Seizoen 10 is in ieder geval zojuist officieel bevestigd.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:45 schreef Moody22 het volgende:
Hoeveel seizoenen zouden er nog komen weet iemand dat?
twitter:BrianDietzen twitterde op woensdag 14-03-2012 om 20:01:13Hey guys! #NCIS just got officially picked up for a 10th season! Yay! Go #CBS !#thankful #BestFansEver reageer retweet
NCIS staat er wel om bekend steeds de Director te wissellen. We zouden zo maar #4 kunnen krijgen volgend seizoen. Maar Vance doet het wel goed dus denk dat ze hem wel houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:16 schreef Crohnjurist het volgende:
Leuk van die opeenvolgende afleveringen! Vanmiddag de laatste 4 gekeken, wel lekker dat ik nog niet helemaal bij wasNu met spanning wachten op de laatste, zullen ze vance terug vinden?
[USA] NCIS Los Angeles #1: New city, new team, same attitudequote:Op donderdag 17 mei 2012 02:45 schreef DaMook het volgende:
Ow en ik mis het ncisla topic, daar:
Goed gedaan Callen ! Wel heel erg benieuwd hoe dit verder gaat.
Mijn inziens kunnen ze onmogelijk 1 van deze eruit halen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De laatste 3 afleveringen vond ik weer ouderwets goed (dit seizoen was het slechtste in mijn ogen sinds seizoen 4), maar de finale vond ik ietsje minder. Het ging van hot naar her, er was geen touw aan vast te knopen. Einde was wel spannend. Wie het overleeft zal afhangen van de contractonderhangelingen van Michael Weatherly (Tony), Sean Murray (McGee) en Pauly Perrette (Abby), die hebben nog geen contract voor seizoen 10.
Dit idd. Normaal is er niet echt een cliff bij ncis, maar deze is wel heel spannend! Ik hoop echt niet dat er iemand uit gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:22 schreef WheeleE het volgende:
Holy crap wat een einde!!
Ducky!
Volgens mij is er nog nooit zo'n heftige seizoenscliffhanger geweest bij NCIS...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |