SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Rainesz op 20-09-2011 19:31:04 ]Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Misschien een idee om dat even in spoilers te zetten. Wel zo fijn voor de kijkers die nog niet doorhebben dat NCIS een dag eerder online komt vanaf nu.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef Rainesz het volgende:
Hij staat al online omdat dit van de canadeese tv boer komt.
Daar word de serie dag eerder uitgezonden.
[knip]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat even in spoilers te zetten. Wel zo fijn voor de kijkers die nog niet doorhebben dat NCIS een dag eerder online komt vanaf nu.
Wat ik er van begreep dood maar ik weet het niet.quote:
Ze vermoeden dood,maar er is geen bewijs. Was geen lichaam gevonden.quote:
Vaag inderdaad. En waarom vermoorde die zogenaamde FBI agent tony niet (evt. samen met de zus van kate? Als dat echt hun bedoeling was had dat extra slachtoffer niet uitgemaakt, hij had de avond ervoor 3 NCIS agenten beschoten. Dat zal wel duidelijk worden wanneer de echte bedoelingen van die groep duidelijk worden. En hoe kwam Gibbs aan dat dossier, heb ik dat gemist? Grote faal, duidelijke foto erin van de hele groep incl. die zogenaamde agent die opvallend in het ziekenhuis komt banjeren.quote:
Wie zal het zeggen. Een beetje random lijkt het. Erg jammer, want zo houden ze kijkers niet echt vast. De laatste keer dat ik een paar afleveringen op SBS6 keek was het een aflevering halverwege seizoen 6.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Moody22 het volgende:
Wat ik me afvraag is. Op Sbs 6 is NCIS te zien (onder andere) Maar bijvoorbeeld vorige week de eerste aflevering had een open einde en dan denk ik. oof spannend dhdelijk het vervolg! Maar nee de tweede aflevering sloot niet aan en had een open einde!Hoe werkt dit? krijg ik nu dan van bijde afleveringen het vervolg te zien? Vandaag dus bedoel ik. Weet iemand meer over hoe SBS NCIS uitzend?
Alvast bedankt!
De eerste aflevering is nieuw (voor NL) en de 2e van vorig seizoen. Allebei zijn het idd vervolgen van vorige week. De afgelopen paar weken iig wel :-)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Moody22 het volgende:
Wat ik me afvraag is. Op Sbs 6 is NCIS te zien (onder andere) Maar bijvoorbeeld vorige week de eerste aflevering had een open einde en dan denk ik. oof spannend dhdelijk het vervolg! Maar nee de tweede aflevering sloot niet aan en had een open einde!:O Hoe werkt dit? krijg ik nu dan van bijde afleveringen het vervolg te zien? Vandaag dus bedoel ik. Weet iemand meer over hoe SBS NCIS uitzend?
Alvast bedankt!
De eerste aflevering is de nieuwste aflevering,loopt een paar weken achter op de USA. De tweede aflevering is een aflevering van een paar seizoenen geleden. Beide afleveringen sluiten dus niet op elkaar aan maar ze volgen wel beide netjes het seizoen waarin ze zitten op volgorde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Moody22 het volgende:
Wat ik me afvraag is. Op Sbs 6 is NCIS te zien (onder andere) Maar bijvoorbeeld vorige week de eerste aflevering had een open einde en dan denk ik. oof spannend dhdelijk het vervolg! Maar nee de tweede aflevering sloot niet aan en had een open einde!:O Hoe werkt dit? krijg ik nu dan van bijde afleveringen het vervolg te zien? Vandaag dus bedoel ik. Weet iemand meer over hoe SBS NCIS uitzend?
Alvast bedankt!
OK dus ik krijg vandaag wel een vervolg op bijde aflevering?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De eerste aflevering is de nieuwste aflevering,loopt een paar weken achter op de USA. De tweede aflevering is een aflevering van een paar seizoenen geleden. Beide afleveringen sluiten dus niet op elkaar aan maar ze volgen wel beide netjes het seizoen waarin ze zitten op volgorde.
Op beide afleveringen jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef Moody22 het volgende:
[..]
OK dus ik krijg vandaag wel een vervolg op bijde aflevering?!
Okey dan! great!quote:
2 broers. Eén wist ze, 1 niet. Zij & haar broertje zijn dus schijnbaar afgestaan ter adoptie & die ander (die met die dierenwinkel) is gewoon bij zijn biologische ouders opgegroeid.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
maar haar dna matcht toch die van haar broer? = haar echte broer dus zij is zelf degene die ter adoptie is af gestaan maar ouders van die broer= haar ouders
toch? of doe ik iets helemaal verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |