Ik aan Ziva.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meteen aan palmer.
Vond ik ook. Helemaal omdat we er al 3 afleveringen mee bezig waren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
P2P zaak werd wel een beetje raar afgeraffeld/afgerond vond ik ...
Inderdaad volgende verhaallijn gok ik, anders heb ik het ook gemist.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oh, en hoort dat dingetje dat EJ uit die dooie neger pulkte bij een verhaallijn voor volgend seizoen of miste ik daar iets mee dat het nog bij P2P hoorde of zo?
SecNav had het over een agent die geheime informatie verkocht. Palmer is geen agent. Gezien dat buisje wat uit Gayne zijn arm gehaald werd zou het ook goed EJ kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meteen aan palmer.
Een stuk minder dan toen het team uit elkaar ging of Ziva gevangen zat inderdaad. Dit voelt toch een stuk minder spannend als einde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:33 schreef DaMook het volgende:
Erg slappe seizoens finale, ik had echt meer verwacht. Heb er eigenlijk geen moeite mee nu om te wachten.
We gaan het zienquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:56 schreef WheeleE het volgende:
Vandaag weer een afleveringetje meegepikt, nummer 20 van seizoen 8. Zojuist nummer 24 afgerond. Wat een spannende laatste afleveringen!
Heel jammer om Frankss niet meer terug te zien, ik vond hem een geweldige bijrol hebben. Wel mooi hóe het is afgerond.
Nu wachten op seizoen 9...oef. Zijn er eigenlijk nog loshangende punten uit eerdere seizoenen die terug kunnen komen? Anders dan Barret met die capsule, en Tony's nieuwe taak?
Ik wou net het topic gaan zoeken om hetzelfde te postenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:27 schreef Eltonno het volgende:
Voor de liefhebbers, s09e01 staat al online op de bekende kanalen..
stond het bij mij ook, maar het is er gewoon vandaag al.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:56 schreef WheeleE het volgende:
Huh? Hij staat bij mij pas voor morgen op de kalender, hoe kan dat?
Geen flauw idee, zelfs op imdb staat hij voor vandaag, maar heb hem gekeken en het is toch echt de nieuwe.. Was wel weer even inkomen in het verhaal na 1/3 jaar wachten... Maar wist weer snel genoeg waar het over ging.. Lekker begin van het nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:56 schreef WheeleE het volgende:
Huh? Hij staat bij mij pas voor morgen op de kalender, hoe kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |