Ik kon zonet je server ook niet meer vinden, ondanks dat die bij de favorieten staat -,-.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kan nu met de Rcon niet eens mijn server benaderen
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik kon zonet je server ook niet meer vinden, ondanks dat die bij de favorieten staat -,-.
Heb dat ding een full whipe gegeven. kon em niet meer vindenquote:Pending Install in (EU) Amsterdam, NL
MW2 draait als een tiet, met aanzienlijk minder hackers dan voor 9 nov.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
Nog steeds geen verbinding mee te krijgen..
En mensen die gaan liggenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef CraniuM het volgende:
Bah die claymore is ook zon fucking overused kut ding en die mongolen met hun perk als ze "dood" gaan dan nog met hun pauper handgun kunnen raggen.
50 is niet echt super hoor...je kan tot 120 a 125 meen ikquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef msnk het volgende:
Vraag mij af waarom het spel 50 fps in het rood weergeeft, hoe is 50 fps ook maar enigszins laggy?
Nou ja, bij geen ander spel maar bij dit spel kennelijk wel dus... Het stottert hier echt als een fucking malle.
Onmogelijk om een rij van 3 man neer te knallen omdat de crosshair dan ook weglagt
Waar je eigenlijk niks aan hebt want je oog ziet maar tot 60 als ik het goed heb? ;pquote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef genakt het volgende:
[..]
50 is niet echt super hoor...je kan tot 120 a 125 meen ik
ach ja maar als er veel gebeurt op de map en je hebt maar 50 fps gaat het spel stotteren en dan is normaal schieten onmogelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:58 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Waar je eigenlijk niks aan hebt want je oog ziet maar tot 60 als ik het goed heb? ;p
Bij jou miss ja, hier nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef genakt het volgende:
[..]
ach ja maar als er veel gebeurt op de map en je hebt maar 50 fps gaat het spel stotteren en dan is normaal schieten onmogelijk
hmm op me ene computer wel haal ik maar 50 en gebeurt dat. Kan ook aan iets anders liggen. Op andere computer haal ik 80 fps dusquote:
Ik zag m wel vanaafquote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
Nog steeds geen verbinding mee te krijgen..
Daarom had ik in mw2 de perk om explosieven te zienquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef CraniuM het volgende:
Bah die claymore is ook zon fucking overused kut ding en die mongolen met hun perk als ze "dood" gaan dan nog met hun pauper handgun kunnen raggen.
Oja, goed ideequote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarom had ik in mw2 de perk om explosieven te zien
Het gaat er gewoon om dat er dus echt iets serieus mis is met het spel als 50 FPS zóóó laggy is, niet eens een klein beetje he? Het is alsof FRAPS aanstaatquote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef genakt het volgende:
[..]
50 is niet echt super hoor...je kan tot 120 a 125 meen ik
klopt helemaalquote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat er dus echt iets serieus mis is met het spel als 50 FPS zóóó laggy is, niet eens een klein beetje he? Het is alsof FRAPS aanstaatIn ieder ander spel dat ik gespeeld heb is 50 fps prima om op te knallen...
Ik hoop echt dat de volgende patch dat kan fixen, want ik wil echt geen nieuwe onderdelen halen voor 1 spel dat grafisch niet eens zoveel beter is dan MW2, een spel waar ik wél gewoon een steady maxcap van 125 haalde![]()
Maarja, IW zijn (waren) dan ook echte PC veteranen en Treyarch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |