Dat zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 09:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik blijf hopen op en klein gastrolletje van een of twee JAG characters in NCIS. Mac en Harm ofzo, gewoon op de koffie met hun liefdesbaby.
Dat!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef DaMook het volgende:
Wat een eindeik haat to be continued
.
Er moet inderdaad weer opgebouwd worden naar een spannende aflevering die een dreiging vormt voor het team zodat ze dat na de vakantie weer op kunnen lossenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef DaMook het volgende:
De een na laatste ep van dit seizoen, is ook wel te merken aan het einde van deze ep.
Volgende week; AJ Chegwidden himself returnsquote:Op donderdag 13 december 2012 09:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik blijf hopen op en klein gastrolletje van een of twee JAG characters in NCIS. Mac en Harm ofzo, gewoon op de koffie met hun liefdesbaby.
Hmz, als de vervanger voor Vance?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Volgende week; AJ Chegwidden himself returns
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Volgende week; AJ Chegwidden himself returns
Dat vind ik nog leuker eigenlijk, een soort vervolg op de JAG-carriere. Bud's broer is al wel eens terug gekomen inNCIS, maar dan als een compleet ander personage. Maarja, daar is ie dan ook de zoon van Belissario voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nee, guest role als advocaat voor Gibbs. Hij was in JAG al gestopt bij de marine, en heeft nu storyline gezien een grote advocatenfirma in D.C.
AJ was aan het eind van JAG ook al weg als hoofd van de dienst dus zou raar zijn als hij ineens weer de baas van JAG gaat spelen. Leuk dat hij terug komtquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik nog leuker eigenlijk, een soort vervolg op de JAG-carriere. Bud's broer is al wel eens terug gekomen inNCIS, maar dan als een compleet ander personage. Maarja, daar is ie dan ook de zoon van Belissario voor.
Uiteraard, AJ kan niet als hoofd JAG terugkomen. Maar van wat ik nu begrijp komt hij wel terug als AJ, en niet als een compleet ander character.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
AJ was aan het eind van JAG ook al weg als hoofd van de dienst dus zou raar zijn als hij ineens weer de baas van JAG gaat spelen. Leuk dat hij terug komt
McGee heeft ook een aantal afleveringen in JAG gezeten als een ander personage. Zelfs binnen JAG kwamen gastacteurs soms terug in een andere rol.
Heeft dat te maken met dat team welke in die vrachtwagen zat een paar afleveringen terug?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Etcetera het volgende:
In seizoen 8 van JAG zijn er 2 afleveringen geweest waarin NCIS werd geintroduceerd (Ice Queen en nog eentje, waarvan ik de naam niet meer weet).
En McGee heeft inderdaad andere rollen in JAG gehad
Ook leuk: NCIS is een spinoff van JAG. NCIS LA is een spinoff van NCIS. En we krijgen binnenkort weer een spinoff van NCIS LA, die volgens mij NCIS Red gaat heten
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met dat team welke in die vrachtwagen zat een paar afleveringen terug?
TV / [USA] NCIS Los Angeles #1: New city, new team, same attitudequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:38 schreef Etcetera het volgende:
Oooooh lalalallaaa NCIS LA. Deeks, you are awesome
AJ was leuk om weer te zien inderdaad en gezien het verhaal zal hij in de opening van het volgende seizoen ook wel terug komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef WheeleE het volgende:
Een spannende aflevering met een mooie cliffhanger. Oef!
Enne: AJ!
Die red is laatst idd aanbod geweest. Dat reizende team, zou zomaar eens wat kunnen wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Etcetera het volgende:
In seizoen 8 van JAG zijn er 2 afleveringen geweest waarin NCIS werd geintroduceerd (Ice Queen en nog eentje, waarvan ik de naam niet meer weet).
En McGee heeft inderdaad andere rollen in JAG gehad
Ook leuk: NCIS is een spinoff van JAG. NCIS LA is een spinoff van NCIS. En we krijgen binnenkort weer een spinoff van NCIS LA, die volgens mij NCIS Red gaat heten
Ik vermaak me er zeker meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef WheeleE het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit toe ben gekomen (of me er niet toe heb kunnen zetten) om NCIS LA te gaan kijken. Is het de moeite waard?
Iig een einde wat ze willen, iedereen denkt wel/niet/wel/niet en gaat volgend jaar weer kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien niet dodelijk geraakt... of gewoon wel.. ik weet 't niet...
Ik vind die van NCIS:LA spannender eigenlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef motorbloempje het volgende:
Daar hebben ze bij mij niet zo'n gemene cliffhanger voor nodig!
NCIS:Red gaat er niet komen, CBS had er te weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die red is laatst idd aanbod geweest. Dat reizende team, zou zomaar eens wat kunnen worden.
quote:CBS Confirms 'NCIS' Spinoff Will Not be Moving Forward
CBS has confirmed today that the pilot for the NCIS spinoff (NCIS: Red, as it was most recently known) has officially been passed on.
Bron
pijnlijkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind die van NCIS:LA spannender eigenlijkof zieliger
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |