SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Rainesz op 20-09-2011 19:31:04 ]Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Misschien een idee om dat even in spoilers te zetten. Wel zo fijn voor de kijkers die nog niet doorhebben dat NCIS een dag eerder online komt vanaf nu.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef Rainesz het volgende:
Hij staat al online omdat dit van de canadeese tv boer komt.
Daar word de serie dag eerder uitgezonden.
[knip]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat even in spoilers te zetten. Wel zo fijn voor de kijkers die nog niet doorhebben dat NCIS een dag eerder online komt vanaf nu.
Wat ik er van begreep dood maar ik weet het niet.quote:
Ze vermoeden dood,maar er is geen bewijs. Was geen lichaam gevonden.quote:
Vaag inderdaad. En waarom vermoorde die zogenaamde FBI agent tony niet (evt. samen met de zus van kate? Als dat echt hun bedoeling was had dat extra slachtoffer niet uitgemaakt, hij had de avond ervoor 3 NCIS agenten beschoten. Dat zal wel duidelijk worden wanneer de echte bedoelingen van die groep duidelijk worden. En hoe kwam Gibbs aan dat dossier, heb ik dat gemist? Grote faal, duidelijke foto erin van de hele groep incl. die zogenaamde agent die opvallend in het ziekenhuis komt banjeren.quote:
Wie zal het zeggen. Een beetje random lijkt het. Erg jammer, want zo houden ze kijkers niet echt vast. De laatste keer dat ik een paar afleveringen op SBS6 keek was het een aflevering halverwege seizoen 6.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Moody22 het volgende:
Wat ik me afvraag is. Op Sbs 6 is NCIS te zien (onder andere) Maar bijvoorbeeld vorige week de eerste aflevering had een open einde en dan denk ik. oof spannend dhdelijk het vervolg! Maar nee de tweede aflevering sloot niet aan en had een open einde!Hoe werkt dit? krijg ik nu dan van bijde afleveringen het vervolg te zien? Vandaag dus bedoel ik. Weet iemand meer over hoe SBS NCIS uitzend?
Alvast bedankt!
De eerste aflevering is nieuw (voor NL) en de 2e van vorig seizoen. Allebei zijn het idd vervolgen van vorige week. De afgelopen paar weken iig wel :-)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Moody22 het volgende:
Wat ik me afvraag is. Op Sbs 6 is NCIS te zien (onder andere) Maar bijvoorbeeld vorige week de eerste aflevering had een open einde en dan denk ik. oof spannend dhdelijk het vervolg! Maar nee de tweede aflevering sloot niet aan en had een open einde!:O Hoe werkt dit? krijg ik nu dan van bijde afleveringen het vervolg te zien? Vandaag dus bedoel ik. Weet iemand meer over hoe SBS NCIS uitzend?
Alvast bedankt!
De eerste aflevering is de nieuwste aflevering,loopt een paar weken achter op de USA. De tweede aflevering is een aflevering van een paar seizoenen geleden. Beide afleveringen sluiten dus niet op elkaar aan maar ze volgen wel beide netjes het seizoen waarin ze zitten op volgorde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Moody22 het volgende:
Wat ik me afvraag is. Op Sbs 6 is NCIS te zien (onder andere) Maar bijvoorbeeld vorige week de eerste aflevering had een open einde en dan denk ik. oof spannend dhdelijk het vervolg! Maar nee de tweede aflevering sloot niet aan en had een open einde!:O Hoe werkt dit? krijg ik nu dan van bijde afleveringen het vervolg te zien? Vandaag dus bedoel ik. Weet iemand meer over hoe SBS NCIS uitzend?
Alvast bedankt!
OK dus ik krijg vandaag wel een vervolg op bijde aflevering?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De eerste aflevering is de nieuwste aflevering,loopt een paar weken achter op de USA. De tweede aflevering is een aflevering van een paar seizoenen geleden. Beide afleveringen sluiten dus niet op elkaar aan maar ze volgen wel beide netjes het seizoen waarin ze zitten op volgorde.
Op beide afleveringen jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef Moody22 het volgende:
[..]
OK dus ik krijg vandaag wel een vervolg op bijde aflevering?!
Okey dan! great!quote:
2 broers. Eén wist ze, 1 niet. Zij & haar broertje zijn dus schijnbaar afgestaan ter adoptie & die ander (die met die dierenwinkel) is gewoon bij zijn biologische ouders opgegroeid.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
maar haar dna matcht toch die van haar broer? = haar echte broer dus zij is zelf degene die ter adoptie is af gestaan maar ouders van die broer= haar ouders
toch? of doe ik iets helemaal verkeerd?
O nu weer wel dus? De afgelopen weken niet, dus ik had het eigenlijk weer opgegeven, maar ik zie dat ie er nu idd staat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hij is weer een dag eerder in Canada uitgezonden dus alweer te downloaden. Geniale aflevering
Ik vind juist Abby, Gibbs en Ducky leuk! De karakters maken voor mij juist deze serie leuk om te kijken!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik baal er zo van. Ik heb super vaak geprobeerd om de serie echt te gaan volgen maar iets houd me tegen. De verhalen zijn op zich altijd goed. Ziva en Tony zijn elke keer zeer tof met McGee. Maar elke keer als ik die Ducky zie, of die Palmer dan zakt mijn interesse weg. Hun dialogen zijn zo irritant altijd. Abby is 50/50, en Gibbs vind ik vaak wat eentonig. Gewoon zonde. Hele goede serie, maar sommige karakters maken het gewoon irritant om te kijken voor mij
Dat vond ik het vorig seizoen ook al. De rek lijkt wel uit NCIS te zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vind het hele seizoen tegenvallen. Misschien één of twee echt leuke afleveringen, maar de rest viel tegen. NCIS LA is veel leuker dit jaar.
Eens, elke week een case maar geen doorlopend verhaal meer. In de VS is het nog populair maar ik kan me niet voorstellen dat dat lang duurt als het zo doorgaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vond ik het vorig seizoen ook al. De rek lijkt wel uit NCIS te zijn.
Volgens mij groeit er zo langzaam een verhaal in, een relatie tussen Tony en Ziva. Daar wordt steeds meer naar gehint.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:06 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Eens, elke week een case maar geen doorlopend verhaal meer. In de VS is het nog populair maar ik kan me niet voorstellen dat dat lang duurt als het zo doorgaat.
Dat wordt verdorie wel eens tijd hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef Kirov het volgende:
[..]
Volgens mij groeit er zo langzaam een verhaal in, een relatie tussen Tony en Ziva. Daar wordt steeds meer naar gehint.
Die mag van mij gewoon weer de lift in naar de kelder. En niet meer naar boven laten gaan!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:50 schreef WheeleE het volgende:
Ahhh, de nieuwe aflevering was vet!
DornegetGeweldig, een nieuwe probie
Eensquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Die mag van mij gewoon weer de lift in naar de kelder. En niet meer naar boven laten gaan!
Dat werd inderdaad echt wel eens tijd!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wordt verdorie wel eens tijd hoor
Pure gok. Ik denk of dit de laatste, en anders nog 1.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:45 schreef Moody22 het volgende:
Hoeveel seizoenen zouden er nog komen weet iemand dat?
Ik denk nog 1 hierna, 10 seizoenen, mooi rond. Net als JAG.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:43 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Pure gok. Ik denk of dit de laatste, en anders nog 1.
Het is wel tijd om het af te ronden denk ik.
Dat zou mooi zijn, en een heel goeie prestatie voor een spinn-off (van JAG) ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk nog 1 hierna, 10 seizoenen, mooi rond. Net als JAG.
Ik moet zeggen dat NCIS wel beter is dan JAGquote:Op maandag 5 maart 2012 23:20 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, en een heel goeie prestatie voor een spinn-off (van JAG) ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |