked up for a 10th season! Yay! Go #CBS !#thankful #BestFansEver reageer retweet
NCIS staat er wel om bekend steeds de Director te wissellen. We zouden zo maar #4 kunnen krijgen volgend seizoen. Maar Vance doet het wel goed dus denk dat ze hem wel houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:16 schreef Crohnjurist het volgende:
Leuk van die opeenvolgende afleveringen! Vanmiddag de laatste 4 gekeken, wel lekker dat ik nog niet helemaal bij wasNu met spanning wachten op de laatste, zullen ze vance terug vinden?
[USA] NCIS Los Angeles #1: New city, new team, same attitudequote:Op donderdag 17 mei 2012 02:45 schreef DaMook het volgende:
Ow en ik mis het ncisla topic, daar:
Goed gedaan Callen ! Wel heel erg benieuwd hoe dit verder gaat.
Mijn inziens kunnen ze onmogelijk 1 van deze eruit halen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De laatste 3 afleveringen vond ik weer ouderwets goed (dit seizoen was het slechtste in mijn ogen sinds seizoen 4), maar de finale vond ik ietsje minder. Het ging van hot naar her, er was geen touw aan vast te knopen. Einde was wel spannend. Wie het overleeft zal afhangen van de contractonderhangelingen van Michael Weatherly (Tony), Sean Murray (McGee) en Pauly Perrette (Abby), die hebben nog geen contract voor seizoen 10.
Dit idd. Normaal is er niet echt een cliff bij ncis, maar deze is wel heel spannend! Ik hoop echt niet dat er iemand uit gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:22 schreef WheeleE het volgende:
Holy crap wat een einde!!
Ducky!
Volgens mij is er nog nooit zo'n heftige seizoenscliffhanger geweest bij NCIS...
Hij hoeft nog niet dood te zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Noooooo![]()
![]()
Ducky
![]()
Deze gaat in de top 3 naast de finales van seizoen 2 en seizoen 6 (en daarop aansluitend de opening van seizoen 7).
Oh en ik heb geen traan gelaten bij Grey's waar een vliegtuig neerstort en een van de tofste karakters doodgaat, maar hier moest ik toch slikken. Duidelijk welke serie ik het leukste vind
[ Bericht 33% gewijzigd door Etcetera op 21-05-2012 21:52:17 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef WheeleE het volgende:
Met alle contractvernieuwingen missen we nog 1 belangrijk persoon![]()
Ik hoop dat dat geen voorbode is voor de ontknoping van de cliffhanger...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Ah, dat wist ik niet, had dat nieuwdbericht niet zover gelezenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Die had geen contractverlenging nodig als ik me niet vergis
Neil Degrasse Tyson
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
De eerste foto van het nieuwe seizoen en een korte beschrijving van hoe het seizoen opent.a.s woensdag dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Hij was goed inderdaad, meer gelachen dan bij het merendeel van de komedie series de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik was een beetje klaar met NCIS, maar deze aflevering was geniaal
Die ex-vrouw van Gibbs en Fornell
quote:CBS Planning ‘NCIS: LA’ Spin-Off
Now in its 10th season and with over 200 episodes under its belt, monster hit NCIS’ magnitude continues to reverberate across the network TV landscape. The show still draws a massive viewership each week, and in 2009 it spawned the spin-off NCIS: Los Angeles, which has become almost as popular.
NCIS: LA, which is currently in season 4, has seen its own fan base continue to grow, proving that there’s still a big market for primetime crime procedurals. Other shows, like CSI and Law & Order, have had similar success planting new seeds within their hit shows, so why wouldn’t NCIS want to continue to milk what they have for all its worth too?
According to Deadline, CBS is preparing a third NCIS series that will be a direct spin-off of NCIS: LA. New characters will be debuted during a two-part episode later this season and will serve as the launchpad for the new (currently untitled) series – though you can assume ‘NCIS’ will be somewhere in there. The show will be written and executive produced by NCIS: LA showrunner Shane Brennan and will follow a small group of mobile agents who crisscross the country solving crimes.
Brennan and the network used this same planting technique with NCIS: LA when it became its own show after introducing its characters during a two-hour episode of NCIS. In fact, planting spin-offs has become commonplace with successful shows. CBS’s CSI: Miami spawned CSI: New York in the exact same fashion and many people forget that NCIS itself is a spin-off, as it was introduced in a two-part episode of JAG.
Of course, not every spin-off lives a long life. CBS also produced a spin-off of Criminal Minds, titled Criminal Minds: Suspect Behavior, but unfortunately for the network and its cast, it only lasted one season. There’s obviously a demand for more of these types of crime dramas, but only time will tell if the new NCIS series hits home with audiences.
Viewers may be frustrated with the lack of originality in entertainment these days, but ultimately the consumers decide what films and TV shows get made. So, if you want more NCISs or not, remember to vote with your remote control.
Bron
Dat zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 09:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik blijf hopen op en klein gastrolletje van een of twee JAG characters in NCIS. Mac en Harm ofzo, gewoon op de koffie met hun liefdesbaby.
Dat!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef DaMook het volgende:
Wat een eindeik haat to be continued
.
Er moet inderdaad weer opgebouwd worden naar een spannende aflevering die een dreiging vormt voor het team zodat ze dat na de vakantie weer op kunnen lossenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef DaMook het volgende:
De een na laatste ep van dit seizoen, is ook wel te merken aan het einde van deze ep.
Volgende week; AJ Chegwidden himself returnsquote:Op donderdag 13 december 2012 09:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik blijf hopen op en klein gastrolletje van een of twee JAG characters in NCIS. Mac en Harm ofzo, gewoon op de koffie met hun liefdesbaby.
Hmz, als de vervanger voor Vance?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Volgende week; AJ Chegwidden himself returns
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Volgende week; AJ Chegwidden himself returns
Dat vind ik nog leuker eigenlijk, een soort vervolg op de JAG-carriere. Bud's broer is al wel eens terug gekomen inNCIS, maar dan als een compleet ander personage. Maarja, daar is ie dan ook de zoon van Belissario voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nee, guest role als advocaat voor Gibbs. Hij was in JAG al gestopt bij de marine, en heeft nu storyline gezien een grote advocatenfirma in D.C.
AJ was aan het eind van JAG ook al weg als hoofd van de dienst dus zou raar zijn als hij ineens weer de baas van JAG gaat spelen. Leuk dat hij terug komtquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik nog leuker eigenlijk, een soort vervolg op de JAG-carriere. Bud's broer is al wel eens terug gekomen inNCIS, maar dan als een compleet ander personage. Maarja, daar is ie dan ook de zoon van Belissario voor.
Uiteraard, AJ kan niet als hoofd JAG terugkomen. Maar van wat ik nu begrijp komt hij wel terug als AJ, en niet als een compleet ander character.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
AJ was aan het eind van JAG ook al weg als hoofd van de dienst dus zou raar zijn als hij ineens weer de baas van JAG gaat spelen. Leuk dat hij terug komt
McGee heeft ook een aantal afleveringen in JAG gezeten als een ander personage. Zelfs binnen JAG kwamen gastacteurs soms terug in een andere rol.
Heeft dat te maken met dat team welke in die vrachtwagen zat een paar afleveringen terug?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Etcetera het volgende:
In seizoen 8 van JAG zijn er 2 afleveringen geweest waarin NCIS werd geintroduceerd (Ice Queen en nog eentje, waarvan ik de naam niet meer weet).
En McGee heeft inderdaad andere rollen in JAG gehad
Ook leuk: NCIS is een spinoff van JAG. NCIS LA is een spinoff van NCIS. En we krijgen binnenkort weer een spinoff van NCIS LA, die volgens mij NCIS Red gaat heten
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met dat team welke in die vrachtwagen zat een paar afleveringen terug?
TV / [USA] NCIS Los Angeles #1: New city, new team, same attitudequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:38 schreef Etcetera het volgende:
Oooooh lalalallaaa NCIS LA. Deeks, you are awesome
AJ was leuk om weer te zien inderdaad en gezien het verhaal zal hij in de opening van het volgende seizoen ook wel terug komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef WheeleE het volgende:
Een spannende aflevering met een mooie cliffhanger. Oef!
Enne: AJ!
Die red is laatst idd aanbod geweest. Dat reizende team, zou zomaar eens wat kunnen wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Etcetera het volgende:
In seizoen 8 van JAG zijn er 2 afleveringen geweest waarin NCIS werd geintroduceerd (Ice Queen en nog eentje, waarvan ik de naam niet meer weet).
En McGee heeft inderdaad andere rollen in JAG gehad
Ook leuk: NCIS is een spinoff van JAG. NCIS LA is een spinoff van NCIS. En we krijgen binnenkort weer een spinoff van NCIS LA, die volgens mij NCIS Red gaat heten
Ik vermaak me er zeker meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef WheeleE het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit toe ben gekomen (of me er niet toe heb kunnen zetten) om NCIS LA te gaan kijken. Is het de moeite waard?
Iig een einde wat ze willen, iedereen denkt wel/niet/wel/niet en gaat volgend jaar weer kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien niet dodelijk geraakt... of gewoon wel.. ik weet 't niet...
Ik vind die van NCIS:LA spannender eigenlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef motorbloempje het volgende:
Daar hebben ze bij mij niet zo'n gemene cliffhanger voor nodig!
NCIS:Red gaat er niet komen, CBS had er te weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die red is laatst idd aanbod geweest. Dat reizende team, zou zomaar eens wat kunnen worden.
quote:CBS Confirms 'NCIS' Spinoff Will Not be Moving Forward
CBS has confirmed today that the pilot for the NCIS spinoff (NCIS: Red, as it was most recently known) has officially been passed on.
Bron
pijnlijkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind die van NCIS:LA spannender eigenlijkof zieliger
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |