Seizoen 10 is in ieder geval zojuist officieel bevestigd.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:45 schreef Moody22 het volgende:
Hoeveel seizoenen zouden er nog komen weet iemand dat?
twitter:BrianDietzen twitterde op woensdag 14-03-2012 om 20:01:13Hey guys! #NCIS just got officially picked up for a 10th season! Yay! Go #CBS !#thankful #BestFansEver reageer retweet
NCIS staat er wel om bekend steeds de Director te wissellen. We zouden zo maar #4 kunnen krijgen volgend seizoen. Maar Vance doet het wel goed dus denk dat ze hem wel houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:16 schreef Crohnjurist het volgende:
Leuk van die opeenvolgende afleveringen! Vanmiddag de laatste 4 gekeken, wel lekker dat ik nog niet helemaal bij wasNu met spanning wachten op de laatste, zullen ze vance terug vinden?
[USA] NCIS Los Angeles #1: New city, new team, same attitudequote:Op donderdag 17 mei 2012 02:45 schreef DaMook het volgende:
Ow en ik mis het ncisla topic, daar:
Goed gedaan Callen ! Wel heel erg benieuwd hoe dit verder gaat.
Mijn inziens kunnen ze onmogelijk 1 van deze eruit halen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De laatste 3 afleveringen vond ik weer ouderwets goed (dit seizoen was het slechtste in mijn ogen sinds seizoen 4), maar de finale vond ik ietsje minder. Het ging van hot naar her, er was geen touw aan vast te knopen. Einde was wel spannend. Wie het overleeft zal afhangen van de contractonderhangelingen van Michael Weatherly (Tony), Sean Murray (McGee) en Pauly Perrette (Abby), die hebben nog geen contract voor seizoen 10.
Dit idd. Normaal is er niet echt een cliff bij ncis, maar deze is wel heel spannend! Ik hoop echt niet dat er iemand uit gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:22 schreef WheeleE het volgende:
Holy crap wat een einde!!
Ducky!
Volgens mij is er nog nooit zo'n heftige seizoenscliffhanger geweest bij NCIS...
Hij hoeft nog niet dood te zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Noooooo![]()
![]()
Ducky
![]()
Deze gaat in de top 3 naast de finales van seizoen 2 en seizoen 6 (en daarop aansluitend de opening van seizoen 7).
Oh en ik heb geen traan gelaten bij Grey's waar een vliegtuig neerstort en een van de tofste karakters doodgaat, maar hier moest ik toch slikken. Duidelijk welke serie ik het leukste vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Etcetera op 21-05-2012 21:52:17 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef WheeleE het volgende:
Met alle contractvernieuwingen missen we nog 1 belangrijk persoon![]()
Ik hoop dat dat geen voorbode is voor de ontknoping van de cliffhanger...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Ah, dat wist ik niet, had dat nieuwdbericht niet zover gelezenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Die had geen contractverlenging nodig als ik me niet vergis
Neil Degrasse Tyson
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
De eerste foto van het nieuwe seizoen en een korte beschrijving van hoe het seizoen opent.a.s woensdag dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Hij was goed inderdaad, meer gelachen dan bij het merendeel van de komedie series de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik was een beetje klaar met NCIS, maar deze aflevering was geniaal
Die ex-vrouw van Gibbs en Fornell
quote:CBS Planning ‘NCIS: LA’ Spin-Off
Now in its 10th season and with over 200 episodes under its belt, monster hit NCIS’ magnitude continues to reverberate across the network TV landscape. The show still draws a massive viewership each week, and in 2009 it spawned the spin-off NCIS: Los Angeles, which has become almost as popular.
NCIS: LA, which is currently in season 4, has seen its own fan base continue to grow, proving that there’s still a big market for primetime crime procedurals. Other shows, like CSI and Law & Order, have had similar success planting new seeds within their hit shows, so why wouldn’t NCIS want to continue to milk what they have for all its worth too?
According to Deadline, CBS is preparing a third NCIS series that will be a direct spin-off of NCIS: LA. New characters will be debuted during a two-part episode later this season and will serve as the launchpad for the new (currently untitled) series – though you can assume ‘NCIS’ will be somewhere in there. The show will be written and executive produced by NCIS: LA showrunner Shane Brennan and will follow a small group of mobile agents who crisscross the country solving crimes.
Brennan and the network used this same planting technique with NCIS: LA when it became its own show after introducing its characters during a two-hour episode of NCIS. In fact, planting spin-offs has become commonplace with successful shows. CBS’s CSI: Miami spawned CSI: New York in the exact same fashion and many people forget that NCIS itself is a spin-off, as it was introduced in a two-part episode of JAG.
Of course, not every spin-off lives a long life. CBS also produced a spin-off of Criminal Minds, titled Criminal Minds: Suspect Behavior, but unfortunately for the network and its cast, it only lasted one season. There’s obviously a demand for more of these types of crime dramas, but only time will tell if the new NCIS series hits home with audiences.
Viewers may be frustrated with the lack of originality in entertainment these days, but ultimately the consumers decide what films and TV shows get made. So, if you want more NCISs or not, remember to vote with your remote control.
Bron
Dat zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 09:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik blijf hopen op en klein gastrolletje van een of twee JAG characters in NCIS. Mac en Harm ofzo, gewoon op de koffie met hun liefdesbaby.
Dat!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef DaMook het volgende:
Wat een eindeik haat to be continued
.
Er moet inderdaad weer opgebouwd worden naar een spannende aflevering die een dreiging vormt voor het team zodat ze dat na de vakantie weer op kunnen lossenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef DaMook het volgende:
De een na laatste ep van dit seizoen, is ook wel te merken aan het einde van deze ep.
Volgende week; AJ Chegwidden himself returnsquote:Op donderdag 13 december 2012 09:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik blijf hopen op en klein gastrolletje van een of twee JAG characters in NCIS. Mac en Harm ofzo, gewoon op de koffie met hun liefdesbaby.
Hmz, als de vervanger voor Vance?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Volgende week; AJ Chegwidden himself returns
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Volgende week; AJ Chegwidden himself returns
Dat vind ik nog leuker eigenlijk, een soort vervolg op de JAG-carriere. Bud's broer is al wel eens terug gekomen inNCIS, maar dan als een compleet ander personage. Maarja, daar is ie dan ook de zoon van Belissario voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nee, guest role als advocaat voor Gibbs. Hij was in JAG al gestopt bij de marine, en heeft nu storyline gezien een grote advocatenfirma in D.C.
AJ was aan het eind van JAG ook al weg als hoofd van de dienst dus zou raar zijn als hij ineens weer de baas van JAG gaat spelen. Leuk dat hij terug komtquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik nog leuker eigenlijk, een soort vervolg op de JAG-carriere. Bud's broer is al wel eens terug gekomen inNCIS, maar dan als een compleet ander personage. Maarja, daar is ie dan ook de zoon van Belissario voor.
Uiteraard, AJ kan niet als hoofd JAG terugkomen. Maar van wat ik nu begrijp komt hij wel terug als AJ, en niet als een compleet ander character.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
AJ was aan het eind van JAG ook al weg als hoofd van de dienst dus zou raar zijn als hij ineens weer de baas van JAG gaat spelen. Leuk dat hij terug komt
McGee heeft ook een aantal afleveringen in JAG gezeten als een ander personage. Zelfs binnen JAG kwamen gastacteurs soms terug in een andere rol.
Heeft dat te maken met dat team welke in die vrachtwagen zat een paar afleveringen terug?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Etcetera het volgende:
In seizoen 8 van JAG zijn er 2 afleveringen geweest waarin NCIS werd geintroduceerd (Ice Queen en nog eentje, waarvan ik de naam niet meer weet).
En McGee heeft inderdaad andere rollen in JAG gehad
Ook leuk: NCIS is een spinoff van JAG. NCIS LA is een spinoff van NCIS. En we krijgen binnenkort weer een spinoff van NCIS LA, die volgens mij NCIS Red gaat heten
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met dat team welke in die vrachtwagen zat een paar afleveringen terug?
TV / [USA] NCIS Los Angeles #1: New city, new team, same attitudequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:38 schreef Etcetera het volgende:
Oooooh lalalallaaa NCIS LA. Deeks, you are awesome
AJ was leuk om weer te zien inderdaad en gezien het verhaal zal hij in de opening van het volgende seizoen ook wel terug komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef WheeleE het volgende:
Een spannende aflevering met een mooie cliffhanger. Oef!
Enne: AJ!
Die red is laatst idd aanbod geweest. Dat reizende team, zou zomaar eens wat kunnen wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Etcetera het volgende:
In seizoen 8 van JAG zijn er 2 afleveringen geweest waarin NCIS werd geintroduceerd (Ice Queen en nog eentje, waarvan ik de naam niet meer weet).
En McGee heeft inderdaad andere rollen in JAG gehad
Ook leuk: NCIS is een spinoff van JAG. NCIS LA is een spinoff van NCIS. En we krijgen binnenkort weer een spinoff van NCIS LA, die volgens mij NCIS Red gaat heten
Ik vermaak me er zeker meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef WheeleE het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit toe ben gekomen (of me er niet toe heb kunnen zetten) om NCIS LA te gaan kijken. Is het de moeite waard?
Iig een einde wat ze willen, iedereen denkt wel/niet/wel/niet en gaat volgend jaar weer kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien niet dodelijk geraakt... of gewoon wel.. ik weet 't niet...
Ik vind die van NCIS:LA spannender eigenlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef motorbloempje het volgende:
Daar hebben ze bij mij niet zo'n gemene cliffhanger voor nodig!
NCIS:Red gaat er niet komen, CBS had er te weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die red is laatst idd aanbod geweest. Dat reizende team, zou zomaar eens wat kunnen worden.
quote:CBS Confirms 'NCIS' Spinoff Will Not be Moving Forward
CBS has confirmed today that the pilot for the NCIS spinoff (NCIS: Red, as it was most recently known) has officially been passed on.
Bron
pijnlijkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind die van NCIS:LA spannender eigenlijkof zieliger
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |