Dat hoop en roep ik al jarenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:23 schreef bietelboer het volgende:
Tony en Ziva, daar gaat nog wel een keer wat gebeuren
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:07 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik ben met seizoen 8 begonnen, maar heb de laatste paar gemist. Heeft McGee AIDS ofzo?
quote:Maar wel heel erg veel, ook nauwelijks nog spiermassa. Hij ziet er erg ongezond uit als je het mij vraagt.Op donderdag 21 oktober 2010 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Hij is afgevallen, that's kinda it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar uit, hij pakt je zo in net als Ziva en Abbyquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben Senior sympathieker te vinden naarmate hij wat meer in de serie komt. Damn it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |