Mwah daar is het niet zo duidelijk dat er een vervolg komt. Kan goed een paar eps duren voor daar een vervolg komt. Best een open einde.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
En dan krijg je bij NCIS LA dat ook nog een keer, zal een lange week wachten worden.
LA eindige ook met "To be continued" dus ik neem aan dat ze daar ook volgende week mee verder gaan. Zijn altijd belangrijke afleringen in de "November sweeps".quote:Op donderdag 18 november 2010 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah daar is het niet zo duidelijk dat er een vervolg komt. Kan goed een paar eps duren voor daar een vervolg komt. Best een open einde.
Waarom was het vorige topic al opslot terwijl het nog niet vol was ???
Dat was wel grappig, maar ook wel een beetje kinderachting. Maar voor de rest vond ik het een zeer spannende aflevering. Ik dacht echt Amit Hadar de mol was, maar nu hij dood is weet ik 't niet meer. Misschien wel Ziva 2 ... of die exit NCIS agent met een wandelstok waar drank in kan ... ben zeer benieuwd hoe dit afloopt!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:45 schreef Rainesz het volgende:
DiNozzo die die conferance binnen rent als een klein meisje gillend!
Ik denk nog steeds dat die de mol isquote:Op donderdag 18 november 2010 23:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat was wel grappig, maar ook wel een beetje kinderachting. Maar voor de rest vond ik het een zeer spannende aflevering. Ik dacht echt Amit Hadar de mol was, maar nu hij dood is weet ik 't niet meer. Misschien wel Ziva 2 ... of die exit NCIS agent met een wandelstok waar drank in kan ... ben zeer benieuwd hoe dit afloopt!
Ga zometeen NCIS LA kijken, was ik nog niet aan toegekomen.
Mmm ... dat kan natuurlijk ook nog steeds ... maar waar zijn ze dan nu.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat die de mol is. Alleen zijn papa David en Vance er op tijd achter gekomen
.
Dat gaan we in de volgende ep zienquote:Op donderdag 18 november 2010 23:50 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Mmm ... dat kan natuurlijk ook nog steeds ... maar waar zijn ze dan nu.
Je bedoelt een beetje het "de cirkel is rond"-principe doordat Gibbs gekoppeld wordt aan Jenny?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aardige episode al had ik wat wat meer spanning verwacht.
Je moet overigens wel de eerdere seizoen kennen om het einde volledig te kunnen begrijpen.
En de moord op die Rus is een paar seizoenen geleden al naar voren gekomen.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje het "de cirkel is rond"-principe doordat Gibbs gekoppeld wordt aan Jenny?
Helemaal mee eens al vond ik de aflevering verder niet heel spannend.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:22 schreef Zokunen het volgende:
Geniaal einde, verder spoiler ik nog niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Hammer20 het volgende:
Info over de spring episodes!!Ik las het ja, super, daar heb ik altijd meer over willen weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En goedquote:
Haha ja. Ducky met z'n famous verhaal. "We've gone from Socrates to Snooky". En Abby met haar Caf Pow record.quote:
Zeer knap inderdaad. Ze hebben met afgelopen aflevering zelfs weer een record gemaakt, met de meeste kijkers ooit van een aflevering van de afgelopen jaren. Je ziet niet vaak dat een serie alleen maar toeneemt in de kijkcijfers en kwaliteit namelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:04 schreef Rainesz het volgende:
Heerlijke aflevering weer.
Echt knap hoe ze het niveau vasthouden!
Jij hebt het op tv gekeken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef JooB65 het volgende:
Waar we kennelijk weer terug zijn bji het verraad van agent Lee?
Dat valt toch wel meequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jij hebt het op tv gekeken?
die seizoenen lopen hopeloos achter en dwars door elkaar
Van de scene van Tony en Kate in Paraquay kan dan kloppen, die is nooit in de aflevering terecht gekomen. En het telefoongesprek van Kate en Rachel is ook in elkaar geknipt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef Etcetera het volgende:
Goede afleveringTijd voor een NCIS marathoon, herkende te veel scenes niet
Was inderdaad leuk om haar weer eens te zien. En leuk om die oude beelden terug te zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef bietelboer het volgende:
Vind het wel heel cool dat ze nog steeds terug linken naar Kate
Dat van dat telefoongesprek had ik wel gegoktquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Van de scene van Tony en Kate in Paraquay kan dan kloppen, die is nooit in de aflevering terecht gekomen. En het telefoongesprek van Kate en Rachel is ook in elkaar geknipt.
De eerste Paraguay scene, het geruzie om die telefoon, was wel gewoon uit de aflevering. De scene op het balkon was nog niet eerder te zien geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat van dat telefoongesprek had ik wel gegoktde Paraguay scenes twijfelde ik een beetje over
Zes seizoenen wachten met een terugblik naar Kate is inderdaad wel erg lang maar vond het er niet minder leuk om.quote:Vond het leuk om even terug te duiken in het verleden, maar vind het wel een beetje vreemd dat ze zoveel jaar terug gingen als je nagaat dat de afgelopen jaren ook hele heftige dingen zijn gebeurdMaar daar kijk ik wel doorheen
Net als dingen dat ze zaken mogen oplossen waarbij ze zelf min of meer betrokken zijn
Jaquote:
en 'Game Up'quote:Gibbs die een computer aan flarden schiet![]()
Tony is tofquote:Tony die een date voor McGee regelt vond ik dan wel weer schattig.
Die blonde meid speelt in Leverage, waar ze Parker heet (en volledig wereldvreemd isquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb de ep vanmorgen gezien voor ik naar de uni ging maar euh .... wat mis ik met Parker?
Jaaa Parker!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die blonde meid speelt in Leverage, waar ze Parker heet (en volledig wereldvreemd is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Tony
Ik vertrouw dat blonde mens voor geen cent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:38 schreef Hammer20 het volgende:
[..]Alleen jammer dat de komende 2 weken herhalingen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het word geen tweeluik, dit was het begin van de verhaallijn die naar de finale gaat leiden.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Há, nice! Ik zei vorige week nog dat ik weer wat 'toffere' afleveringen wou! Nou, ta-da, meteen een tweeluik episode met een nice cliffhanger!
Nog beter.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het word geen tweeluik, dit was het begin van de verhaallijn die naar de finale gaat leiden.
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
Zal het ziva's vriend of tony's vriendin zijn. Erg goede ep, van mij mag het ook snel volgende week zijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]Ja, geweldig hoe ie die namen bedenktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja ik weet het, staan wrs gewoon in het script
).
Of zullen ze het samen zijn.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Dat valt iedereen wel op ja. Het zit er ook juist in om kijkers te blijven trekken. Zoals zo veel hoofdrolspelers in allerlij series.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
vette serie ja
ben ik trouwens de enige die elke keer verwacht dat er iets tussen ziva en tony gaat gebeuren? of verwacht juist iedereen dat? weet namelijk niet of ik er nou altijd iets achter zoek of dat het gewoon opvallend voor iedereen is
Denk niet dat die aflevering er direct op verder gaat op dit open einde. Er gaat ook nog een aflevering komen over tony, hoe die bij de NCIS is gekomen etc etc (8.22)quote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Goede epBen benieuwd naar volgende week
Zeg laiverd, allemaal leuk en aardig, maar dit had ik niet per se willen weten hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef consio het volgende:
[..]
Denk niet dat die aflevering er direct op verder gaat op dit open einde. Er gaat ook nog een aflevering komen over tony, hoe die bij de NCIS is gekomen etc etc (8.22)
Abby is bang voor veranderingen, de seizoensfinale nadert, tony is het volgende slachtoffer lijkt het van de seriemoordenaar..............
Hopelijk blijft het vaste team onveranderd in het nieuwe seizoen, het belooft echter een (weer) spannende seizoensfinale te worden
Ja het worden 3 lange laatste paar afleveringen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wat een aflevering en wat een einde!!
[ Bericht 6% gewijzigd door consio op 18-04-2011 14:53:08 ]
quote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef consio het volgende:
Spoilers Season finale - From Entertainment Weekly Magazine.
Apr. 16th, 2011 at 7:08 PMHmmmmm, misschien dit jaar de laatste eps opsparen en in 1 keer achter elkaar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Met die gedachte ben ik ieder seizoen in gegaan, maar dat lukt me toch nooitquote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hmmmmm, misschien dit jaar de laatste eps opsparen en in 1 keer achter elkaar kijken.
Ik vrees het ergste, maarja we gaan weer zien wat de schrijvers bedacht hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben van plan om me lekker te laten verrassen dit jaar
[ Bericht 8% gewijzigd door consio op 18-04-2011 21:34:03 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |