Ik kon zonet je server ook niet meer vinden, ondanks dat die bij de favorieten staat -,-.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kan nu met de Rcon niet eens mijn server benaderen
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik kon zonet je server ook niet meer vinden, ondanks dat die bij de favorieten staat -,-.
Heb dat ding een full whipe gegeven. kon em niet meer vindenquote:Pending Install in (EU) Amsterdam, NL
MW2 draait als een tiet, met aanzienlijk minder hackers dan voor 9 nov.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
Nog steeds geen verbinding mee te krijgen..
En mensen die gaan liggenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef CraniuM het volgende:
Bah die claymore is ook zon fucking overused kut ding en die mongolen met hun perk als ze "dood" gaan dan nog met hun pauper handgun kunnen raggen.
50 is niet echt super hoor...je kan tot 120 a 125 meen ikquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef msnk het volgende:
Vraag mij af waarom het spel 50 fps in het rood weergeeft, hoe is 50 fps ook maar enigszins laggy?
Nou ja, bij geen ander spel maar bij dit spel kennelijk wel dus... Het stottert hier echt als een fucking malle.
Onmogelijk om een rij van 3 man neer te knallen omdat de crosshair dan ook weglagt
Waar je eigenlijk niks aan hebt want je oog ziet maar tot 60 als ik het goed heb? ;pquote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef genakt het volgende:
[..]
50 is niet echt super hoor...je kan tot 120 a 125 meen ik
ach ja maar als er veel gebeurt op de map en je hebt maar 50 fps gaat het spel stotteren en dan is normaal schieten onmogelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:58 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Waar je eigenlijk niks aan hebt want je oog ziet maar tot 60 als ik het goed heb? ;p
Bij jou miss ja, hier nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef genakt het volgende:
[..]
ach ja maar als er veel gebeurt op de map en je hebt maar 50 fps gaat het spel stotteren en dan is normaal schieten onmogelijk
hmm op me ene computer wel haal ik maar 50 en gebeurt dat. Kan ook aan iets anders liggen. Op andere computer haal ik 80 fps dusquote:
Ik zag m wel vanaafquote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
Nog steeds geen verbinding mee te krijgen..
Daarom had ik in mw2 de perk om explosieven te zienquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef CraniuM het volgende:
Bah die claymore is ook zon fucking overused kut ding en die mongolen met hun perk als ze "dood" gaan dan nog met hun pauper handgun kunnen raggen.
Oja, goed ideequote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarom had ik in mw2 de perk om explosieven te zien
Het gaat er gewoon om dat er dus echt iets serieus mis is met het spel als 50 FPS zóóó laggy is, niet eens een klein beetje he? Het is alsof FRAPS aanstaatquote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef genakt het volgende:
[..]
50 is niet echt super hoor...je kan tot 120 a 125 meen ik
klopt helemaalquote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat er dus echt iets serieus mis is met het spel als 50 FPS zóóó laggy is, niet eens een klein beetje he? Het is alsof FRAPS aanstaatIn ieder ander spel dat ik gespeeld heb is 50 fps prima om op te knallen...
Ik hoop echt dat de volgende patch dat kan fixen, want ik wil echt geen nieuwe onderdelen halen voor 1 spel dat grafisch niet eens zoveel beter is dan MW2, een spel waar ik wél gewoon een steady maxcap van 125 haalde![]()
Maarja, IW zijn (waren) dan ook echte PC veteranen en Treyarch niet.
Ik ga het ook proberenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:47 schreef msnk het volgende:
Ik heb even naar zijn config gekeken en het 1op1 gekopieerd (binds intact natuurlijk).
Ondanks dat mijn fps nog steeds laag is en de game nog steeds lagt/lagged/whatever kan ik nu tenminste wel normaal schieten, wat eerst helemaal niet ging! Dan moest ik een combinatie van bunnyhopping/pronespam gebruiken om uberhaupt een kogel af te kunnen vuren, tegen die tijd ben ik normaal gesproken al dood. De muis lagt niet meer zo erg, de crosshair doet wat ik wil dat die doet... Zo kan ik best doorspelen totdat er een echte patch is die het een en ander fixt.
Ik zou zeggen probeer 't en vertel ons (en hem) wat je bevindingen zijn...
Verschil tussen 100 en 60 zie je niet, is een groot verschil hoor, 50 en 60 fps. 50 is vaak net dat mensen het een beetje zien laggen, vooral bij snelbewegende dingen zoals Call of Duty. Punt is gewoon dat mensen een fps rond de 80 willen hebben, zodat wanneer de frames inzakken door veel actie oid, het laagste nog rond de 60 blijft. De lag is trouwens deels fps en deels latency lijkt mij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:25 schreef Deetch het volgende:
verschil tussen 100/80 of 50 fps zie je niet, dat is biologisch onmogelijk. Het probleem van de lag ligt dus ook niet aan je framerate maar aan iets anders wat er voor zorgt dat de communicatie tussen de verschillende PCs niet goed loopt.
Ik wacht dus gewoon nog ff met kopen van black ops.
Dat red je echt van zoveel irritante rot claymores die net om hoekjes liggen enzoquote:
Aan het eind van de avond was hij inderdaad weer up.quote:
80 is al veel te laag.. ik speel cod4 op 250fps en merk duidelijk het verschil als ik cod4 op 60fps ga spelen. De engine die gebruikt is voor cod is heel erg FPS gericht, sommige tricks jumps kan je bijv. alleen maar halen met of 125fps of 250fps.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Verschil tussen 100 en 60 zie je niet, is een groot verschil hoor, 50 en 60 fps. 50 is vaak net dat mensen het een beetje zien laggen, vooral bij snelbewegende dingen zoals Call of Duty. Punt is gewoon dat mensen een fps rond de 80 willen hebben, zodat wanneer de frames inzakken door veel actie oid, het laagste nog rond de 60 blijft. De lag is trouwens deels fps en deels latency lijkt mij.
Ik speel cod al sinds de eerste waarvan het grootste gedeelte competitief, dus ja, dat weet ik wel, maar als ik 125 fps zeg, geldt dat niet voor de meeste mensen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef invine het volgende:
[..]
80 is al veel te laag.. ik speel cod4 op 250fps en merk duidelijk het verschil als ik cod4 op 60fps ga spelen. De engine die gebruikt is voor cod is heel erg FPS gericht, sommige tricks jumps kan je bijv. alleen maar halen met of 125fps of 250fps.
Je ziet het misschien wel niet, maar je merkt het wel
klopt inderdaad met 120 kan je over sommige muren heen die je met 60 niet haaltquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef invine het volgende:
[..]
80 is al veel te laag.. ik speel cod4 op 250fps en merk duidelijk het verschil als ik cod4 op 60fps ga spelen. De engine die gebruikt is voor cod is heel erg FPS gericht, sommige tricks jumps kan je bijv. alleen maar halen met of 125fps of 250fps.
Je ziet het misschien wel niet, maar je merkt het wel
Ja ik quote jou alleen maar omdat je de laatste post hadquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik speel cod al sinds de eerste waarvan het grootste gedeelte competitief, dus ja, dat weet ik wel, maar als ik 125 fps zeg, geldt dat niet voor de meeste mensen.
ik zeg veel fps voor strafe jumpsquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:01 schreef invine het volgende:
met 120 fps haal je 125 fps jumps niet hoor
[..]
Ja ik quote jou alleen maar omdat je de laatste post had![]()
Ik word steeds na een kill of 4 uit de lucht geschotenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef ry4life het volgende:
Die chopper overheerst echt, je knalt zo iedereen neer
Moeten ze inderdaad even fixen, gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef ry4life het volgende:
Die chopper overheerst echt, je knalt zo iedereen neer
Gewoon vaker met een STELA als secondary spelen, en er is weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:36 schreef msnk het volgende:
" Several hours of testing to go before MP patch can be approved. Still morning on West Coast US. "
Patch van 't weekend, ik hoop 't
[..]
Moeten ze inderdaad even fixen, gaat echt nergens over.
Ik was blij dat ze de killstreaks zouden gaan aanpakken, maar je merkt er niet erg veel van.
Even proberen inderdaad, ik gebruik bijna nooit mijn pistolquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Gewoon vaker met een STELA als secondary spelen, en er is weinig aan de hand.
Werkt dat? Ik gebruik iig "/cg_drawfps 1"quote:
quote:Die patch, gaat die ook de CPU lag fixen?I do hope so.
Ik mag dus hopen van wel. Maar dan ook écht fixenquote:Trying to roll out another patch before the weekend. CPU optimizations and Zombie matchmaking fix included.
niet, komt later in een patchquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef Anon4c het volgende:
Hoe kan je een server joinen als je alleen het IP weet? /connect werkt niet
en hier mijn triple nog :quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:22 schreef Dropdown het volgende:
Daarvoor had ik ook al een tripple.
Hehe, eindelijk fixed
hoezo zouden prestiges gereset moeten worden dan ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:29 schreef msnk het volgende:
Nieuwe patch is live.
Het lijkt het een en ander gefixt te hebben, ik lag in ieder geval stukken minder, maar het hapert en hangt nog steeds af en toe. Ook zie je mensen langs teleporten![]()
Ik weet nu niet zeker of de patch dit gefixt heeft of omdat het momenteel rustiger is op Steam (minder druk) dus dat zie ik vanmiddag wel.
Mensen met prestiges zijn nog niet gereset overigens, dus ik wacht maar even met mijn eigen prestige totdat dat wel het geval is.
Instaprestiges natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:13 schreef genakt het volgende:
[..]
hoezo zouden prestiges gereset moeten worden dan ?
Ik ken mensen die gewoon prestige zijn geworden omdat ze goede scores halen ( kd 3+ gemiddeld) Dus ze resetten niets.quote:
Kan niet met black opsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef invine het volgende:
invoegen als favorite in je xfire (oid) en dan via daar connecten? kan dat niet.
Die kat en die schildpad is veel tofferquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:48 schreef Floxcie het volgende:
Net deze video tegengekomen, best leuke tripple kill.
Dit dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:25 schreef BaraCuda het volgende:
Sinds de patch is bij mij de lag terug. Het was perfect
Zo fucking frustrerend dit hequote:Op zaterdag 20 november 2010 12:32 schreef ElmoFan het volgende:
Wat is dit nou weer oor zooi? Installeer ik die patch, krijg ik alleen maar meer lagg.Nou, ik blijf wel er wel weer even vanaf.
[..]
Dit dus
Steam zegt:quote:
De server browser bug fix ben ik wel blij mee.( edit: Ik zie nog steeds maar 700 van de 2000 servers in de unrankedquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef ry4life het volgende:
[..]
Steam zegt:
Call of Duty: Black Ops - Multiplayer
CPU performance improvements
Server browser bug fixes and tweaks to populate faster and do full refresh less often
Fixed crash when viewing leaderboards if player has more than 99 friends
Fix for locked ADS after pressing shift-TAB to bring up Steam overlay
Fix for ADS while holding shift as a sniper
Ja bij mij is het ook weer helemaal terug, zelfs al kijk ik naar de lucht wisselt mijn fps none stop (van 30 naar 125) en steeds freezes.. kut treyarchquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo fucking frustrerend dit heProbeer dit soort patches doordeweeks als iedereen op z'n werk zit prutsers!
je moet hem aanzetten bij options staat ie ergensquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:01 schreef Anon4c het volgende:
[..]
De server browser bug fix ben ik wel blij mee.( edit: Ik zie nog steeds maar 700 van de 2000 servers in de unranked)
Ik heb btw nog een probleem. Ik heb dus een andere config in me map gezet. Maar nu werkt me console niet meer. Iemand die weet hoe ik me console weer aankrijg ? ( Dus hoe die heet in de config ?)
`quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:48 schreef genakt het volgende:
[..]
je moet hem aanzetten bij options staat ie ergens
Ze hebben zelf meerdere malen gezegd dat ze instaprestiges gaan aanpakken. Ik heb het toch niet over mensen die wel normaal naar 50 zijn geleveld zoals ik? Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:32 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Ik ken mensen die gewoon prestige zijn geworden omdat ze goede scores halen ( kd 3+ gemiddeld) Dus ze resetten niets.
Wie bepaalt of het instaprestige is of niet ? Denk niet dat ze het gaan resetten..quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:50 schreef msnk het volgende:
Precies wat ik dacht dus, minder lag kwam voornamelijk doordat Steam minder druk was gisternacht want het is nu weer zo bagger als koeienstront.Treyarch, waarom laat ik me dan ook ompraten.
[..]
Ze hebben zelf meerdere malen gezegd dat ze instaprestiges gaan aanpakken. Ik heb het toch niet over mensen die wel normaal naar 50 zijn geleveld zoals ik? Wat snap je niet?
Daarom ben ik dus bang dat ze alle prestiges gaan resetten, omdat ze niet makkelijk kunnen onderscheiden wie er nou wel of niet op een exploit server hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Wie bepaalt of het instaprestige is of niet ? Denk niet dat ze het gaan resetten..
dat ze alles gaan resetten gaat toch niet gebeuren dan word ik kk kwaad en open ik er zeker een topic over als ik me prestiges kwijt benquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus bang dat ze alle prestiges gaan resetten, omdat ze niet makkelijk kunnen onderscheiden wie er nou wel of niet op een exploit server hebben gespeeld.
Het is wel mogelijk, maar of ze daar de tijd voor gaan nemen is een tweede. Als het op de Xbox 360 was geweest hadden ze het allang gereset
En ze hebben zelf gezegd dat er sowieso wat gaat gebeuren. Nu zijn ze niet altijd even geloofwaardig maar als het gaat om onbelangrijke dingen te 'fixen' is Treyarch koning hoor
Daar liggen ze van wakkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:05 schreef genakt het volgende:
[..]
dat ze alles gaan resetten gaat toch niet gebeuren dan word ik kk kwaad en open ik er zeker een topic over als ik me prestiges kwijt ben
Extra slots is altijd nice, vooral nu je uit een game moet om dingen aan te kunnen passen/uitproberenquote:
Bij mij was het ook prima en nu is het weer kut >,<.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:32 schreef ElmoFan het volgende:
Wat is dit nou weer oor zooi? Installeer ik die patch, krijg ik alleen maar meer lagg.Nou, ik blijf wel er wel weer even vanaf.
[..]
Dit dus
Wordt je dan kk kwaad?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:05 schreef genakt het volgende:
[..]
dat ze alles gaan resetten gaat toch niet gebeuren dan word ik kk kwaad en open ik er zeker een topic over als ik me prestiges kwijt ben
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wordt je dan kk kwaad?____
Like anybody cares!
Mensen die met kk scheldenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:36 schreef genakt het volgende:
[..]
_! mensen die het niet helemaal begrijpen
Mensen die kk discriminerenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mensen die met kk schelden___!
Jij bent zeker een van die "OMG buy a new computer you guys!!" roepers.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:44 schreef Anon4c het volgende:
Waarom heb ik nooit last van al die errors die jullie hebben
die van mij is 3 jaar oud en heeft ook nergens last vanquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef schijffie het volgende:
[..]
Jij bent zeker een van die "OMG buy a new computer you guys!!" roepers.
Die van mij nu net 3 wekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:17 schreef murp het volgende:
[..]
die van mij is 3 jaar oud en heeft ook nergens last van
Mijn is ook 3 jaar oud en had hem eindelijk fatsoenlijk draaien en nu met de patch is alles weer verrot..quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:17 schreef murp het volgende:
[..]
die van mij is 3 jaar oud en heeft ook nergens last van
Campen is in een hoekje zitten en wachten tot er wat langs loopt..quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef Biskwietje het volgende:
Ok, voor eens en altijd.
WAT is een Camper?? Is dat iemand die zich verscholen houdt of die juist rondrent?
En wat is dan de manier om het te spelen volgens de Non-campers. Sluipschutter worden en de hele tijd aan de rand van een map hangen?
Da klopt ja. Bedoelde eigenlijk bij FFA maar je bedoeling is duudelijkquote:De manier om te spelen verschilt per gametype
Subjectieve term.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:23 schreef Biskwietje het volgende:
[..]
Da klopt ja. Bedoelde eigenlijk bij FFA maar je bedoeling is duudelijk
Wordt toch nog vaak voor camper uitgemaakt ondanks dat ik me best suf ren vaak. Naja ze doen maar.
Greetz from a proud camper
en ik dacht nog wel... if it ain't broke don't fix it..quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef ElmoFan het volgende:
Ze hebben eht alleen maar erger gemaakt met die patch, ik wil mijn geld terug.
but it was brokequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel... if it ain't broke don't fix it..
deepartquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef deepart het volgende:
Hey mensjuns,
Ik kom even kijken hoe het hier gaat, ik heb een ps3 en game daar op maar ik toon ook even interesse in jullie.
Doet ie het een beetje?
Groetjens
deepart
Dit dus..quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wacht wel weer op de volgende patch
Gaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
deepartNee, hij werkt verneukt
Super, geen lag, goede FPS en zit bijna op lvl50.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef deepart het volgende:
Hey mensjuns,
Ik kom even kijken hoe het hier gaat, ik heb een ps3 en game daar op maar ik toon ook even interesse in jullie.
Doet ie het een beetje?
Groetjens
deepart
dat, al zit ik in de 30 en ben ik tussendoor lekker combat training aan het doen, leger bots tegen leger bots en ik tegen mijn broertje. Fun!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Super, geen lag, goede FPS en zit bijna op lvl50.
Ik hoor af en toe iemand schreeuwen er over, maar nog geen last van gehad zelf. Je kan het ook altijd achteraf checken omdat elke match opgeslagen worden en het schijnt dat treyarch vrij streng is met kicks.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef Keuzer het volgende:
Blij dat ik deze keer voor de 360 ben gegaan ipv de pc... daar werkt het een stuk soepeler..
Hoe zit het met cheats boys? Veel last van? Mw2 was een ramp wat dat betreft..
Cheaters herken je eigenlijk meteen aan de 10-0 waarop een chopper gunner volgt - die iedereen, inclusief ghost pro en shit, nonstop neerknalt vanwege de combo wh+aimbot xDquote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef invine het volgende:
Ik ben in gungame wel paar keer uitgemaakt voor cheater.. maar heb zelf nog geen cheaters gezien. vind de meeste mensen zelfs ongelooflijk slecht spelen
Nee, ik ben ook na lvl 50 gestopt met public gamen. Ik typ nooit ingame, als ik wil chatten ga ik wel op msn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef schijffie het volgende:
[..]
Jij bent zeker een van die "OMG buy a new computer you guys!!" roepers.
Nou dan haal jij skills en cheaters makkelijk door elkaar.....quote:Op zondag 21 november 2010 00:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Cheaters herken je eigenlijk meteen aan de 10-0 waarop een chopper gunner volgt - die iedereen, inclusief ghost pro en shit, nonstop neerknalt vanwege de combo wh+aimbot xD
Ja, maar het was goed voor de laatste patchquote:Op zondag 21 november 2010 01:08 schreef Dibble het volgende:
Game loopt hier full 60 fps zeer smooth btw, geen gestotter at all. Heb een upgrade van 200 euro gedaan. Raad aan een quadcore te nemen.
Kom van een e5200 dualcore.
Dat bedoelde ik niet, al is dat ook onzinnig inderdaad. Ik bedoel dat je account wordt gebanned als ze merken dat je cheat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:36 schreef v1tje het volgende:
Vrij streng met kickn, het is absurd je hoeftbmaar 3 teamkills te maken en je wordt gekicked, doe je dit nog een keer op die server dan wordt je gebanned.
Dit is echt onmogelijk zonder cheats ja.quote:Op zondag 21 november 2010 00:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Cheaters herken je eigenlijk meteen aan de 10-0 waarop een chopper gunner volgt - die iedereen, inclusief ghost pro en shit, nonstop neerknalt vanwege de combo wh+aimbot xD
ik heb zo mijn momentenquote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef invine het volgende:
vind de meeste mensen zelfs ongelooflijk slecht spelen
10 - 0 en chopper is niet zo heel moeilijk hoor.. maar dan moet je wel een vloeiend spel hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 11:47 schreef seto het volgende:
[..]
Dit is echt onmogelijk zonder cheats ja.
Klopt, ik voel me ineens goedquote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef invine het volgende:
Ik ben in gungame wel paar keer uitgemaakt voor cheater.. maar heb zelf nog geen cheaters gezien. vind de meeste mensen zelfs ongelooflijk slecht spelen
Nu is het juist makkelijk als het spel vloeiend bij je loopt.quote:Op zondag 21 november 2010 12:11 schreef invine het volgende:
[..]
10 - 0 en chopper is niet zo heel moeilijk hoor.. maar dan moet je wel een vloeiend spel hebbenipv dit gestotter
Iddquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu is het juist makkelijk als het spel vloeiend bij je loopt.
Is gewoon prijs schieten met al die stotteraars![]()
Op dit moment schiet ik alles raak behalve wat ik wil raken
Ja maar mijn game loopt niet vloeiendquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu is het juist makkelijk als het spel vloeiend bij je loopt.
Is gewoon prijs schieten met al die stotteraars![]()
Op dit moment schiet ik alles raak behalve wat ik wil raken
Bij sommige mensen wel blijkbaar, en die kunnen dus lekker scorenquote:Op zondag 21 november 2010 13:37 schreef invine het volgende:
[..]
Ja maar mijn game loopt niet vloeiend
hoe doe je dat?quote:Op zondag 21 november 2010 14:41 schreef Terloops het volgende:
Gisteren HC-TDM, ik loop zoals gewoonlijk met mijn AUG rond, op Havanna :-)
Kill 12 mensen achter elkaar, had dus gunship, daarna choppergunner en daarna nog even 'n keer 8 mannetjes achter elkaar dus weer coppergunner.
overgens, geen camp actie, had juist flink gerushed. en kwam zo achter het "campende" andere team
Stond ik 48-2
proof:
[ afbeelding ]
Jouw graphics zien er mooier uit dan die van mij, en ik heb alles op z'n hoogst. en spelen jullie op de server uit de OP?quote:
oh, ben jij LOODquote:Op zondag 21 november 2010 17:18 schreef PieterBas het volgende:
Ik mocht Murp niet meer doodschieten![]()
Pff, loopt soepel in dat filmpje zeg... Wil ik ookquote:
Ik zie het zonder campen ook niet makkelijk gebeuren met die kutspawns nee... Nu valt dat op Havana gelukkig nog wel een beetje mee.quote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef schijffie het volgende:
[..]
hoe doe je dat?Maakt niet uit waar ik loop, er spawned om de 2 seconde iemand achter me en schiet me lek.
Gewoon constant bewegen en goed op de radar kijken? Alleen op Nuketown heb ik echt last van de spawns.quote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef schijffie het volgende:
[..]
hoe doe je dat?Maakt niet uit waar ik loop, er spawned om de 2 seconde iemand achter me en schiet me lek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |